Moi! Nyt on kaksi kertaa laitettu nuo kynnet ja 3 päivän päästä on jo kolme kynttä irti. Harmittaa kun ajattelin saavani kauniit kynnet. Kynnen pituutta jatkettiin vain 0,5 cm eli ei liian pitkä. Onko kuin yleistä että nuo kynnet ei pysy. Miten siten LCN rakennekynnet, olisiko jollain tietoa....
Bio-Sculpture kynnet
4
190
Vastaukset
- kysele tekijästä
boi sculpture vastaa nykyistä kestolakkausta jota saa joka paikasta. pelkkä mainoshumpuukia tuo heidän "olemme enemmän bio kuin muut". kestolakkaus ei ole yhtä kestävä kuin rakennegeeli saati sitten akryyli. tärkeintä on että tekijällä on koulutus juuri niihin tuotteisiin joita hän käyttää. kurkkaa onko diplomissa sama logo kuin purkkien kyljissä tai kysele.
- Tosiasiassa
Bio Sculpture on 60% orgaanisista raaka-aineista valmistettu tuotesarja. Kyseessä ei ole kestolakkaus vaan geelaus, joka on kestoltaan ammattilaisen tekemänä noin 4 viikkoa. Ei kannatta huudella mielipiteitä faktoina...
- Suosi ammattilaista
Onhan tekijällä Bio Sculpture -diplomi? Ikävä kyllä noin nopea irtoaminen yleensä tarkoittaa tekijän virhettä. Omat Bio Sculpture kynteni pysyvät hyvänä 5-6 viikkoa ilman sen suurempaa hoitamista.
- Huhhuhhhui
Mikä tahansa laadukas kestolakkasarja on pitkälle kehiteltyä eikä teidän sarjanne ole sen orgaanisempi kuin muutkaan. Mainoskikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339