Tätä yhtälöä en ymmärrä? Työuria pitäisi jatkaa, että Suomi pelastuu tästä ahdingosta. Samalla nuorisotyöttömyys on huipussaan ja kaikilla nuorilla ei ole haluakaan tehdä työtä.
Itsellä on työuraa takana 40 vuotta ja vielä nyt vajaakuntoisena olen tuetussa työssä, muuten en saisi kuin työmarkkinatuen(vajaa 500€/kk). Sillä ei elä yksinäinen ihminen, kun muita tukia ei tule. Eläke tuntuu vain karkaavan koko ajan kauas tulevaisuuteen.
Ihan mielelläni jo luovuttaisin ja antaisin tämänkin tukityöpaikan jollekin nuorelle ja itse ottaisin ansaitsemani eläkkeen. Työkyvyttömyyseläkkeelle on turha tässä maassa hakea, jollei toinen jalka ole jo haudan reunalla. Nuoria masentuneita kuitenkin laitetaan eläkkeelle, vaikka he mahdollisesti kerkiävät parantua oireistaan ennen oikeaa eläkeikää.
Työurat
Niin väärin
1
186
Vastaukset
- Tämä on totuus
"kaikilla nuorilla ei ole haluakaan tehdä työtä"
Sama pätee "vanhuksiinkin". Kaikesta päätellen kuulut näihin median ja hallituksen (jallituksen) aivopesemiin ihmisiin. Mediahan/jallitushan väittää, että työtä on tarjolla rutkasti mutta ihmiset ovat nykyään niin laiskoja, että he eivät halua tehdä mitään muuta kuin laiskotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4536514Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082516Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751295- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771049- 441003