Heips!
Lääkäri kirjoitti minulle Lyrica reseptin ahdistuneisuuteen.
Auttaako?
Kokemuksia kaivataan, kiitos!
LYRICA 25 mg
4
348
Vastaukset
- Suopursu3
Aika hassua minulle annettiin lihaskipuihin onko tämä lääke joka poistaa kaikki sairaudet, tehosta en vielä tiedä koska sainniitä muutama päivä sitten.
- Jokueräs
Minulle tuota määrättiiin selkäkipuun, mutta ahdistusoireetkin katosivat samalla. 25 mg on vielä aika pieni annos, mutta jostain se on aloitettava :)
Mutta Lyricallahan voidaan hoitaa ahdistuneisuutta, hermokipua ja epilepsiaa. Minulle lääkäri kirjoitti Lyricaa unettomuuteeni. Vaikuttanee myös ahdistukseen lieventäen sitä. Lääkärini sanoi, että syventää unta. En laita vastaan. Annoskosi on kovin pieni. Minulle illalla 150 mg ja aamulla 75 mg.
Itse otan iltaisin 150 mg x 2 kapselia diabeettiseen neuropatiaan, joka ilmenee itselläni jalkojen, lähinnä jalkaterien ja varpaiden leposärkynä. Hieman auttaa, koska ainakaan en herää kipuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912