Stringit!

14v tyttö

Haluun käyttää stringei, koska on tosi ärsyttävää ku tavallisten pikkareiden rajat näkyy housuissa, ja ne tuntuu muutenki epämukavilta. Oon joutunu kestää tätä epämukavuutta jo 2vuotta! Mut miten kysyisin äidiltä sitä. Se varmaa rageis ihan täysin. Miten mä kertoisin sille??!! Vastatkaa nopeesti!!
oon siis 14 ja luulen et oonjo tarpeeks vanha alkaa käyttää stringei :)))

18

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäytänHousuja

      Voi mikä vääryys .. Sulla on varmaankin rahaa. Meet ja ostat sellaset ja pidät salassa asian, vai hypitkö kotona alusasuissa koko aikaa. Jos jäät kiinni niin so what, sittenpähän tietää asian ja voi olla, että ei ehkä sanokkaan mitään. Varmaankin heillä pelko stringien olevan liian seksistiset, mutta tuossa iässä tuskin vielä niitä paljoa pojille esittelet. Vetoa siihen, että ne ovat vain sinua itseäsi varten.

      • 14v tyttö

        Kiitti ihan sikan vastauksest! XD Teen niin :))


      • huik
        14v tyttö kirjoitti:

        Kiitti ihan sikan vastauksest! XD Teen niin :))

        Onks sun nimi julia ? :)


      • 14v tyttö
        huik kirjoitti:

        Onks sun nimi julia ? :)

        Ai mun? Ei :D mitenni??


    • shakalakamatafaka

      mut miten ne sitten voi pestä jos itää pitää salassa :D?

      • Pyykki-Pena 50v

        Mulla on tähän oiva ratkaisu. Aloittaja voi lähettää kaikki käytetyt stringit mulle. Lupaan, ettei äitisi saa tietää, että oot käyttäny niitä.. sniif


    • lifemocker

      et ole. jos nyt vaikka odottaisit sinne 16v

      • voisaatana

        lifemocker painuvitttuun.


    • Ei stringeille

      Mun mielestä stringit on äärettömän epäkäytännölliset päällä, tarkoitushan oisi suojata paikkoja mutta ne ei suojaa yhtään mitään, päinvastoin. Sama kuin olisi ilman alushousuja.

    • K-18?
    • N20

      Ite jankkasin asiasta äidille koko yläasteen, ostin kai salassa parit mut se salaa pesu oli rasittavaa. ysillä sain äidiltä luvan lopulta ostaa (ei kai jaksanu enää jankkausta) paljon helpompaa oli "luvallisesti"

    • ÄläkäytäHousuja

      Miten ikä tuohon vaikuttaa?Kun et käytä "bikkareita" ei näy rajat....

      • jonsku89

        Mistä nykyään saa halpoja arki stringejä?? Mielellään värikkäitä eikä H&M. Kuviollisia, raidallisia ja reunat pelkillä naruilla ym. ?


    • Nainen 38v

      Stringit ei sovi aikuiselle naiselle, eikä lapsillekaan, älytön villitys, rumat ja epäkäytännölliset narupöksyt.
      Tavalliset istuvat pikkarit, mieliväri valkoinen eli naisellinen, pitsillä yleensä niitä suosin.

    • MyWorld911

      Stringeissä ei ole mitään väärää! Oma äitiäni ei haitannut yhtään kun ostin ensimmäisen parin. Oma kroppani ja omat alusvaatteeni. Tietenkin äiti ensimmäiseksi mietti että ovat hyvin seksistiset alusvaatteet mutta kun kerroin että ostan ne vain itseäni varten ja että en pidä *normaaleista* alusvaatteista niin asia oli ihan ok! Asiasta kannattaa ensimmäiseksi puhua eikä salata! Ei vanhemmat suutu kunhan vain osaat perustella miksi haluat!

    • mmmmmmmmmmm

      Osta hetiu vaan.musta ne on sexyt!! ;)

      • 13 v tyttö

        Heii auttakaa millaset stringit pitää ostaa ettei nää valkosista farkuita läpi


    • mmmooi

      ihonväriset tai valkeet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe