Annoin naiselle litsarin

"naistenhakkaaja"

Elikkäs tuli kännissä riitaa yhden naisen kanssa. Nainen löi minua avokämmenellä, jonka jälkeen minä annoin samalla tavalla takaisin. No sain sitten oikein kunnolla turpaan vierailta miehiltä koska "ei naista saa lyödä " mitä mieltä te olette , oliki litsarin antaminen ansaittua tuossa tilanteessa? Jos nainen kuvittelee että hän saa lyödä avokämmenellä ilman mitää seuraksia, niin pitää palauttaa nainen maanpinnalle. Vai?

Olen siis mies.

49

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truulia

      Olen tästä asiasta vähän kahta mieltä. En tahdo lukeutua niihin naisiin, jotka raivoavat miehelle joka tekee tasan takaisin naiselle sen, minkä hän on itse tehnyt. Koska yhtälailla väärin lyöminen on kumminkin päin. Silti olen sitä mieltä, että se lyöminen ylipäätään on väärin. Nainen teki väärin, mutta myös sinä kostaessasi asian. Ikävä kyllä näille naisille ei oikein asian selittäminen auta. Osa pitää jostain syystä oikeutenaan hakata miehiä, koska ovat "heikompia". Ja pskat. Toisaalta eipä se nainen sitä ymmärrä vaikka löisitkin takaisin. Oikeastaan vain vastaisudessa oikeuttaa lyömisiään vahvemmin tapahtuneen takia. Ikävä kyllä. Perseestä on, mutta minkäs mahdat.

      Lyöminen on aina väärin. Kummin päin vain väkivallan seuraus ei ole väkivalta, vaan jos seurauksia tahdotaan, lähdetään penäämään niitä muita reittejä. Väkivallan tekijä poistetaan tilasta, isommassa tapauksessa soitetaan poliisit. Ja tilanne tulisi olla yhtä vakavasti otettava oli uhri kumpaa sukupuolta vain. Myös baareista tulisi poistaa välittömästi naiset, jotka ottavat oikeudekseen huitoa toisia ihmisiä.

    • tasaarvoonjees

      Miehet oli sukupuoli-rasisteja. Haasta oikeuteen!

    • lifemocker

      itse tekisin samoin. tosin vetäisin päin näköä näitä "sankareita" myös

      • mi casa e su casa

        Sinä ja mikä armeija?


      • refdsfdsfsdfsd
        mi casa e su casa kirjoitti:

        Sinä ja mikä armeija?

        This one! " Tuhansittain vaaleanpunaisia elefantteja"


    • Luppelainen

      Jos oltaisiin oikein hyviä ihmisiä, niin toki pidättäydyttäisiin lyömisestä. Muttta tosiasiahan on se, että jos minua joku löisi, niin automaattisesti löisin takaisin. Ongelmana sinun tapauksessasi on se, että olet mies ja siksi sinulle sallitaan tässä tapauksessa vähemmän. Mies, joka kävi kimppuusi ei tiennyt tietenkään, että mitä on tapahtunut.. olisihan voinut olla niinkin, että olisit lyönyt naista, ilman että nainen on aloittanut sitä. Kinkkinen juttu..


      Naisena sanon silti, että se oli ok sinun puoleltasi.

    • ....

      Naisena sanon, että truulian kanssa samalla linjalla. Kummallekaan sukupuolelle ei ole suotavaa lyöminen ja mielestäni kumpaakin sukupuolta vastaan saa tarvittaessa puolustautua. Jos tilanne on niin paha, että siihen väkivaltaa tarvitaan niin kyse lieneen jo henkensä menetyksen tai väkisin makaamisen uhkasta. Muutoin ei minusta väkivaltaa tarvita.

    • elälyö

      jos olet homopoika, kissatappelu on ihan jees...

      eli ilmeisesti ET ole homppelinäköinen, kun miehet alkoi puolustaa.
      Vastaisuudessa, jos olette yökerhon tuntumassa ja joku, ihan sama kuka, edes yrittää läimästä, kannattaa mennä heti järjestyksenvalvojan juttusille.

    • ite vetäsin myös miestä lämärillä poskelle ja oisin nähny ansainneeni saman takaisin kuten hälle sanoinki.. ei vetässy joka ei suinkaan omaa oloa kohentanu ja näin muutenki paremmaksi mennä toiseen tilaan rauhoittuun jonne hän kohta tuli alkuperäistä käytöstään pahoitteleen.. eihän se väkivalta oo oikein varsinkaan jos ei samalla tapaa sais tai pysty antaa takaisin niinku tässä sun tapauksessa ja ihan ku eka kirjoittaja tuolla sanoiki niin jotkut näkee oikeudekseen kulkea telomassa ihmisiä joutumatta mitenkään vastuuseen.

      eli joo oli varmasti ihan ansaittua, ihan lyömiset ois menny jo yli.

    • hjghhjgcgcgxh

      Koskahan nämä viitun ritarimiehet tejuavat sen että ei he saa pillua vaikka kuinka puolustavat tappelussa alakynteen jäänyttä naissta.

      Ja tietenkin naiset käyttää ritarimiehiä hyväksi kun löytyy puoluatajia...

      • vai niin.

        Jaahas. Miehet siis tekevät kaiken mitä tekevät, vain ja ainoastaan pillunsaannin takia. Mitään muuta motiivia heillä ei ole minkään asian suhteen.


      • Facts first
        vai niin. kirjoitti:

        Jaahas. Miehet siis tekevät kaiken mitä tekevät, vain ja ainoastaan pillunsaannin takia. Mitään muuta motiivia heillä ei ole minkään asian suhteen.

        Ei.


    • fdsfdsvcxfds

      Nainen teki väärin kuin löi, sinä teit väärin kuin löit, sankarimiehet tekivät väärin kun kävivät kimppuusi. Jos laitetaan asiat järjestykseen niin vähiten väärin teit sinä. Sankarimiesten teot riippuu siitä kuinka uhkaavalta sinun hyökkäyksesi näytti. Nainen taas aloitti koko jutun.

      Olisit saanut varmasti paljon paremmin asiasi perille kun olisi lähtenyt haukkumaan naista siitä, että hän löi sinua.

      Minua on naiset yrittäneet toisinaan lyödä, mutta yksikään ei ole vielä tähän mennessä onnistunut siinä. Olen saanut ranteesta kiinni tai väistänyt iskun. Minua on heitetty myös laukuilla ja kengillä eikä nekään ole vielä osunut. Heitin yhden laukun baarin katolle hänen heittoyrityksensä jälkeen.

      Sen siitä saa kun on terävä kieli. Yleensä sanon asiani huumorilla, mutta kaikki eivät aina ymmärrä sitä huumoriksi kun ovat liian humalassa.

      Onhan se aivan selvää, että naisten väkivaltaisuus on huomattavasti sallitumpaa kuin miesten. Pyrin laittamaan aina siihen lopun jos sellaista minuun kohdistetaan. Naisten hakkaaminen on järkytys kun taas miesten hakkaaminen nakkijonossa on täysin tavallista. Usein miesten tappeluissa tulee paljon pahempaa jälkeä eikä läheskään aina molemmat osapuolet ole halukkaita tappeluun.

      • kjhkhjkk

        Mitähän sinä sitten sanot niille naisille, kun saat noin kovasti nenillesi?

        Taidat olla niitä miehiä, jotka pakit saadessaan ottavat sen niin henkilökohtaisesti, että katsovat oikeudekseen haukkua naisen lyttyyn. Joidenkin miesten olisi terveellistä käsittää, että ei heillä ole mitään oikeuksia keneenkään naiseen. Ei se nainen siellä baaritiskillä ole juuri sinulle velkaa mitään.


    • miesvm1967

      Jaahas.. no minä olisin sanonut että ei taida seura kiinnostaa ja häipynyt paikalta, naisia en ala pieksämään, täytyy aikuisen miehen kestää litsari muijalta jos alkaa sen kanssa kerran kinaamaan. Aina voi kävellä pois paikalta ja unohtaa koko jutun.

      En tajua kostonhimoisia ihmisiä.

      • fdsvcxvcxvcx

        Eli jos mies olisi tehnyt saman niin olisit lyönnyt häntä takaisin?


      • miesvm1967
        fdsvcxvcxvcx kirjoitti:

        Eli jos mies olisi tehnyt saman niin olisit lyönnyt häntä takaisin?

        Todennäköisesti olisin, olen ollut katutappeluissa nuorena sen verran että mieheltä en hyväksy tuollaista käytöstä koska mies on lähes aina fyysisesti naista vahvempi. Ja koska oma asenne on sellainen etten hyväksy miehen voimakkaampaa lyömistä koska se ottaa oikeasti leukaperiin, toisin kuin naisen litsari. On tullut aikoinaan buutsin korkoa ohimoon sen verran että taju lähti, se tosin oli täysi ylläri ja olin istumassa kioskin rapulla kun toi tapahtui.

        Sunkin kannattais kokeilla jotain oikeasti fyysistä lajia kuten nyrkkeily ennenkuin alat miinustelemaan yhtään mitään. Jos kestää toisen miehen lyönnit hermostumatta niin väitän ettei naisen litsari tunnu sen rinnalla yhtään miltään.

        Ei pidä olla taikinasta tehty pelle ja vedota lastentarhatyyliin johonkin vitun koskemattomuuteen.. voimakkaammalla on suurempi vastuu.

        Kykenen ottamaan lyönnin naamariin niin mieheltä kuin naiseltakin ilman että hermot menee, toki otan asian välittömästi käsittelyyn että "mitä vittua".

        Kokemusperäisesti väitän ettei naisen litsari voi olla yhtä vittumoinen kuin miehen nyrkki.

        Se, miten asiaan kykenee suhtautumaan, riippuu monestakin asiasta. Itse pyrin selvittämään asiat aina puhumalla mutta jos se ei ole mahdollista niin puolustan kyllä itseäni raivokkaasti ja tähän asti tulokset ovat olleet ihan hyviä.

        Eipä mulla ole ollut suurempia vaurioita, puhe ja pikku psyykkaus yleensä saa tilanteet raukeamaan ellei kyse ole jostain huumehörhöstä jotka ei kykene ajattelemaan, niiden kanssa operoiminen on hankalaa. No, kerran on skalppi haljennut keskeltä 10cm matkalta kun joku potkaisi munt snaggarijonosta yhtäkkiä pötkölleen mukulakiville, ne saamarin mukulakivet sen skalpin halkasi. olin kait parissa promillessa :v

        Ja muutama muu pikku vekki on siellä sun täällä.. muistoja menneisyydestäni.. mutta naisia en suostu lyömään, on mulla jalat joilla kävellä pois paikalta. Nykyään vältän fyysistä yhteenottoa koska ymmärrän että sillä ei saavuta nuuta kuin ongelmia.

        Kokeile ite..


      • ffdsvcxfsd
        miesvm1967 kirjoitti:

        Todennäköisesti olisin, olen ollut katutappeluissa nuorena sen verran että mieheltä en hyväksy tuollaista käytöstä koska mies on lähes aina fyysisesti naista vahvempi. Ja koska oma asenne on sellainen etten hyväksy miehen voimakkaampaa lyömistä koska se ottaa oikeasti leukaperiin, toisin kuin naisen litsari. On tullut aikoinaan buutsin korkoa ohimoon sen verran että taju lähti, se tosin oli täysi ylläri ja olin istumassa kioskin rapulla kun toi tapahtui.

        Sunkin kannattais kokeilla jotain oikeasti fyysistä lajia kuten nyrkkeily ennenkuin alat miinustelemaan yhtään mitään. Jos kestää toisen miehen lyönnit hermostumatta niin väitän ettei naisen litsari tunnu sen rinnalla yhtään miltään.

        Ei pidä olla taikinasta tehty pelle ja vedota lastentarhatyyliin johonkin vitun koskemattomuuteen.. voimakkaammalla on suurempi vastuu.

        Kykenen ottamaan lyönnin naamariin niin mieheltä kuin naiseltakin ilman että hermot menee, toki otan asian välittömästi käsittelyyn että "mitä vittua".

        Kokemusperäisesti väitän ettei naisen litsari voi olla yhtä vittumoinen kuin miehen nyrkki.

        Se, miten asiaan kykenee suhtautumaan, riippuu monestakin asiasta. Itse pyrin selvittämään asiat aina puhumalla mutta jos se ei ole mahdollista niin puolustan kyllä itseäni raivokkaasti ja tähän asti tulokset ovat olleet ihan hyviä.

        Eipä mulla ole ollut suurempia vaurioita, puhe ja pikku psyykkaus yleensä saa tilanteet raukeamaan ellei kyse ole jostain huumehörhöstä jotka ei kykene ajattelemaan, niiden kanssa operoiminen on hankalaa. No, kerran on skalppi haljennut keskeltä 10cm matkalta kun joku potkaisi munt snaggarijonosta yhtäkkiä pötkölleen mukulakiville, ne saamarin mukulakivet sen skalpin halkasi. olin kait parissa promillessa :v

        Ja muutama muu pikku vekki on siellä sun täällä.. muistoja menneisyydestäni.. mutta naisia en suostu lyömään, on mulla jalat joilla kävellä pois paikalta. Nykyään vältän fyysistä yhteenottoa koska ymmärrän että sillä ei saavuta nuuta kuin ongelmia.

        Kokeile ite..

        Kyllä jokainen täysi-ikäinen on vastuussaan omasta käytöksestään ja osittain niiden aiheuttamista seurauksista. Kukaan ei saa lyödä ketään riippumatta siitä kuinka paljon voimaa kenelläkin on. Voihan mieskin läpsäistä sinua keveämmin kuin nainen, mutta silti käyt käsiksi mieheen muttet naiseen. Ihanan ritarillista, mutta täysin epäloogista.

        Teoista pitää rangaista eikä sen aiheuttamista seurauksista ellei kyseessä ole vahingonkorvaus. Lyöminen on aina lyömistä eikä se ole sallittua kuin itsepuolustuksessa. Jos voit juosta karkuun niin et saa lyödä.


      • väärinkäsitys
        ffdsvcxfsd kirjoitti:

        Kyllä jokainen täysi-ikäinen on vastuussaan omasta käytöksestään ja osittain niiden aiheuttamista seurauksista. Kukaan ei saa lyödä ketään riippumatta siitä kuinka paljon voimaa kenelläkin on. Voihan mieskin läpsäistä sinua keveämmin kuin nainen, mutta silti käyt käsiksi mieheen muttet naiseen. Ihanan ritarillista, mutta täysin epäloogista.

        Teoista pitää rangaista eikä sen aiheuttamista seurauksista ellei kyseessä ole vahingonkorvaus. Lyöminen on aina lyömistä eikä se ole sallittua kuin itsepuolustuksessa. Jos voit juosta karkuun niin et saa lyödä.

        Oli epäloogista ja ritarillista? Niinkö?
        miesvm 1967 = toisin sanoen HERRASMIES! ;))
        Melkein sukupuuttoon kuollut laji, mut jokunen aina silloin tällöin löytyy.


    • 6+13

      Itse pyrin olemaan aina se kypsempi osapuoli ja jos joku minua läpsäisee (mies tai nainen) niin en kyllä aloita mitään "toi alotti"- läpsimistaistoa, vaan poistun kyseisen henkilön seurasta.

      Eri asia on jos joku ryhtyy ihan kunnolla tappelemaan. Silloin katson oikeudekseni puolustaa itseäni millä keinoin tahansa, oli se sitten hyttysmyrkyllä silmiin tai vaikkapa kättä pidemmällä. Saimoin ahdistelijat jotka käyvät kunnolla kiinni eivätkä päästä lähtemään (siis fyysisesti estävät) saattavat saada minulta polvesta (toinen yllättävän hyvä keino on napakka potku nilkkaan) ja väkisin suutelijat saattavat saada hammasta.

      Tuossa tilanteessa sanoisin että koko porukan käytös oli lapsellista.

      • Tikulla silmään

        Itselläni täysin sama asenne. En käy toisiin käsiksi, mutta jos minuun käydään käsiksi niin siitä on sitten herrasmiessäännöt tai ylipäänsä kaikki säännöt kaukana. Käytän kaikkea mitä käsiini saan ja isken niillä kaikista herkimpiin paikkoihin, joihin saatan osua. Ihan turhaa alkaa tulla valittamaan mistään epäreiluista otteista jos kerran on itse niin typerä, että käy käsiksi.


    • hhhhuuuuuuuuuhhh

      Teit väärin ja nyt ei ole kyse sukupuolirooleista, väkivalta on mielestän turhaa enkä hyväksy sitä ollenkaan. Siis se nainenkin teki väärin, samoin ne sinun hakkajasi. Typerää.

    • Magical_Man

      Jos nainen yrittäs antaa litsaria, niin tarttusin ranteesta kiinni ja naurasin, jos oisin niin kännissä, että pääsis osuun, niin naaurasin kahta makeammin... En kylä muijien kaa ala vääntää fyysisesti.

    • gyjgujkl

      Naisena vastaan...

      Ketään ei sais koskaan eikä missään tilanteessa lyödä.

      Mutta jos nainen lyö avarilla, nii kyllä sillon takas saa avarilla vastata... kunhan muistaa vaan oman voimankäyttönsä... miehestä kuitenkin lähtee enemmän voimaa....
      Mut jos nyt vielä vähän hakaistaan hiuksia... jos kokoeroa on se että tyttö painaa 50kg ja mies sen 100kg, niin ehkä sillon vois vähän miettiä että onko ihan aiheellista... sehän on kun lekalla yrittäs hyttystä tappaa...

    • väärinkäsitys

      Lyöminen on aina väärin, jollei nyt henkeään puolusta! Mutta......
      Olen itsekkin naisena syyllistynyt siihen!
      Tapaus sattui hotellin baaritiskillä, olin hakemassa itselleni yhden whiskyn ennen nukkumaan menoani. Siis yömyssyn.
      Vieras mies alkoi tehdä siinä seuraa.
      Muutamia sanoja vaihdettiin ja hän alkoi kehua kenkiäni.
      Sanoin itsekkin pitäväni niistä, ja mies jatkoi et ovat suorastaan p*nt*v*n näköiset peep toet.
      Munsta se oli hiukan liian suorasukainen ja loukkaava repliikki.
      Vastasin et jos niin on,voin hyvin jättää kenkäni hänelle kun poistun kohta tästä nukkumaan. Be my guest! Laskien lasini baaripöydälle.
      Ja äijä nappas samassa munt syliinsä, kähmien mun perää!
      Hän päästi irti munsta samalla,heti kun tajus mun rimpuilun.
      Ja mitä tein minä?
      Olin varmaan tulipunainen ja kiukkuinen kuin ampiainen.
      Samalla hetkellä lähti sellainen avoslämäri. Mitä lapasestani irti sain, osuen koko poskelle!
      Herrasmiehenä hän ei lyönyt takaisin, vaan nosti kätensä antautumisen merkiksi. Pyysi viel anteeksi, sanoen tulkinneensa tilanteen väärin.
      Jälkeenpäin olen tajunnut, mitä mun oikein tuli sanottua!
      (sit viel löin)
      Mun oli tarkoitus tölväistä! "Et itse tästä lähden nukkumaan, mut tarjoon kyllä vanhat kenkäni sulle,ole hyvä vaan!
      Vahinko vaan mun lauseet pystyi tulkitseen myös toisin!
      Ja hän tulkitsi!
      Mä haluaisin pyytää anteeksi,häneltä!
      Sillä itse olin aiheuttanut tilanteen.
      Mitä en kyllä sillä hetkellä ollenkaan tajunnut.
      Mielenkiintoista munsta olis tietää syy: miks nainen löi aloittajaa?
      Väärinkäsityksestäkö, ehkä? Molemminpuolisesta väärinkäsityksestä?

    • 14+5

      ;))))) :)))))),,,,Väärinkäsitystäpä hyvinkin!
      Olet näköjään törmännyt kenkä fetismiin. Mies käsittänyt tosiaan sanasi väärin, ilmeisesti hän ollut jonkin verran humalassa.
      Yleensä ovat 100% herrasmiehiä ja seuraavat etäältä katseellaan vieraita naisia.
      Kengät ja saapikkaat nostavat näiden miesten kiihkoa, vielä sängyssäkin!
      Usko pois,siinä ei nainen häviä mitään, jos aviomiehellä "polttelee" kengät.
      Kaappisi on täynnä kenkiä ja saapikkaita! Believe me.

    • tasarvoapyydettäessä

      Jos sait turpaan miehiltä antaessasi samalla mitalla naiselle takaisin,niin oikeus ja kohtuus on jo tasarvonkin takia,että jotkut naiset käyvät vetämässä myös kunnolla turpaan sitä naista joka sinua löi.

    • dklgjdlfkgldg

      Ei kannata lyödä naista naamaan, jos nainen lyö sua. Siitä voi jäädä jälkiä, ja olet lirissä. Ja varsinkin, pitää kiistää lyöneensä, jos joku äijäporukka tulee kovistelemaan.

      • itsepuolustuksena siis löin sitä eukkoa.. mun päälle karannutta miesjättiä en ees kerinny ku sanoi jo lyönnin jälkeen että lähtee hakemaan vähä kättä pidempää varastosta.


    • barbaarinen olet

      "Annoin naiselle litsarin....niin pitää palauttaa nainen maanpinnalle........olen siis mies!"

      Oletkos varma? Vai perustuuko tietosi sosiaaliturvatunnukseen?
      Uros puolinen olio joka lyö naista, ei ole MIES!
      Ymmärtäisin tekosi vain silloin, jos nainen olisi uhannut henkeäsi!
      Henkeään voi jokainen puolustaa,miten parhaaksi näkee.
      Jos et muuhun kyennyt, niin olisit kävellyt pois.
      Vahvemman oikeudella; on omat kriteerinsä, tässä tapauksessa sä et kyllä ollut se vahvempi! Et päässyt edes tasaväkiseks! Reppana!
      Olisitko plitannut myös selvinpäin?
      Kyllä nainen on aina se heikompi osapuoli, eikä terve MIES avokämmenen läpsäyksestä paljon hetkahda!
      Akkamaista käytöstä sulta,kuten myös naiseltakin!
      Ties kun ette vielä sylkeneet ja raapineet toisianne!
      Kunnon "kissa tappelun" olisitte voineet esitää yleisölle, samalla tasolla kun olette!

      • Nyrkki-Ismo

        "Uros puolinen olio joka lyö naista, ei ole MIES!"

        Höpönlöpöln sentään.

        Nimenomaan mies joka ottaa hymyssäsuin iskut vastan ei ole mies vaan munaton nyhverö.


    • .........

      "Jos nainen kuvittelee että hän saa lyödä avokämmenellä ilman mitää seuraksia, niin pitää palauttaa nainen maanpinnalle. Vai?"

      Jos palautat naisen maanpinnalle lyömällä takaisin, vajoat hänen tasolleen, et ole yhtään sen enempää oikeutettu lyömään kuin hänkään. Mukulat kinaa siitä, kuka aloitti, aikuiset eivät.

      Mitä muita keinoja voisi olla? Asian ilmaiseminen sanallisesti? Paikalta poistuminen? Asian ilmaiseminen sanallisesti seuraavana päivänä, kun känni on haihtunut?

      Minä en lähtisi lyömään, kännissä etenkään. Omia voimia on vaikea arvioida, ja ihan vahingossa voi tulla pahaakin jälkeä.

      • läpy..

        mä löin miestäni avokämmennellä POLVEEN, olin kuunnellut koko illan päänaukomista miten huono ihminen olen. Joten suutuin ja löin tyhmyyksissäni häntä sitten jonka seurauksena mieheni raivostui ja kaatoimaahan, kuristi ja hakkasi.. että joskus pieni läppäsy voi todellakin riistäytyä käsistä..


      • Nyrkki-Ismo

        "os palautat naisen maanpinnalle lyömällä takaisin, vajoat hänen tasolleen, "

        En minä ymmärrä mitä iloa on olla aina "korkeammalla tasolla" kuin joku toinen. Ei tappelussa ole siitä kyse, kysehän on siitä kenen nokkaan sattuu ja kenen ei.

        Aloittajan tapauksssa häntä sattui nokkaan ja pahasti. Paljonko häntä nyt sitten hyödyttää tieto, että "on korkeammalla tasolla" kuin ne jotka vetivät häntä turpaan? Selvästikin hän on korkeammalla tasolla niihin turpaanvetäjiin nähden, kun ei lyönyt sitä naista nyrkillä eikä käynyt päälle joukolla.

        Paljonko se lämmitti seuraavana päivänä?


    • naisellinen nainen

      Mikäs mies se sellainen on joka naista lyö?
      Kasvata pallit luuseri.

      • PalstaTrolli

        Pitäisi se naistenkin jo ymmärtää, että tasa-arvo ei ole yksisuuntainen katu.


    • Mies 60

      Kyllä se on niin, ettei naista lyödä missään tilanteessa.

      Jos nainen on iso ja vahva, tai osaa jotain lajia, etkä pärjää hänelle, koita lähteä karkuun.

      Jos nainen on sinua heikompi ja pärjäät hänelle, mutta eukko käy kimppuun kuin raivo härkä ja seuraa perässä, kun yrität poistua, toimi kuten lapsen kanssa, nappaa syliin ja pidä siinä kunnes rauhoittuu.

      On äärimmäisen harvinaista, että nainen käy miehen kimppuun niin, ettei sitä voisi etukäteen välttää. Kun nainen alkaa hiiltyä kohti sitä pistettä, missä hän voi käydä käsiksi, lähde kävelemään. Tuttujen naisten kanssahan tiedät, onko kyseessä sellainen joka vain huutaa, mutta ei käy käsiksi.

      • vcxvcxvxcvxccx

        Jos toinen käy päälle niin yritetään päästä tilanteesta mahdollisimman tehokkaasti pois. Jos se tarkoittaa iskua naamaan niin se tehdään, jos se tarkoittaa potkua munille, se tehdään, jos se tarkoittaa laukausta aseella keskelle otsaa, se tehdään.

        Siinä vaiheessa kun joku päättää käydä päälleni niin teen kaikkeni, jotta pääsen tilanteesta pois eikä siinä ole yhtään mitään merkitystä sillä kuka päälleni käy.

        Jos käy jonkun ihmisen päälle niin se sattuu. Tämä asia on hyvä naistenkin oppia.

        Jos mies puolustaa itseään ja lyö siinä naiselta tajun pois niin en katso sitä lainkaan pahalla ellei mies käytä turhaa väkivaltaa ja esimerkiksi jää tappelemaan kun olisi voinut poistua paikalta.


    • muista se!

      NAISTA EI IKINÄ LYÖDÄ!!!!

      • Nyrkki-Ismo

        Hasit kuule ***ttu.

        Tottakai kaikkia lyödään, jos tulee tarvis.

        Nämä "naista ei lyödä" huutelijat ovat itse kaikkein todennäköisimmin heti joko heiluttelemassa nyrkkejä nais-statuksensa turvista taikka hakkaamassa väkeä jollakin naurettavalla tekosyyllä, kuten sillä että löi naista (sillä onko kyseessä edes oikea henkilö ei ole luonnollisesti mitään väliä, kunhan vain päästään hakkaamaan joku)


      • gfddsfsfsd
        Nyrkki-Ismo kirjoitti:

        Hasit kuule ***ttu.

        Tottakai kaikkia lyödään, jos tulee tarvis.

        Nämä "naista ei lyödä" huutelijat ovat itse kaikkein todennäköisimmin heti joko heiluttelemassa nyrkkejä nais-statuksensa turvista taikka hakkaamassa väkeä jollakin naurettavalla tekosyyllä, kuten sillä että löi naista (sillä onko kyseessä edes oikea henkilö ei ole luonnollisesti mitään väliä, kunhan vain päästään hakkaamaan joku)

        Totta. Pelkkä kimpussa olevan naisen tönäisy pois tilanteesta riittää monesti siihen, että joku mies katsoo oikeudekseen hakata naista tönäisseen miehen.


    • Entiedätätä

      Mikä on litsari?

      • oletko.kokenut

        Avokämmen poskelle. Avokämmen tarkoittaa sitä, että on kämmen avoimena. Teknisesti ottaen suoritus toimii siten, että kämmenen ollessa avoimena, lyö toista poskelle.


    • Anonyymi

      Pahin mokani kännissä (suluissa pahimmat perseet koskaan) oli se että löin kännissä vahingossa naista. En tiiä mikä muhun silloin meni. Olen aina ollut naisten hakkaamista vastaan. Jotain riitaa meille oli kai tullu (syystä x ja en edes enää muista). Siitä on jo aikaa mut edelleenkin hävettää, kaduttaa ja inhottaa oma toiminta. Sen jälkeen en ole kauheasti juonut. Tuska seuraa läpi elämän.

    • Anonyymi

      Naiskortti on mielestäni loppuun käytetty. Nykyajan naiset käy saleilla ja kamppailulajeissa ja jotkut pienet miehet voi olla heitä huonompia tappelemaan ja heikompia. On myös useita suhteita jossa kärsitään naisen tekemästä väkivallasta. Eli mies saa turpaansa. On mielestäni myös väärin ja naista aliarvioivaa sanoa että nainen on heikko ja naista täytyy kokoajan puolustaa. Mielestäni tässä tapauksessa nainen on itse teoillaan ansainnut litsarin. Pitää naiset olla valmis viemään se loppuun asti eikä turvautua kortin taa olen nainen minua ei saa lyödä. Miehet jotka hyökkäsivät antamaan turpaan että saisivat naisen suosion ansaitsisi myös kunnolla turpaan sen he itse tilasivat. Älkää kukaan lyökö toista niin vältytään tällaisilta.

    • Anonyymi

      Mahtavaa, hieno juttu, että päätit mainostaa tätä väkevyyttäsi tänne internettiin

    • Anonyymi

      Vaikka ei sattuisikaan, niin kyllähän molemmat osapuolet siitä loukkaantuvat, ja kokemukseni on, että miehet vielä enemmän. Tuossa tilanteessa olisi molempien hyvä istua alas, ja käydä aikuismainen dialogi siitä, kuinka lapsellista, mutta samalla haavoittavaa ja loukkaavaa tuollainen on, ja sopia tilanne. Toki jos tuo jatkuu, niin silloin on joko toisen osapuolen, tai molempienkin, hakea ammattiapua vaikkapa pariterapian muodossa.

    • Anonyymi

      Ihan oikein sinulle kävi. Ihan sama vaikka nainen löis vasaralla niin sinä et kättä nosta. Toivottavasti otit opiksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe