Virpi se janon aiheuttaa.
Virpi
35
1065
Vastaukset
- Assiliisa
Toivottavasti pääset exästäsi pian yli. Kuulostat pakkomielteiseltä.
- virpii1
Mitäs jos tehtäis asialle jotain?
- Virpi-
Minäkö???Se yksi yö minun mielessäni vain on,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vieläkin;-)
- Virpii1
Tehdään vaan. Koska nähdään. Meillä on aika paljon juteltavaa.
- Aloittajalta
Niin aloittajalta Virpille on toi edellinen viesti.
Nähdäänhän pian!
- t.s.läheltä
voi virpi
kannattaa miettiä mitä kaikkea sen ex.än kanssa on koettu. olen läheltä nähnyt miten ne välittää toisistaan ja niillä on arvokkainta mitä voi olla. sää olet vain laastari. mieti vähän. - pienivieläkuiteskin
voi voi
varo ettei se huku sun viereen,tai vielä pahempaa --tukehtuu. se on kuitenkin mun isä - sjlhcfd
menikö tää nyt vähän sekavaks
- Mistä päin Virpi on?
t.s.läheltä missä päin sun tuntema Virpi asuu?
- t s. läheltä
se ei voi koskaan mennä tarpeeksi kauas. Olen läheltä sitä toista. D
- pakko kiertää
t s. läheltä kirjoitti:
se ei voi koskaan mennä tarpeeksi kauas. Olen läheltä sitä toista. D
Menisvät pois. Ei ilkeä kaupunkiin ajaa ohi kun saa pelätä näkevänsä ne hirviöt.
- assiliisa
Minkä hoito-osaston porukka täällä keskustelee? Jos täällä joku saa viestin perille oikealle tyypille, niin onnea. Miksi täällä puljaatte? Sähköposti tai puhelin keksitty. On tää outoa touhua.
- antinarsisti
mun mielestä hullujenhuoneelta oli jääny takaovi auki noihin aikoihin
- janoa minua oikein:)
Hui eksyin lukemaan..Tiedänhän minä etten unohdu ja saan janoisia ihmisiä aikaiseksi..mutta muistakaa etten minä kaada janojuomaa kenenkään kurkusta alas ja minun kanssani voi/pitää ja pystyy asioita käymään kasvotusten läpi. En minä riidellen eroa tai ole tahallani jonkun pakkomielteenä.. koputa ,kolkuta ja hehkuta,mutta älä ala haukkumaan...Meidät Virpit kun luoja loi janoa sammuttamaan ja sanalla jos ja kun ja joskus saat vain itse itsellesi ikävän,tee asialle jotain,soita,käy ja jos olen hukassa ,etsi minut,silloin tiedän että tarkoitatkin jotain etkä vain käytä janoosi minua tekosyynä.
- Teen parhaani
Yritän, ja sä tiedät sen.
- eilisen himo
Voi nainen..miten hehkut..janottaa,ihosi on niin suolainen ja makea ja haluan sinut janoani sammuttamaan nyt ja heti.
- imelää
Saitko janosi sammumaan. Jäikö vielä janottamaan?
OOtko ajatellut että voi olla diabetes kun noin paljon janottaa.
- ohikulkija huoleton
On kohta viikonoppu..janotttaa janottaa...nähdäänkö?
- Vippesex
Nähhään nähhään
- vippesout
no eiiiiiiiiiiikä!
- Miks ei?
Meillä on molemmilla vapaata.
- Pollepruuu
Tuuthan sie takasin, tuuthan sie vastakin ja sillain...
- pölöpriuhh
nooohhh tuota nyt tiiä..
- yksi V
Onhan meitä V tyttöjä paljon.
- Iso ikävä
Minäkin kaipaan yhtä V..:ä... Huh, kun iskikin ikävä, kun luin ketjua läpi
- Virpille
'Yhdyn' edellisiin miehiin.. Nussitaanko Virpi joku päivä?
- vippe1
tuntomerkkejä?
- Oot kyllä aika löysä
Joo oot aika muhkea ja sulla on yhren eläimem silmät se eläin alkaa s kirjaimella. Lyhyt ja ruma oot kyllä, mutta sulta irtoo aina vakoa.
- Virpi1
Luomi pepussa on aika hyvä tuntomerkki
- Oikea poski
Tai useampikin luomi pienehkö luomi...
- Miesp-järveltä
S-silmät ja luomet ne on vippen tuntomerkit. Ja varmin merkki että kyllä irtoo, sekä herralle että duunarille.
- röh nött äää
Sulle ei tainna irrota ees siansilimäripsi...etkä taida olla duunari etkä herra..joten vähänkö sun mielipide edes kiinnostaa.
- Vippeä jyystin
Vippe on rumin ja lihavin mitä oon koskaan jyystänyt. Hah hah haa. Jäipä siitä muisto paikasta p-järvi. Kierrän kaukaa koko paikan , kun aina muistan ne silmät. HYI
- Oli joku hoitaja
Vippeä jyystin kirjoitti:
Vippe on rumin ja lihavin mitä oon koskaan jyystänyt. Hah hah haa. Jäipä siitä muisto paikasta p-järvi. Kierrän kaukaa koko paikan , kun aina muistan ne silmät. HYI
Että ei vain olisi se sama lyllerö jota minäkin kävin viimekeväänä kiskaseen useamman kerran kun ei muija antanut kotona. Sain siltä tippurinkin. hyi.
- O ja A ja huoh
Siitäs sitten sait..ja vaimo antoi varmaan onnesta kiljuen..hahhhaaaaaa... että mä repesin...nauramaan.. ihanaa kun te kaikki kaipaatte Virpiä..onko hän teidät kaikki huijannut rakastumaan ja sitten vaihtanut kohdetta,kun liian helpoksi olette äityneet.. Katsokaapas kun naisetkin saalistaa..Virpi sinä ihmemiesten erämaa,sinä saavuttamaton unelma joka kaivertamaan jäät ,jokainen sinun huipullesi kiivetä haluaa ja oi se autuus kun retkellänsä onnistaa-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569