Eli siis vaikuttaako piuhat hepan muotoon silleen et et voisi muka itse ratsastaa hevosta "oikeaan muotoon" vaan et piuhat tekis sen?
Vaikuttaako muotoon??
Omppu321222
1
54
Vastaukset
Ei. Apuohjien tarkoitus ei todellakaan ole pakottaa hevosen päätä mihinkään tiettyyn asentoon, vaan niiden avulla hevonen ohjataan laskemaan päätään alas sen verran että ratsastajan on helpompi ratsastamalla saada hevonen oikeaan muotoon. Ne ovat apuväline, eivät pakote. Mikä tahansa apuohja liian kireälle vedettynä ja väärin käytettynä pakottaa hevosen väärään asentoon, jolloin se ei pysty kulkemaan oikeassa muodossa vaikka haluaisikin, joten apuohjien kanssa on aina oltava hyvin varovainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063