elikkäs tällanen ongelma kun kaveri lähti työkomennukselle ja autoo eu saanu myytyy ennen lähtöö ja myyn sitä ite. niin kaikki ostajat on tähän mennes pelästyny sitä kun on eri nimi papereis kun on ns..väliluovaril. joo voisin rekisterlidä itelle mut sit tulis verot ja vakuutus mulle kans ja sit ihmeteltäs et ei oo kauaavsul ollu ja tosissaan myyn kaverin autoo joka on työkomennuksel
miten myydä kaverin auto?
tiedotontaidoton
5
180
Vastaukset
- ööhööhöh
Ne verot ja vakuutukset tulee ostajalle kuitenkin, mietipä sitä. Luulis sen jonkun ostavan kunhan kerrot asian sekä selvität maksetut ja maksamattomat verot. Ostajan tulee ottaa autolle liikennevakuutus ostopäivänä ja varminta on myös rekisteröidä se samalla.
- neuvoääliölle
Valtakirjalla.
- tyhmyys näkyy
Ei kukaan osta sinulta mitään, koska et osaa edes kirjoittaa.
- mie autan
Myy mustalaisille he osaavat auttaa sinua auton paperihommissa.
- Ari Job
Vapaamuotoinen valtakirja vaan sen kaverisi kanssa valmiiksi ja ei muuta kuin kauppoja tekemään. Helppoa on kuin heinänteko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156