Saako suudella -kysymys

Gallupkysely

Mitä mieltä tästä kysymyksestä naiselle: "Saanko suudella sinua?" Toiset pitävät sitä nynnyjen puuhana, mun mielestä ihan kohtelias kysymys ja antaa naiselle mahdollisuuden myös kieltäytyä. Jos yrittää alkaa suuteloimaan ilman kysymistä, joutuu hankalaan tilanteeseen jos nainen ei haluakaan. Toisaalta jotkut varmaankin pitävät reippaasta luolamies-lähestymisestä. Ja jos joku yrittää väittää, että "kyllä se jätkän pitää tietää milloin nainen haluaa suudella": ei sitä todellakaan aina tiedä. Comments?

42

6158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      suuletuun ns "ajaudutaan" sopivan tilanteen tullen, ei sitä aleta vonkaamaan

    • n,kn,kbmbmn,

      Ihan vierasta ei mennä suutelemaan muutenkaan, ei kai ap sitä tarkoittanut? Jos kyse treffikumppanista, pitää tunnustella onko nainen kiinnostunut. Pitäisi sen verran osata lukea sosiaalisia tilanteita ja toisen tuntemuksia, että sen huomaa. Pitää aloittaa muunlaisilla koskettamisilla ja katsoa reaktioita. Itse en pitäisi kyselemisestä ja lupien pyytelemisestä, se olisi paha turn off.

    • voieipliis

      no ei todellakaan kysytä!! eikä kysytä toisinkaan päin!! varmaan tulis ihan hiton ahdistunu olo sille jolta kysyt, ja alkais sit viel miettiin et onko toi jotenkin hidas, jos ei ole edes ton vertaa tilannetajua.

      Siis todellakun

      on IDIOOTTIEN hommaa!!!

    • Dino Rex

      Varmaan feministit on nyt tyytyväisiä kun miehet miettii, saako naista edes yrittää suudella ilman että asiasta on allekirjoitettu sopimus.

      • dngfdgfhdmhg

        Niin, mutta eihän se sopimus näes päde. Kyllä naisella on aina oikeus muuttaa mieltään. Ja jos oli huono suutelija, niin seksuaalisesta ahdistelusta pitää saada korvausta...


      • Anonyymi

        lol


    • pus ja nu...

      Tosimies ei kysele ..

    • candida

      Kyl tykkäisin, jos kysyttäis.

      • Dino Rex

        Mutta voin sanoa, että harmiksesi ainakin 95% naisista opettaa käytöksellään miehiä olemaan kysymättä.


    • Ms Ms

      Herrasmies kysyy.

    • truulia

      TÄH? Ei! En tykkää! Tähän mennessä kyllä jokainen mies on osannut tilannetta lukea oikein. Paitsi humalassa. Ylläri sinänsä. Onhan se vaivaannuttavaa, jos toinen yrittää pussata ilman että olen kiinnostunut, mutta sillä kyselyllä saa kyllä sen mahdollisen halunkin poistumaan, jos ei kykene kiinnostusta näkemään. Tämä tosin vain minun tapauksessani. Minä osoitan kiinnostukseni usein äärimmäisen selkeästi. Toisaalta teen myös itse alotteita ajoittain, enkä odottele miehen alkavan suutelemaan minua jos sitä niin kovasti haluan.

    • ellamajlen

      tollanen kysymys sais mut vaivaantuneeksi...

    • Ei kysymyksiä

      Jos yrität suudella ja nainen torjuu sen, niin nainen ei ole sinusta muutenkaan kiinnostunut. Eli kokeilemalla et menetä mitään, mitä et menettäisi muutenkin.

    • Kysykää pois

      Olen eri mieltä useimpien kirjoittajien kanssa. Kokemusta sekä jenkki jätkistä että suomijätkistä. Jenkit kysyivät jossakin vaiheessa rennosti "May I kiss you" - siitä oli kiva ja helppo alkaa suudella. Suomalaiset jätkät vaivautuneina alkavat jossain vaiheessa tyrkyttää huuliaan, ihan sympaattista tietysti sekin.

      Hyvä kysymys se on. Enemmänkin pitäisi jutella ja kysyä asioista eikä aina olettaa mitä toinen haluaa.

      • Dino Rex

        "Hyvä kysymys se on. Enemmänkin pitäisi jutella ja kysyä asioista eikä aina olettaa mitä toinen haluaa."

        Tää voi päteä sun kohdalla, mutta mitään sääntöä siitä ei pidä tehdä, koska suurin osa naisista (tässä ketjussa ja kaikkialla muuallakin missä olen nähnyt asiasta puhuttavan) ei toivo että mies alkaa kyselemään, vaan haluaa että mies etenee itsevarmasti olettaen naisen kiinnostuksen. Se on biologiaa, naiset kiihottuvat siitä kun mies osoittaa dominanssia suutelemalla itsevarmasti (KYSELEMÄTTÄ!), painamalla naisen seinää vasten kiihkeää suudelmaa varten, ottamalla ohjat sängyssä, heittelemällä naista sängyssä, ehkä jopa vetäen hiuksista ja antaen piiskaa pepulle ym. Miesten pitäisi olla paljon paljon nykyistä dominoivampia, niin olisi naisetkin tyytyväisempiä seksielämäänsä.


      • rewfdsfdsfds
        Dino Rex kirjoitti:

        "Hyvä kysymys se on. Enemmänkin pitäisi jutella ja kysyä asioista eikä aina olettaa mitä toinen haluaa."

        Tää voi päteä sun kohdalla, mutta mitään sääntöä siitä ei pidä tehdä, koska suurin osa naisista (tässä ketjussa ja kaikkialla muuallakin missä olen nähnyt asiasta puhuttavan) ei toivo että mies alkaa kyselemään, vaan haluaa että mies etenee itsevarmasti olettaen naisen kiinnostuksen. Se on biologiaa, naiset kiihottuvat siitä kun mies osoittaa dominanssia suutelemalla itsevarmasti (KYSELEMÄTTÄ!), painamalla naisen seinää vasten kiihkeää suudelmaa varten, ottamalla ohjat sängyssä, heittelemällä naista sängyssä, ehkä jopa vetäen hiuksista ja antaen piiskaa pepulle ym. Miesten pitäisi olla paljon paljon nykyistä dominoivampia, niin olisi naisetkin tyytyväisempiä seksielämäänsä.

        Väittäisin, että suuri osa naisista repeäisi nauramaan jos alkaisit häntä piiskaamaan kesken seksin. Se ei ole itsevarmuutta, että olettaa tietävänsä mitä toinen haluaa.


      • äläkä yleistä
        Dino Rex kirjoitti:

        "Hyvä kysymys se on. Enemmänkin pitäisi jutella ja kysyä asioista eikä aina olettaa mitä toinen haluaa."

        Tää voi päteä sun kohdalla, mutta mitään sääntöä siitä ei pidä tehdä, koska suurin osa naisista (tässä ketjussa ja kaikkialla muuallakin missä olen nähnyt asiasta puhuttavan) ei toivo että mies alkaa kyselemään, vaan haluaa että mies etenee itsevarmasti olettaen naisen kiinnostuksen. Se on biologiaa, naiset kiihottuvat siitä kun mies osoittaa dominanssia suutelemalla itsevarmasti (KYSELEMÄTTÄ!), painamalla naisen seinää vasten kiihkeää suudelmaa varten, ottamalla ohjat sängyssä, heittelemällä naista sängyssä, ehkä jopa vetäen hiuksista ja antaen piiskaa pepulle ym. Miesten pitäisi olla paljon paljon nykyistä dominoivampia, niin olisi naisetkin tyytyväisempiä seksielämäänsä.

        Sinä tyrannosaurus rex lentäisit kaaressa ovesta pihalle, jos minua alkaisit dominoimaan, vetelisit hiuksista ja alkaisit piiskaamaan. Hyi hitto!
        Älä luule tietäväsi, kun et kerran tiedä.


    • hiljainen ihastus.

      Ensin voi sanoa,että minä pidän sinusta ja tarkkailla samalla naisen reaktiota jos on häh ai jaa oloinen eikä mitenkään negatiivinen ja saa ehkä suustaan ulos että niin minäkin sinusta niin sitten voi ottaa kädestä kiinni ja katsoa naista syvälle silmiin ja jos ujoilee niinon varmasti ihastu ut sinuun ja sitten vaan hiljaa kysyt saanko suude lla ja vastaukseks ehkä saat että tuota joo kyllä kai..

    • Shark Mac

      Kyllä sen oppii tietämään.

      En näe, että kyselemisestä olisi mitään etua. Pelkästään haittaa. TODELLA harvoin on käynyt niin, että nainen väistää suudelman. Ja jos väistää niin mitä sitten? Hän saa minulta oudon katseen ja leikkimielisen moitteen. Jos juttu jatkuu siitä hienosti ja nainen tajuaa osoittaa sitten muulla tavalla kiinnostustaa, niin homma jatkuu. Jos ei, niin etsin uuden kohteen. Yleensä ei ole tarvinnut :D.

    • Minulta kysyi kerran

      eräs mies : Saanko puristaa rinnoistasi ja olisi tosi mukava jos sinä kysyisit saanko puristaa munastasi ? Vastasin miehelle, että aika moukkamaisia kysymyksiä esität ja lähdin tilanteesta pois. Todella oksettavaa miesten kuvitella itsestään vaikka mitä. Toki saahan sitä kysyä mitä tahansa, mutta kysymysaihe ilmentää miehen äo määrää hyvinkin paljon.

      • ..jatkoa..

        ja kysyjä ei edes ollut täysin vieras ihminen vaan naapuri. Enpä ole sen jälkeen tervehtinyt kyseistä herraa. Vitsin ja huumorin ymmärrän, mutta en tosissaan heitettyjä typeriä kysymyksiä.


      • viidakon laki
        ..jatkoa.. kirjoitti:

        ja kysyjä ei edes ollut täysin vieras ihminen vaan naapuri. Enpä ole sen jälkeen tervehtinyt kyseistä herraa. Vitsin ja huumorin ymmärrän, mutta en tosissaan heitettyjä typeriä kysymyksiä.

        Seksuaalien häirintä loppuu
        kun miespuolinen sukulainen (iso) käy sitä vähän ojentamassa..Veikkaan että riittäsi kun kävis jätkän ovella vaan sanomassa että pitää lärvinsä kiinni ja antaa naapurin olla rauhassa..Viesti menis ehkä perille..


    • Tuo on ihan henkilöstä ja tilanteesta kiinni. Joihinkin tilanteisiin saattaa sopia luvan kysyminen, vaikka harvemmin kukaan on kysynyt. Tilannetaju on tärkeässä roolissa, muutamia kertoja on joku suudellut aivan yllättäen eikä sekään mukavalta tuntunut. Mieluummin siis luvan kysyminen kuin suin päin suutelemaan, jollei ole kohtuullisen varma siitä, että myös toiselle osapuolelle suudelma olisi mieluisa.

    • pusmus

      Kysy, jos tuntuu oikealta, mutta kysy sitten ajoissa. Siinä vaiheessa, kun ollaan jo sentin päässä toisistamme, ja kysymys kajahtaa ilmoille, se tuntuu aika oudolta.

      Tässä nyt pari omakohtaista esimerkkiä asiasta. Oltiin kaverin kanssa baarissa, vitsailtiin ja juteltiin viereisen pöydän poikaporukalle. Yht'äkkiä yksi poika kysyi multa, "pussaillaanko". Johon tietenkin vastasin, että no ei pussailla!

      Tässä kohtaa kysymys oli toisaalta ihan hyvä, jos vaihtoehtona olisi ollut päällekäyminen josta olisi seurannut litsari. Kysymys oli kuitenkin ihan s'tanan outo, koska poika ei ollut esitellyt itseään, näyttänyt mitään mielenkiintoa ja oli muutenkin ihan täysin tuntematon ihminen.

      Toinen tapaus oli, kun poika, jota olin tapaillut jo yli kuukauden, pari kertaa viikossa nähty, olin tavannut sen vanhemmat... ja sitten se yksi ilta kun oltiin jo muutenkin lähekkäin kysyi, saako suudella? No hitto, olisi saanut suudella jo aikaa sitten, mutta olin vaan luullut että se haluaa olla vaan kaveria kun oli ollut niin viileä.

      Sanotaan nyt näin, että jos nainen ei ole sinulle tuttu, olet epävarma tai olette kovin kaukana, niin kysyminen on parempi kuin turpiin saaminen. Mutta jos olette jo valmiiksi sylikkäin, niin suutele jo, htto mies, suutele!

      • fdsfdsfdsrew

        "Tässä kohtaa kysymys oli toisaalta ihan hyvä, jos vaihtoehtona olisi ollut päällekäyminen josta olisi seurannut litsari."

        Väkivalta on aina hyvä ratkaisu...


    • ufucigobobk

      Saa ehdottomasti kysyä! Olen aika ujo ja tietoinen reviiristäni eli mielestäni mies osoittaa kunnioitusta kysymällä ennen kuin "tunkee lähelle", vaikka olisimme tunteneetkin jo pidempään. Suuteleminen on kuitenkin aika intiimi asia. Jos oikeasti pidätte toisistanne joku random kysymys ei kuitenkaan muuta mitään...

    • bitch007

      Tosta noin vain tuntemattomalle tehty kysymys
      herättää hilpeyttä, kikatusta ja iloista kiherrystä.
      Ei mitään muuta.
      Pussaamiseen joutuu kyllä panostamaan enemmän
      ja oikean hetken tietää kun kohdalla.

    • iuuyyyttttrrrrreeeew

      Jos on jo päässyt suuteluetäisyydelle ilman että toinen kääntyy pois niin siitä vaan.

    • rewfdsfdssd

      Moni ei ymmärrä, että kysymys ei tarkoita aina sitä ettei tietäisi vastausta tai että pitäisi oikeasti pyytää lupa. Tässä tilanteessa kysymys on mielestäni hyvä, jotta toinenkin osapuoli osaa valmistautua ja on mielestäni romanttisempi kuin suora suutelu.

      Mielestäni on aika huvittavaa kun moni täälläkin sanoo ettei saa kysyä ja sitten itkevät toisessa ketjussa kun mies ei piittaa heidän tyydyttämisestään sängyssä eikä kysy mistä nainen pitää.

      Tietenkin sillä on merkitystä miten kysyy.

      • Tiinuska2

        Mun mies aikanaan kysyi kesken tanssin et saanko suudella sinua ja voin kertoa et sukat pyörähti mun jaloissa siinä kohtaa ja sit suudeltiin. Sitä suudelmaa en ole vielä näin vuosienkaan jälkeen unohtanut. Jos hän olisi alkanut vain suutelemaan, niin muistona ja kokemuksena se ei olisi jäänyt samalla tavalla mieleen. Nyt voin joskus kertoa lapsen lapsille kuinka vaari suuteli muoria ensimmäisen kerran :)


    • Rinsessa Pruusunen

      Olen joskus vastannut myöntävästi tuohon kysymykseen, sillä ajatuksella että annan miesparan suudella tämän yhden ainoan kerran. Sen jälkeen mies onkin sitten ottanut tavaksi tuon pussailun, vaikka se ei ole ollut tarkoitukseni.

    • hmmm....

      Katsokaa miehet pari romanttista komediaa, niin saatte vinkkiä siihen, miten suudellaan kyselemättä. Suora katsekontakti, katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

    • 56+81

      Onko suuteleminen pakollinen iskemismuoto?

    • Napseitsemän

      Naisia ei saa väkisin suudella. Minule on käynyt tänä vuonna kahdesti niin että mies on vain tullut, ottanut kovakouraisesti harteista kiinni (vaikka olen välittömästi koettanut kiskaista itseni pois) ja suudellut suulle. Todella kamala tilanne.

      Toinenkaan ääripää ei ole hyvä. Eli ihana romanttinen tilanne jossa mies yhtäkkiä pilaa tilanteen tenttaamalla että pussataanko nytten vaiko eikö?

      Ei, ei.

      Siis suudelmaahan edeltää katsekontakti. Sitten vie pääsi toisen henkilön päätä lähelle, laske huuliasi hitaasti toisen huulia kohti ja sitten vasta suutele. mitään kyselemättä. Kyselyt pilaavat tilanteen.

      Hitaasti ja elegantisti toimimalla annat aina naiselle mahdollisuuden vetäytyä tilanteesta rauhallisesti pois jos tilanne ei kiinnosta.

      Komppaan sitä että katso aloittaja parit romanttiset elokuvat.

      • Viipyilevä Viivi

        Pidän itse -ensimmäisellä kerralla varsinkin- toimintamallista, jossa ensin halataan, suudellaan poskelle, ja jos siitä ei nainen vetäydy pois (jokainen normaali ihminen huomaa eron), voi suudella viipyilevästi (ei kuolahommeleita) korvan vierelle, kaulaan, ja siitä hiljalleen..
        Jos tekijä on oikea, nainen on jo aika sulanut, varsinaisen suutelun alkaessa.


    • Neiti 22v.

      Olen naisena sitä mieltä, että ei kannata kysyä.

      Lähinnä siksi, että ollessani 18v. ensirakkauteni kysyi "saanko pussata?", vaikka tilanne ei olisi voinut olla enää selvempi (SAA). Melkein purskahdin nauruun ja olihan se kysymys aikamoinen tunnelman latistaja. Ihan söpöä, joo, mutta sopii vain teini-ikäisille tuollaiset kysymykset. :)

      Miehille saattaa olla hitusen vaikeaa tulkita meitä tissiotuksia, mutta eiköhän naisen kiinnostuksen (suutelemiseen, suhteeseen etc.) huomaa helposti - ainakin, jos on selvin päin. Tietysti löytyy näitä, joiden mielestä he ovat maailman lahja naisille, vaikka muistuttavatkin enemmän Ctulhua...

    • ntikaksfemma

      Minusta saa kysyä, ja nimenomaan silloin kun on jo melkein varma että saa, eli kun olen reagoinut positiivisesti muuhun lähestymiseen ja olen selvästi kiinnostunut. Ei ole turn off vaan juuri söpöä ja hauskaa. Itse olen aika fiksu ja huumorintajuinen, joten ymmärrän kyllä jos joku yksinkertainen nainen ei tajua tuota vaan haluaa mennä luolamieslinjalla.

    • kyl mä henk koht tykkään miehistä jolla on varmat otteet ja suutelee ilman kysymyksiä. niin kuin seksissäkin, epävarmuus on turn off...

    • eityhmäkysymys

      Mua ei haittais jos kysyttäs. Jos mies on herrasmies ja vähän ujo sellainen niin kyllä mä ymmärrän täysin pidän jopa aika herttaisena ja huomaavaisena jos kysyy :) En kumminkaan ite alkais vastaamaan mitään kyllä tms. (liikaa tulis siinä kyllä mieleen häät "saatte suudella" ja "tahdon" lausahduksineen..) vaan kenties nyökkäisin tai sitten suutelisin itse ennen kuin tilanne menee ohi. :)

    • että näin

      Näin naisena itse ajattelen että jos olette tuntemattomat, tai siis ekan kerran tapaatte niin jos tilanne on semmonen että tiedät tai olet melkein varma jos suutelet häntä että hän suutelee takaisin niin siinä tapauksessa älä kysy :DJa ihan muutenkin jos tilanne on mielestäsi sellanen että nyt pitäisi suudella niin suutele.luulis että kaikki vois suunnilleen jotenkin päätellä sen kyllä ihan itse.Mutta jos haluat suudellla eikä tilanne ole niin että tiedät mitä se toinen ajattelee niin kysy tai miksi ei?on se minun mielestä kohteliasta kysyä tuo esiin vähän herrasmiehen merkkejä ;) eikä se liity mitenkään epävarmuuteen jos kysyy päinvastoin.

    • Anonyymi

      Kyl yleensä suudelma tapahtuu luonnostaan. Ikinä minulta ei ole lupaa kysytty suudelmaan mutta kerran eräs mies sanoi "Tahtoisin suudella sinua" .... Toimi 😊

    • Anonyymi

      helpoimmalla pääset kun et ota mitään kontaktia. keskity opiskeluun tai työhön ja harrastuksiin. jos nainen katselee niin kysy että mitäs katselet. niin loppuu sekin. elämisestäsi tulee näin paljon helpompaa. kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe