Naisten ylimielinen katse

melkein Beckham

Tänään mm. liikennevaloissa, vastaanotolla, lounas-kahvilassa.. Tiedän olevani varmasti sadasta miehestä 10 parhaimman näköisen joukossa, mutta naisilta saan nykyään vain korkeita nokkia ja pään kääntyilyjä. Uskoisin, että asetatte riman piiikkaisen liian korkealle. Toivottavasti tajuatte laskea alemmas, ajoissa.

24

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yliopiston käytävä

Saisimmeko nähdä tämän ylimielisen katseen ja olemuksen vaikkapa YouTubeen ladatun videon muodossa todistusaineistona?

• silmä silmästä

Naiset suhtautuu ylimielisesti juuri komeisiin miehiin, koska yrittävät esittää, että heidän komeudellaan ei ole heihin vaikutusta. Tavallisiin ja rumiin miehiin he suhtautuvat neutraalisti, koska eivät todennäköisesti edes huomaa heitä.

• handsom€

!!!!!

• mies32

No enpä ole huomannut. Auttaa varmaan sitten, kun on ihan beckham. Ai, silmä silmästä kertoikin paremman syyn sille miksen ole moista useinkaan huomannut.

• Jghhhjhhhhjjjjh

Koska olit tasavertainen sen naisen silmien edessä. Hän varmasti ihan oikeasti rakasti sinua. Rakkaus on se ihme asia. Toisella on ja toisella ei ole.

• ms.manhattan

Jospa ne naiset eivät uskalla edes katsoa päin, koska pelkäävät että se tulkitaan aloitteeksi?

Meinaan kun on nyt naisille jo jonkun aikaa tehty selväksi, ettei aloitteita saa tehdä kuin kansainvälisen staran näköiset naiset, ja sittenkin vain tietyin reunaehdoin. (Eli vain tietyille miehille saa tehdä aloitteita, muut kokevat sen tyrkkyilynä).

Vaikeaa tämä on nykyään.

• dr. manhattan

Kukahan tällaista on neuvonut? Esim. tällä palstalla ei ole muistaakseni kuin yksi "tosi mies" ollut sitä mieltä, että naisten aloitteet on turn off.

• ms.manhattan
        dr. manhattan kirjoitti:

Kukahan tällaista on neuvonut? Esim. tällä palstalla ei ole muistaakseni kuin yksi "tosi mies" ollut sitä mieltä, että naisten aloitteet on turn off.

Olisikohan ollut viimeksi ihanne-nainen-palstalla debattia aiheeesta..vai olikohan suhteen aloittaminen.. joka tapauksessa jäi mieleen, että 9/10 koki naisen aloitteen pöyristyttävän kamalana käytöksenä.

Yritän muistaa.

• palstakyttääjä
        ms.manhattan kirjoitti:

Olisikohan ollut viimeksi ihanne-nainen-palstalla debattia aiheeesta..vai olikohan suhteen aloittaminen.. joka tapauksessa jäi mieleen, että 9/10 koki naisen aloitteen pöyristyttävän kamalana käytöksenä.

Yritän muistaa.

Nuo 9/10 viesteistä kaikki saman henkilön kirjoittamia.

• Minä saan aina

Ootko kuullunna koskaan, että "sitä saa, mitä tilaa"? Entä sitä, että ihmiset suhtautuvat sinuun täydellisesti samalla tavalla, kuin sinä suhtaudut heihin.

Nämä asiat liittyvät ele- eli ruumiinkieleen: jos sinä katsot ystävällisesti, niin toinen katsoo sinua ystävällisesti takaisin. Jos sinä uskallat hymyillä ensin, niin sinä saat hymyn takaisin - ennemmin tai myöhemmin.

• voi harmi

hhmmm...

mulla ei ole aavistustakaan miten ihmiset suhtautuvat elekieleeni. Yritän olla neutraali, mutta minulla on pahatapa mennä paikasta a paikkaan b, noteeraamatta sen ihmeemmin ympärillä oleviin ihmisiin. En hae miestä, enkä flirttaa joten et todennäköisesti saa minulta kuin nopean katseen.

Katson ja rekisteröin ympräillä olevat "ei vaaraa, tuo on tuossa" - ja jatkan matkaa. Kaupungissa ei voi antaa huomiota kaikille, aika paljon ympäriltä vain menee ohi.

Pitäisikö ap sinun saada jotenkin koetella komeustehoasi minuun? Hauaisitko minulta reaktion ulkonököösi, minkä hyvänsä? Vai onko tämä yksinäisyytesi valitusta? Oletko yksinäinen? Vai oltko turhautunut kun vieheet eivät toimi oletetusti? Missä vika?

Pahoittelen mutta pidän oikein komeita miehiä koppavina automaattisesti, joten en anna heille muutenkaan huomiota. Oletan heidän tyrmäävän minut jokatapauksessa, enkä ole kaivamassa murhepisteitä kylillä liikkuessa. En kyllä näytä mitään hyökkäys tai tylytysilmeitäkään. Vain neutraali ohitus.

Onhan se kamalaa jos oletkin mukava, eikä porukat huomioi. Mutta tälläkin palstalla on haukuttu naisen käytös niin kaikin mahdollisin tavoin, etten antaisi naisille mitään toimintaohjeita tätä kautta. Aina on väärin...katsoi tai ei.

• candida

Heillä on kiire.
      meikki voi olla myös kova

• Mee jo pois

No nyyh nyyh, kun naiset eivät jatkuvasti ihaile meidän ylimielistä pikku egopelleä. On varmaan rankkaa. Naisillahan on lähes velvollisuus voidella sinun itsetuntoasi ja flirtata sinulle huomion toivossa.

• Niin...

Minä on varmaan sitten tosi ruma mies tai mussa on jotain vikaa.

Moni nainen kattelee silmiin kohti tullessa aika pitkäänkin ja sivelee tukkaansa ohi kävellessä.
      Kaupassa olen huomannut uteliaita katseita myös. Baarissa myös jonkin verran.

Olenkin miettinyt että ehkä se olenkin minä se ylimielinen joka ei noteeraa naisia vaikka he voisivat olla kiinnostuneita ja saattaisivat jopa pitää ulkonäöstäni?

Ainakaan töissä ei naiset katsetta minusta kääntele.

Ehkä olen vain niin ruma että he katsovat kummajaista.

Helsingissä asuvana sanoisin että naiset vaikuttavat kyllä täällä varsin kylmiltä ja välinpitämättömiltä sekä lähinnä suorittavat omia asioitaan eivätkä huomioi toisia ihmisiä.
      Mutta sitä samaahan taidan minäkin tehdä kun täällä on niin paljon populaa ja ei kaikkeen voi kiinnittää huomiota...

• kjahsj

Täällä samantyylistä. Katseita kyllä tulee ja olen pistänyt merkille että kyllä naiset minut pistävät merkille kun käyn jossain...ei nyt aina tietty mutta kuitenkin. Naiset joiden kanssa olen tekemisissä työn ym kautta niin kyllä viihtyvät seurassani etten nyt mikään kauhea ole.

Sitten kuitenkin saa naislta välillä sellaista ylimielisen tuntuista asennetta minua kohtaan...onko tuo nyt sitten että annetaan ymmärtää ettei vähempää voisi kiinnostaa..?? Olisi paljon kivan oloisia naisia mutta tekevät sitten itsestään tuollaisen...

• mies32
        kjahsj kirjoitti:

Täällä samantyylistä. Katseita kyllä tulee ja olen pistänyt merkille että kyllä naiset minut pistävät merkille kun käyn jossain...ei nyt aina tietty mutta kuitenkin. Naiset joiden kanssa olen tekemisissä työn ym kautta niin kyllä viihtyvät seurassani etten nyt mikään kauhea ole.

Sitten kuitenkin saa naislta välillä sellaista ylimielisen tuntuista asennetta minua kohtaan...onko tuo nyt sitten että annetaan ymmärtää ettei vähempää voisi kiinnostaa..?? Olisi paljon kivan oloisia naisia mutta tekevät sitten itsestään tuollaisen...

Mikä ongelmasi nyt oikein on? Kerrot, että huomiota ja mielenkiintoa riittää. Sekö vaivaa, kun ihan jokainen ei olekaan lääpällään, vaan joskus joku myös negatiivisen oloisena?
        Kyllä minusta täytyy vaan hyväksyä, että ihmisiä on monenlaisia. Toiset perusvittumaisia, toisten mielestä sinä vaikutat vittumaiselta, toisilla vaan huono päivä, toisten eleet sinä tulkitse väärin jne.. Ei sinua jokainen halua, yritä hyväksyä.

• kjahsj kirjoitti:

Miksi sun pitäs olla kiinnostava kaikkien silmissä? Ei kaikki naiset tykkää olemuksestasi tai pistä sinua merkille. Olennaista on huomata ne, jotka niin tekevät.

• Eikö riitä?
        kjahsj kirjoitti:

No onpas sinulla olematon itsetunto, jos kerran masennut siitä jos jokainen nainen ei huomioi sinua ja kiinnostu. Eikö sinulle riitä se niiltä muilta naisilta saat huomiota? Täytyisikö sinun muka olla niin ainutlaatuinen, että jokainen nainen kiinnostuisi ja ihailisi?

Ja nimimerkki "Niin...". Kumpaa mieltä sinä nyt olit? Sitä mieltä että naiset vilkuilevat sinua ja vaikuttavat kiinnostuneilta, vai sitä että naiset ovat kylmiä eivätkä huomioi? Onko tässäkin kyse siitä että huomiota tulee naisilta, mutta kun sitä täytyisi saada kaikilta naisilta?

• yrittävät arvioida sinua tekemättä aloitetta. ota oppia! ole cool ja itsetietoisen näköinen ja katso suoraan kunhan se ei näytä pervolta töllötykseltä. voit hiukan nostaa kulmakarvaasi jos näet oikein kivan misukan mutta älä perkele hymyile niin että näyttäisi nauramiselta.

• jkdfjk

kun nainen kattoo ylimielisesti kohden niin käännyn katsomaan taakseni et ketä hemmetissä sieltä takaa tulee kun noin pitää nokkaa nyrpistää:)

• lifemocker

tuskin olet

• 18+1

Olen myös hyvännäköinen, ja saan kyllä positiivista huomiotakin paljon. Yleensä tämä ilmenee tuijotteluna ja vilkuiluna. Sitten taas tulee vastaan niitä naisia, joilla on jo lähtökohtaisesti naama aivan norsunvitulla ilman, että olen edes puhunut kyseisille ihmisille. Yleensä he eivät ole aivan sieltä kauneimmasta päästä. Joillakin naisilla on tapana kadehtia jopa miesten ulkonäköä. Sitten voi olla niinkin, että joidenkin silmissä näyttää yksinkertaisesti niin vastenmieliseltä, että naama on pakko vetää aivan rullalle. Kaikkiahan ei voi miellyttää.

• ...

Minä menen aina hieman hämilleni, kun näen oikeasti komean miehen. Tiedä sitten, minkälainen typerien ilmeiden kirjo kasvoillani tuona aikana käy.

• ---------

Naisilla on lähtökohtaisesti naama norsun vitulla ja epäilyjä ja negatiivisia tunteita kaikkia miehiä kohtaan. Ei se liity miehen ulkonäköön vaan enemmän hänen sukupuoleensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe