Heips!
Lääkäri kirjoitti minulle Lyrica reseptin ahdistuneisuuteen.
Auttaako?
Kokemuksia kaivataan, kiitos!
LYRICA 25 mg
4
482
Vastaukset 4
- Suopursu3
Aika hassua minulle annettiin lihaskipuihin onko tämä lääke joka poistaa kaikki sairaudet, tehosta en vielä tiedä koska sainniitä muutama päivä sitten.
- Jokueräs
Minulle tuota määrättiiin selkäkipuun, mutta ahdistusoireetkin katosivat samalla. 25 mg on vielä aika pieni annos, mutta jostain se on aloitettava :)
Mutta Lyricallahan voidaan hoitaa ahdistuneisuutta, hermokipua ja epilepsiaa. Minulle lääkäri kirjoitti Lyricaa unettomuuteeni. Vaikuttanee myös ahdistukseen lieventäen sitä. Lääkärini sanoi, että syventää unta. En laita vastaan. Annoskosi on kovin pieni. Minulle illalla 150 mg ja aamulla 75 mg.
Itse otan iltaisin 150 mg x 2 kapselia diabeettiseen neuropatiaan, joka ilmenee itselläni jalkojen, lähinnä jalkaterien ja varpaiden leposärkynä. Hieman auttaa, koska ainakaan en herää kipuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 972581
- 70939
- 62929
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,266797Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l133752- 56686
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste69634- 39622
- 46605
- 63577