Eli olisko ketään kiinnostunutta ostamaan lauantain blockfest lippu? Asun Tampereen lähellä, joten voisin perjantaina tai lauantaina aamusta nähdä esimerkiksi Tampereella, jolloin saisi lipun suoraan käteen ja maksu tapahtuisi samalla.
Jos joku on kiinnostunut, niin kerro myös mitä olet valmis siitä lipusta maksamaan.
LA Blockfest lippu myynnissä!
Maria.
3
482
Vastaukset
- theman5
Olisin kiinnostunut ostamaan. Maksaisin 80 e.
- Maria.
Voi oon todella pahoillani lippu ehti mennä jo :( Yks tuttu ei aluks ollu varma haluaako ostaa, ja sanoin et laitan nettiin ilmotuksen, niin se sit oli huomannu tän ja soitti mulle heti aamulla ja sano haluavansa ostaa lipun.
Vielä esim facebookin blockfest 2013 ryhmässä on lippuja myynnissä!
- Papana1
Moi
Olen kiinnostunut ja valmis maksamaan 50€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748