Missä vapaat miehet?

jaanaalisa

Näyttäisi siltä, että miehet etsivät keskiverto naista turvallisuussyistä tai yhden yön juttua.
Toivottavasti olen väärässä.
Vuosia jo sinkkuna ollut, yksin liikkuva nainen.
En ole tusinaleidi, personallinen kaikinpuolin.
Pieni, hyväntuulinen, naurava, omat mielipiteet omaava,
ulkonäöltänikin persoonallinen hyvässä mielessä.
En ole kuihtunut olemukseltani,
tulen omillani toimeen ja olen itsenäinen.
En kulje ravintoloissa, paitsi käyn ulkona syömässä, viinini juon yleensä kotona.
Liikun ja matkailen paljon. Olen yrittäjä.
Leirintäalueilla on vain pariskuntia. Missä hemmetissä ne vapat huumorintajuiset 45-58 vuotiaat miehet on, joilla on huumorintajua, jotka tulee omillaan toimeen ja jotka haluavat pysyvän kumppanuuden, naisystävän?

23

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttava käsi

      Vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon. Ainakin treffipalstoilla, veikkaan.
      tiedän vaan että naiset eivät niistä huoli paitsi jos on sellainen profiili joka herättää huomiota. Eli siis ei taatusti mitään "olen luotettava, uskollinen, omillani toimeen tuleva..." tms.
      Ilmeisesti sinäkään et moisista tyypeistä kiinnostu. Turhaan sitten valitat.

      Tapasi missä tahansa, miehen pitäisi ensi sekunneista lähtien olla hauska, hurmaava, sanavalmis, huomaavainen ja kaikkea sellaista. Jos ei ole niin pakit tulee.

      Ja sitten olet niin ruma ettet kiinnosta. Tai henkesi haisee.

      • ougggiu

        Jokainen nainen jolla yhtään kokemusta nettideittailusta tietää että koodisanat joiden perusteella ottaa jalat alleen on "luotettava ( tämä on aina hauska silloin kun mies on avioliitossa ja hakee pettämiseen seuraa ), turvallinen, raitis ( koska kaikki juopot on raittiita mielestään) hauska ( ne vasta onkin vihaisia ja huumorntajuttomia ihmisiä), uskollinen ( tapapettäjä ), omillaan toimeentuleva ( pitkäiakaistyötön joka etsii elättäjän lisäksi omaishoitajaa ). Aikuinen nainen tietää että mies ei ymmärrä mitä nämä sanat oikeasti tarkoittaa ja mitä niihin sisältyy käytännössä vaan että miehet luettelee näitä vanhasta tottumuksesta sen suurempia miettimättä puhuvatko totta vai ei. Tämä ymmärrys tulee kun on suhteessa muutaman miehen kanssa ja keskustelee satojen miesten kanssa.


    • lifemocker

      et siis ilmeisesti itse mene koskaan juttelemaan miehille?

      • jaanaalisa

        Taidan jutella liiankin kanssa ja huomata sitten jälkeenpäin, että jaahas, sehän oli mies.


      • Herätyskello
        jaanaalisa kirjoitti:

        Taidan jutella liiankin kanssa ja huomata sitten jälkeenpäin, että jaahas, sehän oli mies.

        Pyydä treffeille. Miehet pelkäävät oikeustoimia, nolaamista ja pakkeja. Naisella on nykypäivänä kaikki valta näissä asioissa. Käytä sitä valtaa.


    • ssdddssds

      Aika tarkka on tuo ikähaarukka, tuossa iässä sen olisi hyvä olla ainakin sen -5v.

      Jos ei käy missään sellaisissa paikoissa missä on luontevaa tehdä tuttavuutta tuntemattomien vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, niin eihän se mikään ihme ole ettei niitä aloitteita tai treffikutsuja tulekaan saamaan.

      En minä ainakaan mene ruokaravintolassa juttelemaan tuntemattomalle naiselle joka on ystävättärensä kanssa siellä syömässä.

      Nettideittailu, baarissa käyminen ja sellaisiin tilaisuuksiin osallistuminen missä on luontevaa tutustua uusiin ihmisiin kyllä auttaa asian suhteen.

      • jaanaalisa

        Iällä nyt ei niin väliä, kunhan ei ole hautaan vajoamassa tai perässä vedettävä.
        Itseasiassa keskustelen paljonkin miesten kanssa päivittäin, sattuu vain olemaan niin, että varkaissa en viitsi käydä, eli toisen omaan en kajoa.
        Totta sekin, että ystäväpiiriin kuuluu kyllä vapaakin mies, mutta ystävyys on riittävä, ei muuta, jos luonteet ei sovi enempään, niin on hulluutta lähteä piinaamaan itseään tai toista. Juu, minä kelpaisin tässä tapauksessa, mutta mies ei kelpaa minulle.
        Voi olla, että kranttuus on sittenkin esteenä


    • minnamaari1

      Kyllä niitä varattuja miehiä tuolla treffipalstoilla valitettavan paljon on liikkeellä...ja osa jopa profiili-tekstissään ilmoittavat etsivänsä salasuhdetta!

      • Polkkadot

        Samaa mieltä. Ja mikä ihmeellistä, vapaatkin miehet etsivät salasuhdetta!

        Voisin olettaa, että miehen suurin motiivi seurusteluun on seksi, nyt sitä pitäisi saada siten, ettei vaan kukaan ulkopuolinen huomaa "seurustelua".

        Siis mitäääh, selittäkää miehet? Kiitos


      • arghh

        Erinomaisen hyvä asia, että varattu mies tekee selväksi sen, että on varattu, eikä etsi mitään vakavaa. On sellaisiakin, jotka teeskentelevät vapaata! Mutta tietenkin koko ilmiö varatut miehet etsimässä seuraa on todella vastenmielinen.


      • huiguig

        Onko ihmisellä ylipäätään mitään muuta syytä parisuhteeseen kuin vakipano? En keksi ainakaan itse mitään mihin muuhun tarvitsisi kumppania. Vapaat miehet etsii salasuhdetta, että voi pitää useampaa vakipanoa ajatuksella että nainen ei sitten kiertele panemassa muita. Näinhän ei ole. Sitten kun miehelle selviää että seksikertojen välissä onkin ollut muita niin alkaa armoton kysely ja tivaaminen. Käyttäytyvät kuin olisivat parisuhteessa ja heitä olisi petetty. Tivataan miehen nimeä ja kaikki tiedot mitä on, joita en kerro. Jos ei ole virallisesti mitään niin ei ole mitään ja sillä selvä, en minäkään kysele miesten tekemisten perään. Tyypillistä miesten toimintaa että naiselle on eri säännöt. Ihmeellistä että ei päässä raksuta se että jos jokin loukkaa heitä, niin miten he luulee että se ei loukkaisi naista? Ei kaikki ole niin kuin minä joka olen naimisissa sinkkuuteni kanssa lopun elämääni ja sille olen uskollinen.


      • seksisuhdeonjees
        huiguig kirjoitti:

        Onko ihmisellä ylipäätään mitään muuta syytä parisuhteeseen kuin vakipano? En keksi ainakaan itse mitään mihin muuhun tarvitsisi kumppania. Vapaat miehet etsii salasuhdetta, että voi pitää useampaa vakipanoa ajatuksella että nainen ei sitten kiertele panemassa muita. Näinhän ei ole. Sitten kun miehelle selviää että seksikertojen välissä onkin ollut muita niin alkaa armoton kysely ja tivaaminen. Käyttäytyvät kuin olisivat parisuhteessa ja heitä olisi petetty. Tivataan miehen nimeä ja kaikki tiedot mitä on, joita en kerro. Jos ei ole virallisesti mitään niin ei ole mitään ja sillä selvä, en minäkään kysele miesten tekemisten perään. Tyypillistä miesten toimintaa että naiselle on eri säännöt. Ihmeellistä että ei päässä raksuta se että jos jokin loukkaa heitä, niin miten he luulee että se ei loukkaisi naista? Ei kaikki ole niin kuin minä joka olen naimisissa sinkkuuteni kanssa lopun elämääni ja sille olen uskollinen.

        Joillekin naisille myös sama juttu. Olin seksisuhteessa yhen naisen kanssa joka paneskeli ympäri Suomea eri seksimiiteissä, minä en ollut mukana. Erehdyin sitten kertomaan tälle naiselle että olin yhen toisen naisen luona yötä, suhde päättyi siihen.
        Nainen sai mielestään harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa mutta minä en kenenkään muun kanssa.


    • joku ilkka

      Miten olet ajellut alapääsi?

    • Ikä??!!

      Kun täällä jatkuvasti haukutaan miehiä että haetaan sitä nuorempaa.
      Tässä on taas 57v nainen joka hakee 45-57 miehiä eli paljon nuorempaa kuin itse mutta tämä nainenhan on ainakin omasta mielestä tietty niin nuorekas!
      Voi vaan kysyä kuinka moni ja minkälainen 12v nuorempi mies on kiinnostunut eläkeikää lähentelevästä naisesta?

      • rahalla rakkautta

        Ihan sama kuin nuorempien naisten kiinnostus vanhempia miehiä kohtaan, eli paljonko niitä hehtaareja ym. varallisuutta löytyy? Kuka henkivakuutuksen edunsaaja jne...


    • Remmi

      Ei se varattu, joka hakee suhteen ulkopuolista seuraa mitään suhdetta tarvitse ollenkaan. Olkoon sitten rehellisesti sinkku jos haluaa irtosuhteita.

    • macera123

      Ratkaisu taloudellisiin ongelmiin

      Te, jotka tarvitsette lainaa hankkeiden toteuttamiseksi ennen vuoden loppua.
      Te, jotka tarvitsette lainaa erilaisten rahoitusvelkojesi maksamiseksi.
      Te, jotka tarvitsevat lainaa auton ostamiseen tai kiinteistötoimintaan ja moniin muihin, tarjoamme sinulle lainoja 3% vuodessa.
      Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: [email protected]

    • Jos ei saa kikkeliä niin kannattaa vaihtaa nuorempiin miehiin.

    • totuuskomissioz

      Sun taso ei vaan riitä niihin miehiin mitä tavoittelet. Myönnä reilusti että olet jo mummo ja sellaisena et enää ole kiinnostava salskeiden uroiden silmissä.

    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      "Missä hemmetissä ne vapat huumorintajuiset 45-58 vuotiaat miehet on"

      Veikkaan että aloittaja oli itse noin 60v

    • Anonyymi

      Töihin olem menossa klo:07.00 ,ksi, eipä ole naiseta olleet minun haittona olleet ?? monasti olen yrittänyt juttusille ??? pakoon ovat lähteneet !!! miksiköhän. No en ole sen kummemmin naisten perään juoksemaan lähtenyt.
      Olen 54-vuotias, omillaan toimeen tulen ja matkustelen siellä sun täällä "vapaasti" liikkuen.
      Elämäni kun on tarkoitettu sellaiseksi kuin se tällä hetkellä on , kukapa nyt välittää "poikamiehestä" joka on ammatiltaan Maatalouslomittaja ??? No ainakin tulen toimeen näillä argumenteilla mitä kerroin. Keerohan enemmän omasta ammatista ym.ym tilanteestasi.

      Nim: Milloin kohdataan

    • Anonyymi

      Millä tavalla anonyymi toimii silloin kun anonyymi putkauttaa tällaisen 6 vuotta vanhan ketjun esiin? Kysyn siis ihan teknisessä mielessä. Onko kyseessä putkauttajan oma avaus kuuden vuoden takaa jonka avaaaja vieläkin, katkerasti, muistaa ja haluaa uudelleen keskusteltavaksi?

      Minusta on niin että kun nainen on ns varteenotettavan oloinen niin naisen ei tarvitse erityisemmin hakemalla hakea eikä etsimällä etsiä kumppania vaan nainen vaan ottaa sen miehen jonka haluaa, mutta tietenkin soidinmeno käy siihen malliin että nainen antaa sen miehen, jonka nainen haluaa ottaa, ottaa hänet.

      Yksi ongelma näissä pohteissa on määre "nainen", sitä käytetän aina kun tarkoitetaan naissukupuolista henkilöä olipa tämä minkä ikäinen tai oloinen tahansa. Silloinkin kun siihen liitetään tarkennin "keski-ikäinen" niin se on sitten yli 50v mummo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe