Thomann, tuotteiden palautus

15v kitaristi

Thomannilla luvataan 30 päivän palautusoikeus. Mutta jotkut sanoo, että suomesta palauttaminen ei onnistuisi kuin 14 päivän sisällä.??
Onko kellään kokemusta tavaroiden thomannille palauttamisesta?
Miten raha politiikka on toiminut?
Voiko tuotteen palauttaa ihan vaan sillä perusteella ettei esimerkiksi kitara istunut käteen?

13

4880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvion _

      Uskotaan tuossa tapauksessa Thomannia itseään eli sulla on 30pv palautusoikeus. Ja jos teet palautuksen, etköhän saa rahat takaisin sen tuotteen hinnan verran. Jäät miinuksille ainoastaan postikulujen osalta. Syyksi riittää nimenomaan se että kitara ei ole sopiva. Uskoisin näin.

    • Skebaristi

      Jospa lukisit Thomannin sivuilta kyseisen infon kun se on siellä selvästi kerrottu:


      Tulitko hankkineeksi tuotteen, joka ei vastannutkaan tarpeitasi? Sellaista sattuu joskus, mutta et ole välttämättä jumissa tarpeettomaksi osoittautuneen laitteen thomann kanssa.

      Me tarjoamme pienin poikkeuksin kaikille tuotteillemme 30 päivän money-back -takuun eli saat halutessasi rahasi takaisin. Palautus edellyttää vain tuotteen toimittamista takaisin meille alkuperäisessä kunnossa ja saatekirjeen kera. Mitään pitkiä selittelyjä tai aneluja ei tarvita, vaan kirje helpottaa vain asian käsittelyä: sen avulla tiedämme, keneltä paketti tulee ja thomann mitä sille tulee tehdä. Rajoitteet palautusoikeuksissa ovat ymmärrettäviä: emme voi ottaa avattuja tietokoneohjelmia takaisin (ohjelmien kopiointi) tai emmekä myöskään voi antaa palautusoikeutta esimerkiksi mittatilaustyönä teetetyille tuotteille. Tämä pätee myös kulutustavaroiksi luokittelemiimme tuotteisiin, kuten kielet, kapulat, rumpukalvot, kaapelit, lamput, lehdykät ja plektrat, tai tuotteisiin kuten huuliharput, joissa hygienialla on thomann merkitystä.

      Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen toiseen, ota reklamaatio-osastomme aina ensin yhteyttä parhaimman palautustavan löytämiseksi. Osoitteesta [email protected] saat myös yksityiskohtaisempia neuvoja palautusta koskien.
      Pyrimme laittamaan jokaiseen lähetettyyn pakettiin mukaan monikielisen palautuslomakkeen tarkempine ohjeineen pitääksemme asiat mahdollisimman yksinkertaisina. Lomakkeen avulla voit ilmoittaa meille haluatko palautuvan tilalle thomann uuden tuotteen, rahasi takaisin vai haluatko kenties jättää summan postikuluineen asiakastilillesi aikarajoituksetta odottelemaan seuraavaa tilausta.

      Täysihintainen rahojen palautus edellyttää luonnollisesti tuotteen palautumista alkuperäisessä kunnossa alkuperäispakkaustaan myöten. Mahdollisista käyttöjäljistä joudumme vähentämään joitakin prosentteja tuotteen jälleenmyyntiarvon alenemisen verran.

      Oelppa hyvä :D

    • köpy

      ei voi palautta koska se on ostettu pakkomyyntifirmasta eikä sulla ole kuitenkaan saksankielen taitoa

      • Saksaako?

        Miksi pitäisi Suomalaisille puhua Saksaa?


      • kokenutki
        Saksaako? kirjoitti:

        Miksi pitäisi Suomalaisille puhua Saksaa?

        Helpompi on Thomanilta rahat saada kuin Suomalaisilta firmoilta.


    • Anonyymi

      olen smaa mieltä tosta rahanpalautuksesta jos ostan B-Stock:n tuotteen joka maksaa 700€ enkä aiheuta naarmun naarmua siihen niin miksei 2 vkossa edes rahat makseta tilille en ymmärrä tätä thomann.de periaatteita jos vaikkapa verrataan kaikkiin ´Suomen sisäisiin kauppoihin!!!!

    • Anonyymi

      Tehtiin aikoinaan kimppatilaus, eikä yksi kaverini ollut tyyväinen tuotteeseensa. Olin itse siinä yhteyshenkilönä ja just arvelutti, että mitenkähän tossa hommassa käy...mutta yllätyksekseni kuvio meni erittäinkin joustavasti.
      Jotain kuponkeja taisin kaverille laittaa, mitä ne Thomannilta pyysi täyttelemään, mutta kaveri sai rahansa takaisin ihan mukinoitta.
      Kyseisessä firmassahan on ihan suomenkielisiä myyjiä niin asiointikin onnistu ihan omalla äidinkielellä.

      • Anonyymi

        Miksi ette osta pienimmistä kaupoista ja käy testaamassa tuotetta paikan päällä kaupassa niin ei tarvitse ostaa sikaa säkissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette osta pienimmistä kaupoista ja käy testaamassa tuotetta paikan päällä kaupassa niin ei tarvitse ostaa sikaa säkissä!

        Se onkin järkevää ajaa toiselle puolelle maata kokeillakseen kitaraa joka sattuu olemaan vain yhdessä liikkeessä varastossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin järkevää ajaa toiselle puolelle maata kokeillakseen kitaraa joka sattuu olemaan vain yhdessä liikkeessä varastossa

        Joku sanoisi että järkevämpää kuin vastata neljä vuotta vanhaan viestiin...


    • Anonyymi

      Hei,

      Ostin pojalleni Fostex TH-610 kuulokkeet joululahjaksi v2017 hintaan 649€. Ostin kuulokkeet suomalaiselta sivustolta sen vuoksi että saisin tarvittaessa myös tuen vaikka ulkomailta ne olisi saanut halvemmalla. Olisin kyllä voinut tilata ne suoraan ulkomaisesta verkkokaupastakin. Kuulokkeille luvattiin 3 vuoden takuu. Menneen vajaan parin vuoden aikana molempien kuulokkeiden kiinnitysruuvi meni poikki ja otin Thomann:iin yhteyttä takuun puitteissa. Kuulokkeet lähetettiin Thomanin kautta Saksaan ja valitettavasti kuulokkeiden kiinnityksestä puuttui molemmilta puolilta yhteensä 2 ruuvia ja niiden vastinkappaleet, 2 jousta ja 4 rikkaa (poika hukkasi ennenkuin ehdin lähettää ne huoltoon).

      Vastauksena oli seuraava (Thomann asiakaspalvelu):

      Valmistajan huolto on tarkistanut tilanteen ja valitettavasti asiaa ei
      voida hoitaa takuun alla. Valmistaja on maininnut, että tuotteesta
      on puuttunut osia, ja se on ollut huonossa kunnosa puuttellisesta
      ylläpidosta johtuen. Tavallisesti tässä tapauksessa tarjoaisimme
      mahdollisuutta maksulliseen huoltoon, mutta huolto on myös i
      ilmoittanut, että korjauskustannukset nousisivat tässä
      tapauksessa kannattamattoman korkeaksi. Voimme tässä
      tapauksessa lähettää kuulokkeet takaisin tai hävittää ne maksutta
      puolestasi. Ilmoitathan meille, miten toivot jatkettavan asian
      suhteen.

      Eli Thomann ja Fostex arvostaa myymiään 650€ kuulokkeita niin paljon että on valmis tuhoamaan ne kun ym. osat puuttuu ja jotka puuttuu siksi että kuulokkeiden kiinnityksessä käytetyt ruuvit on niin heikkoja että kuulokkeista käsittelemällä ne saa poikki.

      Kovan väännön jälkeen suostuivat lähettämään minulle 4 rikkaa, 2 rokkaa, 2 ruuvia ja vastinkappaleet hintaan 124€. Sain kuulokkeet eilen postissa sekä nuo 124€ pikkurojut muovipussissa. Käytin 10 minuuttia kuulokkeiden kasaamiseen ja nyt ne soi niinkuin uutena.

      Ihmeellistä takuutoimintaa. Luvataan hävittää kalliit kuulokkeet ja vialliset materiaalit ei kuulu takuun piiriin. Samanlaista informaatiota ruuvien heikkoudesta löytyy netistä muualtakin kuten myös tieto että varaosia ei saa mistään. Tuota en vielä muualta löytänyt että armeliaasti luvataan tuhota kuulokkeet.

      Tasan tarkaan viimeinen kerta kun tilaan tästä verkkokaupasta yhtään mitään.

      Kiertäkää kaukaa ja tilatkaa suoraan ulkomailta verkkokaupoista niin säästätte pitkän pennin.

      • Anonyymi

        Olisin tutkinut niitä kuulokkeita ensin itse, ja huomattuani ruuvien, prikkojen ja vastinkappaleiden kadonneen olisin ostanut käynyt ostamassa ne kaupasta, ja tarvittaessa sahannut ja porannut itse nimittäen ne vastinkappaleet työkaluilla joita on melkein joka kodissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3597
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

      Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2637
    4. Hei........

      Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2418
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

      Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      92
      2353
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

      Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      257
      2184
    7. Kaipaan sua, Ope

      Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1922
    8. Tilanteesi nyt?

      Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1769
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

      Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1491
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

      "Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1418
    Aihe