Olen kiinnostunut kynsien koristelusta ja kaipaisin kipeästi vinkkejä vasta-alkajalle. Kokeilin täs viikko sitten ensimmäistä kertaa koristella itse kynsiäni. Lakkasin ensin punaisella lakalla koko kynnen ja sitten laitoin mustalla lakalla pilkkuja päälle. Niistä tuli kivan näköiset. Onko jossain jonkinlaista opasta vasta-alkajalle? Olisin kiinnostunut myös muitten kokeiluista. Niin tarkotus olisi ihan omiin kynsiin laittaa koristeita. :)
Kuinka tehdä itse koristeita kynsiin?
7
695
Vastaukset
- 14258
Youtubesta löytyy paljon videoita ja netti on täynnä erilaisia kynsiblogeja.
- videoita_
Tämän parempia videoita ko. aiheesta on enää vaikea löytää!
http://www.jtcosmetics.fi/miasecretopetusvideot - Naminäppi
Pikaliimalla kynsiin saa kiinnitettyä periaatteessa melkein mitä vain. Mielikuvitus vaan rajana. Itselläni tällä hetkellä kaikenlaisia karamelleja kynsiin kiinnitettynä. Ei tarvitse tikkaria olla mukana jos makeanhimo pääsee yllättämään, ei muuta kun sormi suuhun!
- Pure sinäki
Minä puren kynnet kauniiksi.
- PrettyNails
Ensinnäkin oma mielipide on, että kannattaa miettiä tarkkaan koristeleeko kaikki kynnet vai esimerkiksi korostaako vain tiettyjä kynsiä. Peukalo ja nimetön on suosittuja yhdessä ja nimettömät yksinäänkin. Kynsiä voi koristella erilaisilla maalatuilla kuvioilla, esim. ruudut,raidat,pisteet,kaaret,kukat, eläinkuosit... (tarvitset ohuen hyvän siveltimen ja hammastikun toteutukseen) Marmorikuviointi on suhteellisen helppo toteuttaa kynsiin itsekkin. Kynsiin kiinitettäviä erilaisia strasseja ja kuvioita saa ostaa, ne kiinnitetään kynteen kynsiliimalla. Kaupoista/netistä löytyy mitä erilaisempia tarroja... Kynsiä varten myydään leimoja, sabluunoja ja vaikka mitä...
Koko kynnen lakkaamisen lisäksi kannattaa kokeilla esim. erilaisia ranskiksia (es.viisto..) Kynnen voi lakata monella tavalla jakaen eriväreillä, ranskiksiin ei tarvita välttämättä valkoista ja teippejä kannattaa käyttää apuna kotikutoisissa ranskalaisissa. Erilaisilla kimallelakoilla saa myös kivoja efektejä kynnelle..
Kynsiä fiksaillessa kannattaa muistaa antaa alle tulevan lakan kuivua kunnolla ja lopuksi lakata päälle hyvällä läpinäkyvällä lakalla jotta kaikki tekeleet pysyvät kunnossa pidempään. Ylimenneitä varten kannattaa hankkia kynä, jolla niitä poistelee.
Geelilakkoja voi myös kokeilla, jos ei halua lakata kynsiään usein.
Kynsinauhoja on parempi käsitellä liian vähän kuin liian paljon ja kaikki näyttää paremmalle pikkasen pidemmässä kynnessä. Kynnenalusen puhtaudesta on syytä pitää hyvää huolta, on sitten koulussa tai työelämässä... Eli kynsiharja on ihan ensimmäinen mitä käytetään... Kun käsia aletaan itsekseen huoltaa...
Itselläni on nykyisin rakennekynnet, ollut jo viimeiset 4vuotta. Suosittelen lämpimästi... Geeli ja akryylikynsillä on käytössä vähän eroa... - Pikakuivattaja
Kannattaa ainakin ostaa pikakuivattaja! Paras keksintö ikinä! Sen käytön aloittamisen jälkeen kynsien lakkaaminen on ollut niiiiiiin paljon helpompaa! :D Mun mielestä Seche Vite on parasta: http://www.adenina.fi/kynsilakka/alus-ja-paallyslakat/seche-vite.html
Itse käytän paljon siirtokuvia kynsillä, helppoja käyttää. - pitkatkynnet
Seche Viten pikakuivattaja on kyllä todella hyvä. Löytyy adeninan lisäksi myös Kicks kaupoista. Koristeluihin ei suosittele pikaliimaa vaan päällyslakkaa tai juuri pikakuivattajaa. Sitä vähän kynnelle, koriste päälle, pieni painallus päälle ja siinä se on:) Myös ohuella siveltimellä saa koristeltua kaikenlaista ja pilkkuja tulee helpoiten dotting toolilla, joita saa Adeninalta, Mimaxilta, ebaysta (halvin) jne.
Omasta blogistani löytyy myös erilaisia vinkkejä ja tutoja kynsien koristeluun:
www.pitkatkynnet.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312