Virpi

Josko vielä joskus2

Virpi se janon aiheuttaa.

35

919

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Assiliisa

      Toivottavasti pääset exästäsi pian yli. Kuulostat pakkomielteiseltä.

    • virpii1

      Mitäs jos tehtäis asialle jotain?

    • Virpi-

      Minäkö???Se yksi yö minun mielessäni vain on,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vieläkin;-)

    • Virpii1

      Tehdään vaan. Koska nähdään. Meillä on aika paljon juteltavaa.

      • Aloittajalta

        Niin aloittajalta Virpille on toi edellinen viesti.

        Nähdäänhän pian!


    • t.s.läheltä

      voi virpi
      kannattaa miettiä mitä kaikkea sen ex.än kanssa on koettu. olen läheltä nähnyt miten ne välittää toisistaan ja niillä on arvokkainta mitä voi olla. sää olet vain laastari. mieti vähän.

    • pienivieläkuiteskin

      voi voi
      varo ettei se huku sun viereen,tai vielä pahempaa --tukehtuu. se on kuitenkin mun isä

    • sjlhcfd

      menikö tää nyt vähän sekavaks

    • Mistä päin Virpi on?

      t.s.läheltä missä päin sun tuntema Virpi asuu?

      • t s. läheltä

        se ei voi koskaan mennä tarpeeksi kauas. Olen läheltä sitä toista. D


      • pakko kiertää
        t s. läheltä kirjoitti:

        se ei voi koskaan mennä tarpeeksi kauas. Olen läheltä sitä toista. D

        Menisvät pois. Ei ilkeä kaupunkiin ajaa ohi kun saa pelätä näkevänsä ne hirviöt.


    • assiliisa

      Minkä hoito-osaston porukka täällä keskustelee? Jos täällä joku saa viestin perille oikealle tyypille, niin onnea. Miksi täällä puljaatte? Sähköposti tai puhelin keksitty. On tää outoa touhua.

      • antinarsisti

        mun mielestä hullujenhuoneelta oli jääny takaovi auki noihin aikoihin


    • janoa minua oikein:)

      Hui eksyin lukemaan..Tiedänhän minä etten unohdu ja saan janoisia ihmisiä aikaiseksi..mutta muistakaa etten minä kaada janojuomaa kenenkään kurkusta alas ja minun kanssani voi/pitää ja pystyy asioita käymään kasvotusten läpi. En minä riidellen eroa tai ole tahallani jonkun pakkomielteenä.. koputa ,kolkuta ja hehkuta,mutta älä ala haukkumaan...Meidät Virpit kun luoja loi janoa sammuttamaan ja sanalla jos ja kun ja joskus saat vain itse itsellesi ikävän,tee asialle jotain,soita,käy ja jos olen hukassa ,etsi minut,silloin tiedän että tarkoitatkin jotain etkä vain käytä janoosi minua tekosyynä.

    • Teen parhaani

      Yritän, ja sä tiedät sen.

    • eilisen himo

      Voi nainen..miten hehkut..janottaa,ihosi on niin suolainen ja makea ja haluan sinut janoani sammuttamaan nyt ja heti.

      • imelää

        Saitko janosi sammumaan. Jäikö vielä janottamaan?
        OOtko ajatellut että voi olla diabetes kun noin paljon janottaa.


    • ohikulkija huoleton

      On kohta viikonoppu..janotttaa janottaa...nähdäänkö?

    • Vippesex

      Nähhään nähhään

    • vippesout

      no eiiiiiiiiiiikä!

      • Miks ei?

        Meillä on molemmilla vapaata.


    • Pollepruuu

      Tuuthan sie takasin, tuuthan sie vastakin ja sillain...

    • pölöpriuhh

      nooohhh tuota nyt tiiä..

      • yksi V

        Onhan meitä V tyttöjä paljon.


    • Iso ikävä

      Minäkin kaipaan yhtä V..:ä... Huh, kun iskikin ikävä, kun luin ketjua läpi

    • Virpille

      'Yhdyn' edellisiin miehiin.. Nussitaanko Virpi joku päivä?

    • vippe1

      tuntomerkkejä?

    • Oot kyllä aika löysä

      Joo oot aika muhkea ja sulla on yhren eläimem silmät se eläin alkaa s kirjaimella. Lyhyt ja ruma oot kyllä, mutta sulta irtoo aina vakoa.

    • Virpi1

      Luomi pepussa on aika hyvä tuntomerkki

    • Oikea poski

      Tai useampikin luomi pienehkö luomi...

    • Miesp-järveltä

      S-silmät ja luomet ne on vippen tuntomerkit. Ja varmin merkki että kyllä irtoo, sekä herralle että duunarille.

    • röh nött äää

      Sulle ei tainna irrota ees siansilimäripsi...etkä taida olla duunari etkä herra..joten vähänkö sun mielipide edes kiinnostaa.

      • Vippeä jyystin

        Vippe on rumin ja lihavin mitä oon koskaan jyystänyt. Hah hah haa. Jäipä siitä muisto paikasta p-järvi. Kierrän kaukaa koko paikan , kun aina muistan ne silmät. HYI


      • Oli joku hoitaja
        Vippeä jyystin kirjoitti:

        Vippe on rumin ja lihavin mitä oon koskaan jyystänyt. Hah hah haa. Jäipä siitä muisto paikasta p-järvi. Kierrän kaukaa koko paikan , kun aina muistan ne silmät. HYI

        Että ei vain olisi se sama lyllerö jota minäkin kävin viimekeväänä kiskaseen useamman kerran kun ei muija antanut kotona. Sain siltä tippurinkin. hyi.


    • O ja A ja huoh

      Siitäs sitten sait..ja vaimo antoi varmaan onnesta kiljuen..hahhhaaaaaa... että mä repesin...nauramaan.. ihanaa kun te kaikki kaipaatte Virpiä..onko hän teidät kaikki huijannut rakastumaan ja sitten vaihtanut kohdetta,kun liian helpoksi olette äityneet.. Katsokaapas kun naisetkin saalistaa..Virpi sinä ihmemiesten erämaa,sinä saavuttamaton unelma joka kaivertamaan jäät ,jokainen sinun huipullesi kiivetä haluaa ja oi se autuus kun retkellänsä onnistaa-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe