korkkausta kohden jää yksi mies jossain ilman korkkauskokemusta. Tätä uusiutumattoman luonnonvaran kerskakulttujaa pitäisi kohdella varkaana.
YTM joka on korkannut yli yksi naista on varas
55
290
Vastaukset
- Viidakon lait
YT-miehen kannattaa nusuttaa mahdollisimman montaa naista taatakseen geenien säilyvyyden ja laadukkaan sperman laajan jakelun. AT-mies etsiköön itselleen oman AT-naisen, jonka kanssa voi jatkaa tuhoon tuomittua sukulinjaansa.
- Hyviä geenejä,kiitos
Jep! YT- miehet ansaitsee kaikki neitsyet ja naaraat.
Puhkokoon niin monta kuin ehtii. Laatusonnille löytyy aina käyttöä.
Ap. ja kaikki sen kaltaiset atm:t on luusereita, niitä geenejä ei kannata jakaa yleiseen levitykseen. Ei haittaa, vaikka häviäisi kokonaan sukupuutton maapallolta.
Hähä! Jääköön ilman.
- Vai muka uusiutumaton
Jatkuvasti tulee uusia pilluja panoikään
- mies32
Palstan ihmiskohtaloista päätellen voisi puhua murhasta tai rikoksesta ihmisyyttä vastaan, eikä vain varkaudesta.
- kurppa-leidi
Minä olen korkannut monta poitsut-miestä omistukseeni *hykertelee*
- Kerta riitti
Minä vain yhden. Oli niin surkea kokemus, ettei toista tee mieli. Söpö poika oli kyllä, mutta silti.
- kurppa-leidi
Kerta riitti kirjoitti:
Minä vain yhden. Oli niin surkea kokemus, ettei toista tee mieli. Söpö poika oli kyllä, mutta silti.
Minä seurustelinkin parin kanssa. Mutta lopetin, kun halusivat naimisiin. Olen enemmän sinkku-tyyppiä.
- Peniskateus
Olet siis jakorasia. Eikä nainen mitään korkata voi, sillä naisella ei ole korkkausvälinettä. Naisella on vittuläpi, joka yhden kerran korkataan ja sen jälkeen sitä rassataan lisää. Koska naisella ei ole korkkausvälinettä, hän on ikään kuin kuohittu mies eli tynkäihminen.
- kurppa-leidi
Peniskateus kirjoitti:
Olet siis jakorasia. Eikä nainen mitään korkata voi, sillä naisella ei ole korkkausvälinettä. Naisella on vittuläpi, joka yhden kerran korkataan ja sen jälkeen sitä rassataan lisää. Koska naisella ei ole korkkausvälinettä, hän on ikään kuin kuohittu mies eli tynkäihminen.
Ratsastin poitsueiden penikset ei-neitsyeiksi. Hyvin se sujui.
- Hyi!
kurppa-leidi kirjoitti:
Ratsastin poitsueiden penikset ei-neitsyeiksi. Hyvin se sujui.
Mahtoi olla pojille kaamea kokemus
- kurppa-leidi
Hyi! kirjoitti:
Mahtoi olla pojille kaamea kokemus
Kaksi niistä hinkui jopa naimisiin, puolen vuoden seurustelun jälkeen :D Ei tullut kauppoja.
- Kerta riitti
kurppa-leidi kirjoitti:
Kaksi niistä hinkui jopa naimisiin, puolen vuoden seurustelun jälkeen :D Ei tullut kauppoja.
On muuten mielenkiintoinen ilmiö: tuo nuorukainen, jonka minä saattelin miehuuteen, pyysi minua vaimokseen kymmeniä kertoja. Kuukausia ennen ja kuukausia tuon yhden seksikerran jälkeen (ei sentään aikana). Kiva poika, mutta aivan liian nuori minulle.
- mies32
Kerta riitti kirjoitti:
On muuten mielenkiintoinen ilmiö: tuo nuorukainen, jonka minä saattelin miehuuteen, pyysi minua vaimokseen kymmeniä kertoja. Kuukausia ennen ja kuukausia tuon yhden seksikerran jälkeen (ei sentään aikana). Kiva poika, mutta aivan liian nuori minulle.
Sinähän se vasta sairas ämmä olet!
- hmm...
mies32 kirjoitti:
Sairas, koska ei suostunut naimisiin?
- mies32
hmm... kirjoitti:
Sairas, koska ei suostunut naimisiin?
Ja sinä harvinaisen hidas tai tyypillisen sydämetön kurppa.
Täysin vastuutonta viedä umpirakastuneen neitsyys leikkimielellä. - Kerta riitti
mies32 kirjoitti:
Poika ja minä olemme olleet ystäviä pitkään ja hänelle oli ensimmäisestä pyynnöstä asti ihan selvää, että minä en ollut menossa naimisiin enkä melko varmasti koskaan menisikään. Hänelle ensimmäinen kerta oli oikein hyvä, mutta minulle riitti yksi kerta täysin kokematonta miestä.
Sinä näytät soittavan poskeasi aamusta iltaan etenkin asioista, joista et mitään tiedä, ja aina on kauna, kateus tai toisten syyllistäminen pääasiana. Voisit viettää muutaman illan vaikka lukemalla jotakin helppolukuista sarjakuvateosta kuningas Artturin seikkailuista tai vaikka historiadokumentteja amerikkalaiseen makuun, jotta toistoa piisaa riittävästi hitaammallekin. Pysyisit poissa hetken aikaa ja ehkä yleistietokin karttuisi. Mutta ei sitten seksioppaita - ne on tarkoitettu ihmisille, joiden psyyke ei petä heti alkusenteillä. ;) - mies32
Kerta riitti kirjoitti:
Poika ja minä olemme olleet ystäviä pitkään ja hänelle oli ensimmäisestä pyynnöstä asti ihan selvää, että minä en ollut menossa naimisiin enkä melko varmasti koskaan menisikään. Hänelle ensimmäinen kerta oli oikein hyvä, mutta minulle riitti yksi kerta täysin kokematonta miestä.
Sinä näytät soittavan poskeasi aamusta iltaan etenkin asioista, joista et mitään tiedä, ja aina on kauna, kateus tai toisten syyllistäminen pääasiana. Voisit viettää muutaman illan vaikka lukemalla jotakin helppolukuista sarjakuvateosta kuningas Artturin seikkailuista tai vaikka historiadokumentteja amerikkalaiseen makuun, jotta toistoa piisaa riittävästi hitaammallekin. Pysyisit poissa hetken aikaa ja ehkä yleistietokin karttuisi. Mutta ei sitten seksioppaita - ne on tarkoitettu ihmisille, joiden psyyke ei petä heti alkusenteillä. ;)Ei tuo muuta itse asiaa. Itse en ikimaailmassa panisi neitsyttyttöä, joka on pyytänyt minua naimisiin kanssani, jos en hänestä sen enempää haluaisi. Sairasta hyväksikäyttöä ja toisen tunteista piittaamattomuutta.
Ja tiesinhän minä tämänkin asian oikean laidan. Mikä kauna ja kateus? Ai mistä? Siitä, että sait kerran munaa? Neitsyeltä? No ylläripylläri, olen minäkin neitsyitä saanut. Ja ylläripylläri, en itse menettänyt neitsyyttäni kaltaisellesi tunnevammaiselle, joten ei ole kaunaa siitäkään.
Miksi psyyke pettäisi seksiopasta lukiessa? Keneltäkään? - mies32
Kerta riitti kirjoitti:
Sinä näytät soittavan poskeasi aamusta iltaan etenkin asioista, joista et mitään tiedä, ja aina on kauna, kateus tai toisten syyllistäminen pääasiana. Voisit viettää muutaman illan vaikka lukemalla jotakin helppolukuista sarjakuvateosta kuningas Artturin seikkailuista tai vaikka historiadokumentteja amerikkalaiseen makuun, jotta toistoa piisaa riittävästi hitaammallekin. Pysyisit poissa hetken aikaa ja ehkä yleistietokin karttuisi. Mutta ei sitten seksioppaita - ne on tarkoitettu ihmisille, joiden psyyke ei petä heti alkusenteillä. ;)Kaikkein hupaisin tuo "hänelle ensimmäinen kerta oli oikein hyvä" - ikään kuin siinä nyt isokin merkitys olisi seksin teknisellä laadulla. Ja sinulle kun sitä ei ollut, niin kertaan jäi. Hyi helvetti mikä robottiämmä.
- NörttiN
mies32 kirjoitti:
Ja sinä harvinaisen hidas tai tyypillisen sydämetön kurppa.
Täysin vastuutonta viedä umpirakastuneen neitsyys leikkimielellä.Naiset saa sekstailla silkasta panemisen ilosta siinä kun miehetkin. :)
- mies32
NörttiN kirjoitti:
Naiset saa sekstailla silkasta panemisen ilosta siinä kun miehetkin. :)
Saa niin, mutta itseensä rakastuneen ja jopa kosivan neitsyen paneminen vain panemisen ilosta on täysin tunnekuolleen lahnan / mulkun touhua, olkoon sukupuolet sitten mitkä hyvänsä.
- ATM-aisurille jämät
Kerta riitti kirjoitti:
Selvästi ATM-aisuri joka epätoivoisena oli valmis tyytymään jopa käytettyyn kurppaan.
- Samaa olette
mies32 kirjoitti:
"Sinähän se vasta sairas ämmä olet!"
Teissä on enemmän yhteistä kuin uskotkaan. Sinä kuvittelet, että nainen on pilalla jos ei ole neitsyt. Hän napsii itselleen miesten neitsyyksiä. - mies32
Samaa olette kirjoitti:
Teissä on enemmän yhteistä kuin uskotkaan. Sinä kuvittelet, että nainen on pilalla jos ei ole neitsyt. Hän napsii itselleen miesten neitsyyksiä.Olet lukenut juttujani taas aivan itse haluamallasi tavalla ja jostain syystä haluat nähdä minussa vihollisen, jollaisina pidätkin kaikkia neitsyyttä arvostavia, koska itse et ole neitsyyttäsi malttanut varjella.
Minä en ole sanonut, että nainen olisi pilalla jos ei ole neitsyt. No kaikista letkautuksistani en mene vannomaan, mutta tuskin niissäkään edes läppänä olen moista väittänyt.
Mutta kyllä neitsyydellä tietty arvonsa on minunkin mielestäni, ymmärrän siis hyvin niitä miehiä, jotka neitsyyttä arvostavat. No näillä palstan omistajakorkkaajilla ja muilla neitsytpakkomielteisillä homma vähän karannut käsistä. Mutta niin on kyllä omaa käytettyyttään puolustavilla naisillakin tällä palstalla noussut neitsyys ihmeen korkealle puheenaihelistallaan. - mies32
Samaa olette kirjoitti:
Teissä on enemmän yhteistä kuin uskotkaan. Sinä kuvittelet, että nainen on pilalla jos ei ole neitsyt. Hän napsii itselleen miesten neitsyyksiä.Niin ja vielä tästä "enemmän yhteistä" - eiväthän nuo liity toisiinsa mitenkään. Toinen napsii neitsyyksiä tunteista välittämättä, toinen vain toteaa jonkunlaisten naisten olevan pilallisia. Ei se, että joku pitää ei-neitsyttä pilallisena varmaankaan juuri koskaan särje sydäntä, varsinkaan kun nämä pilallisista puhuvat ovat lähinnä ätminkäisiä, joihin ne käytetyt naiset eivät kuitenkaan ihastu. Joten aivan sama mitä ovat mieltä käytetyistä naisista, ei se suoraan ketään satuta. No tällä palstalla joku käytetty voi tuntea piston sisimmässään, mutta se on aikalailla eri asteen satuttamista kuin neitsyiden kanssa leikkiminen fyysisesti.
- fifty-sixty
Miehiä syntyy naisia enemmän useimmilla eläinlajeilla, koska mies on "halvempi" tuottaa.... eli 50-50 suhde ei kuitenkaan koskaan toteudu, enemmänkin 50-60, kuten Nykäsen Masa sen tieteellisesti ilmaisi...
Eli ahmikaa minkä voitte, kaikille ei kuitenkaan riitä! - Kuinkahan kovan
tuomion minä saisin, kun olen korkannut en yhden, en kahta, en kolmea vaan kahdeksan neitsyttä viimeisen kymmenen vuoden aikana? Ikää nyt 26 v.
- Kanna vastuusi
Nuo korkatut ovat nyt omistuksessasi ja sinun tulee huolehtia heistä elämäsi loppuu asti, eikä jättää omaisuuttasi heitteille ja muiden kaltoin kohdeltavaksi.
- Olet himmeä
Kanna vastuusi kirjoitti:
Nuo korkatut ovat nyt omistuksessasi ja sinun tulee huolehtia heistä elämäsi loppuu asti, eikä jättää omaisuuttasi heitteille ja muiden kaltoin kohdeltavaksi.
"Nuo korkatut ovat nyt omistuksessasi"
Taidat olla vähän vammainen noine asenteinesi. Ei ihminen voi toista omistaa. Sitä nimitetään orjuudeksi.
- lifemocker
no sori
- ------
Et sinä mitään tasokkaita naisia ole voinut päästä panemaan, joten ei haittaa.
- lifemocker
------ kirjoitti:
Et sinä mitään tasokkaita naisia ole voinut päästä panemaan, joten ei haittaa.
toki voit valehdella itsellesi, ei se multa pois ole ;)
- -------
lifemocker kirjoitti:
Miten tässä asiassa edes voi valehdella itselleen?
- ----------
lifemocker kirjoitti:
Paitsi tietenkin, jos tarkoitit itseäsi.
- Reipas Mies
Maailmassa on lukuisia entisiä ja nykyisiä neroja (miehiä) joiden flaksi on ollut surkea. Korkea älykkyys ei toimi naismagneettina. Tämä naisten "hyvien geenien" haku tarkoittanee mölyturpaisen orangin tavoin käyttäytyvää miestä johon voi kuitenkin soveltaa ulkonäkö-sekä tuo-mulle-ruokaa-vaatimukset.
Koska nykyään naiset ovat itsenäisiä ja itsetietoisia ei miehen tarvitse olla ruokkimiskykyinen vaan rahan tuottamiskykyinen naiselle.
Naisen elämän on parannuttava miehensä kanssa. Sehän käy järkeenkin. Tuskin kukaan tekee tarkoituksella "huonoa kauppaa".
P/S-kulttuurimme nostaa sankareiksi ronskit naisilla pelaavat panomiehet eivät ujot yliopiston priimukset laakista-naimisiin ajatuksineen.
Naisen biologinen valta-aika miehiin on lyhyt teini-iästä eteenpäin joten on tärkeää sitouttaa vain kaikkein laadukkain mies jonka iskentään on ollut vastaanottavainen. Valitettava fakta. Mies taas voi Niinistön tavoin poimia nuorikkonsa mikäli miehen laatu muuten siihen tavoitteeseen antaa mahdollisuuden.
Nimenomaan tämä palstan kieroutunut ajatus että naisia on rajallinen määrä, tulee rajoittamaan rankasti näin ajattelevien miesten elämää. Naisia on miljoonia ja miljoonia kunhan vain maailmalta käy iskemässä. Eikö se ole tarpeeksi suuri houkutin kehittyä? - ex-atm
Oon pannut naimisissa olevaa naista julkisella paikalla. Naisen mies oli k*sipää. Teinkö oikein?
- atm jälleen
Varatun paneminen teki sinusta automaattisesti kusipään, joten tekosi neutraloi itsensä ja poikuutesi palautui käyttämättömänä.
- ex-atm
atm jälleen kirjoitti:
Varatun paneminen teki sinusta automaattisesti kusipään, joten tekosi neutraloi itsensä ja poikuutesi palautui käyttämättömänä.
Siis meinaatko että olin vielä silloin ATM kun panin kyseistä timmikroppaista naista baarin jälkeen kebabkioskin takana? Joo, sitähän kaikki ATM:t tekee viikonloppuisin :D
- ympäri käydään
ex-atm kirjoitti:
Siis meinaatko että olin vielä silloin ATM kun panin kyseistä timmikroppaista naista baarin jälkeen kebabkioskin takana? Joo, sitähän kaikki ATM:t tekee viikonloppuisin :D
Ilmeisesti se kun sait pillua ensimmäisen kerran elämässäsi teki sinusta kusipään, joten vastasiko alkuperäiseen kysymykseesi?
- ex-atm
ympäri käydään kirjoitti:
Ilmeisesti se kun sait pillua ensimmäisen kerran elämässäsi teki sinusta kusipään, joten vastasiko alkuperäiseen kysymykseesi?
En kysynyt että olenko k*sipää, joten ei vastannut.
- hölskyti höllää
ex-atm kirjoitti:
En kysynyt että olenko k*sipää, joten ei vastannut.
Jos kusipää panee kusipään vaimoa, niin ei voida puhua edes aviorikoksesta.
- Per S.Pektiivi
Hassua, vaikka mä olen korkannut kaksi teinineitsyttä, en silloin, en sen jälkeen, enkä nykyäänkään vielä melkein 20 vuoden jälkeenkään ole pitänyt itseäni YTM:nä. Johtuen siitä, että sen verran harvinaisia ne naissuhteeni ovat olleet. Ensin monta kuivaa vuotta, sitten muutama kuukausi seurustelua, jonka jälkeen taas monta kuivaa vuotta, jonka jälkeen seurustelua, sillä kertaa vähän enemmän.
Jos olisin ollut YTM, niin eipä olisi ollut noita vuosien pituisia naisettomia kausia.- ATM:lle jämät
Olet YTM ja omistat nämä kaksi naista henkisesti ja jonka sperman jämiä ATM-aisurit tulevat nuolemaan vaimojensa huoranpilluista.
- ATM:lle jämät
Olet YTM ja omistat nämä kaksi naista henkisesti ja jonka sperman jämiä ATM-aisurit tulevat nuolemaan vaimojensa huoranpilluista.
- Per S.Pektiivi
ATM:lle jämät kirjoitti:
Harvinaisen yksinäinen YTM siinä tapauksessa.
Ja sitä paitsi luokkansa nörtti, nössö, it-alalla, hauska, mukava, ystävällinen, niin komea että koulussa simpanssiksi haukuttiin ja joka meinasi vanhojen tansseissakin jäädä ilman partneria kun ei kukaan suostunut, ja kaikkia niitä ominaisuuksia joita palstalaiset kovasti pitävät naisenkarkoittimina. Kuinka mulle oikein sitten kävi näin "hyvin"? - Mikä se on
ATM:lle jämät kirjoitti:
Mikä on "aisuri"?
Jos korkkaamisella tarkoitetaan ns. neitsyyden viemistä, niin en halua (tuskin saisinkaan) yhtään enää. Eivät ole olleet kovin hekumallisia kokemuksia.
- Samaa mieltä
Samaa mieltä. Neitsyet ovat niin avuttomia sängyssä, ettei sellaista jaksa.
- Mutta se ihana tunne
Samaa mieltä kirjoitti:
Samaa mieltä. Neitsyet ovat niin avuttomia sängyssä, ettei sellaista jaksa.
kun tietää puhkaisevansa tytön immenklvon omalla kyrvällä ja samalla omistavansa tytön tämän loppuelämän ajan.
- Kuulehan pöljä!
Mutta se ihana tunne kirjoitti:
kun tietää puhkaisevansa tytön immenklvon omalla kyrvällä ja samalla omistavansa tytön tämän loppuelämän ajan.
Mistä sinä pöljä olet saanut päähäsi, että toisen ihmisen voi omistaa? Sellaista nimitetään orjuudeksi?
- Nainen kuuluu
Kuulehan pöljä! kirjoitti:
Mistä sinä pöljä olet saanut päähäsi, että toisen ihmisen voi omistaa? Sellaista nimitetään orjuudeksi?
aina korkkaajalleen.
- Vai sillee
Nainen kuuluu kirjoitti:
aina korkkaajalleen.
Hölönpölön, miten ajattelit perustella tuota orjajärjestelmääsi?
- Oikein on!
Oikein.
Itse olen korkannut yhden ja hän korkkasi samalla kertaa minut. Se oli teinisuhde, joka ei tietenkään kantanut pitkälle.
Yhden kerran aika kauan sen jälkeen minulla oli tilaisuus korkata toinen. En korkannut koska olen kunnian mies enkä varas. Luullakseni kyseisen nuoren naisen sittemmin korkkasi eräs ATM-teekkari joka oli hänen arvoinen mies.
Olen tyytynyt käytettyyn tavaraan koska olen itsekin käytetty.
Joskus olen miettinyt häntä, joka oli eka minulle ja jolle minä olin eka. En ole löytänyt netistäkään (sukunimi varmaan muuttunut).- Ei sellaista ole
"Olen tyytynyt käytettyyn tavaraan koska olen itsekin käytetty."
Ihminen ei ole esine, joten ihminen ei voi olla "käytetty". Tuskin käytät eläinsuojasta haetusta lemmikistäkään termiä "käytetty koira". - mies32
Ei sellaista ole kirjoitti:
"Olen tyytynyt käytettyyn tavaraan koska olen itsekin käytetty."
Ihminen ei ole esine, joten ihminen ei voi olla "käytetty". Tuskin käytät eläinsuojasta haetusta lemmikistäkään termiä "käytetty koira".Oletusarvoisesti edellinen omistaja ei ole varsinaisesti "käyttänyt" koiraansa. Naisethan sitä kyllä saattavat yrittää, mutta pillua nuoleva koira ei taida muuttua käytetyksi, vaan vasta pantu koira muuttuisi sellaiseksi ja koirien paneminen on kyllä tietääkseni hyvin harvinaista.
- Järki hoi tänne tule
Ei oo nämä käytetty-jutut ihan tästä maailmasta. Mitähän käytännön sisäktöä tällä nainen kuuluu aina korkkaajalleen -läpällä on? Jotain ätämien mielikuvitusleikkiä?
Tää palsta on ihan oma maailmansa, onneks ei päde nää jutut todellisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818