Tyhmät ei saa naisia

nainen.

Se vaan on niin että naisten iskeminen ei ole kovin vaikeaa joten palstan atm miehet on tyhmiä vajakkeja epäsosiaalisia masentuneita koska eivät saa naisia.

72

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö vain?

Tyhmät nimenomaan saavat naisia. Palstan atm:t ovat liian älykkäitä suomalaisille naisille.

• ,.,.,..,.,.,.

Ei se älykkyys ole mikään este, saamattomuus on.
        Täällä vakkarihinkkarit miettii naisten neitsyyttä ja elämä lipuu ohi...

• Naisten "iskeminen" ei ole vaikeeta, mutta ehkäpä tämä palsta kerää sellaisia ihmisiä, joiden odotukset eivät ole aivan realistisia, enkä sulje tästä itseäni pois.

• Teinisetä 42v

Häh, ei kai ole erityisen epärealistista pyrkiä korkkaamaan itseään neljännesvuosisadan nuorempaa teinineitsytnaista? Onhan itsellänikin vielä poikuus tallella, olen henkisesti ja seksuaalisesti kuin teinipoika.

• ainanäitäsamojajuttu
        Teinisetä 42v kirjoitti:

Häh, ei kai ole erityisen epärealistista pyrkiä korkkaamaan itseään neljännesvuosisadan nuorempaa teinineitsytnaista? Onhan itsellänikin vielä poikuus tallella, olen henkisesti ja seksuaalisesti kuin teinipoika.

Henkisesti olet kyllä teini juu, abt 13v

• suomi mies..

Suomi naiset vasta tyhmiä ovat. Jakavat pil.lua kaikenlaisille juopoille ja naisten hakkaajille ja tekevät lapsiakin vielä sellaisten rumien kusisten juoppojen kanssa.

• Vedä käteen.

Mä oon 24 vuotias työtön, syrjäytynyt, tatuoitu ja juon joka viikonloppu joko kavereiden piikkiin tai jos itsellä sattuu olemaan käteistä. Pillua saanut viimeksi yli vuosi sitten.

• ....
        Vedä käteen. kirjoitti:

Mä oon 24 vuotias työtön, syrjäytynyt, tatuoitu ja juon joka viikonloppu joko kavereiden piikkiin tai jos itsellä sattuu olemaan käteistä. Pillua saanut viimeksi yli vuosi sitten.

Olet vääränlainen juoppo ja dokaat väärässä seurassa.

• tai sitten
        .... kirjoitti:

Olet vääränlainen juoppo ja dokaat väärässä seurassa.

Pastateesit eivät päde irl..

• -OTK-

Ehkä se on liian helppoa ja sen takia se ei kiinnosta. Onhan tuo nähty monesti, että nainen ottaa ensimmäisen halukkaan miehen. En halua olla vain yksi monien joukossa, vaan monista se yksi.

• eräs mies

Ei nyt ihan noinkaan. Itse olen 29-vuotias väitöskirjan parissa puurtava jatko-opiskelija. Ei akateemisuus tietenkään viisautta takaa, mutta tuskin aiva idioottina tänne asti olisin edennyt. Naisten suhteen olen kuitenkin vielä aivan viaton poikanen.

Kärsin sosiaalisesta ahdistuneisuudesta ja en sen vuoksi kykene lähestymään naisia. Masennusta on jonkin verran myös ollut, mutta olen jo pääsemässä siitä ylitse.

Mielestäni on erittäin tökeröä haukkua kokemattomia miehiä jotenkin jälkeenjääneiksi.

• Naisasialooseri.

Tyhmät nimenomaan saavat naista ja se on yksi syy lisää vihata naisia, että eivät arvosta miehessä älykkyyttä.

Eräskin ATM kaverini on 28 vuotias älykäs diplomi-inssi ja ei ole edes pitänyt kädestä naista. Hän on hieman pyöreä, joskin pudottanut ylipainoaan kymmeniä kiloja viime vuosien aikana, lyhyt, vaalea, taviskasvoinen sekä pienimunainen.

Sen sijaan apukoulun käynyt vähä-älyinen YTM kaverini alotti naisten kanssa vehtaamisen jo 13-vuotiaana. Hän on"hyvännäköinen", pukeutuu kuin justin timberlake, on värjännyt hiuksensa, hänellä on korvakorut ja ennen kaikkea hän ei ole ujo.

• Selvä ero on

Sosiaalinen äly ei katso koulutustaustaa. Toinen noista miehistä osaa ottaa huomioon mitä naiset haluavat, toinen ei osaa ehkä olla naisten kanssa kaveriakaan.

• ..........

Jos sinä saat naisia, niin se jo riittää kumoamaan ketjun otsikon esittämän väitteen.

• Kaunis Kaarina

Jos ajatellaan parisuhdetta pitemmällä tähtäimellä, niin en todellakaan jaksaisi viettää aikaa tyhmän ja tympeän kumppanin kanssa.
      Haluan haasteita ja mielenkiintoa, siksi kumppanin pitää pysyä samalla älyllisellä tasolla kanssani, jotta motivaatio ja kiinnostus säilyisi.
      Positiivinen, huumorisväritteinen ja fiksu keskustelu on todella stimuloivaa.

En kestä tyhmiä, ripustautuvia ja huumointajuttomia vätyksiä. Nou thänks!

• "Alemman tason mies -miehet" sentään osaavat sentään kirjoittaa, ainakin jotkut meistä.

Tavallaan voit olla oikeassa. Jos otetaan älykkyyden mittariksi vain tietty kapea siivu, ja sivuutetaan muut niin kyllä, olet varmaan oikeassa. Monihan palstalla ajatteleekin, että ainoastaan seksinsaanti on jollain tapaa merkityksellinen asia. Me muut voimme sivuuttaa aloituksen silkkana suunsoittona ja yrityksenä ärsyttää.

• nainen.

Tällä palstalla ei ole yhtään panomiestä. Miehet yleensä valehtelee kaatojensa määrää ja hyvä kun palstalla on yks joka on päässyt koskemaan naista joskus.
      Tyhmät ei sa myöskään töitä ja siksi monet onkin täällä palstalla valittamassa ajankuluksi kun eivät keksi muuta puuhaa. Hyvähän täällä on väittää että saa naisen mutta suurin osa valehtelee.

• ....

Tavallaanhan aloituksessa on totuuden siemen. Jos naisen saanti on helppoa, atm:ilta puuttuu joku palikka päästä kun eivät onnistu tuossakaan yksinkertaisessa asiassa.

Tosin epäilen todellisen syyn olevan ennemminkin asenneviassa kuin taitamattomuudessa.

• eikö se ole hauskuus mikä viehättää ja seksi. tyhmät ovat monesti aika hauskoja ja seksikkäitä.

tyhmyydellä ja sosiaalisuudella taas ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. ihminen voi olla sosiaalinen ja erittäin tyhmä tai päinvastoin.

• oppilas marko.

Mun luokalla on naisia jotka on tosi tyhmiä. Ei ne osaa mitään ja yrittävät luntata aina joltain ja kyselevät koko ajan läksyistä tai vastauksia johonkin. Sit ne tulee tunnille ilman kirjoja ja supattelevat koko ajan jotain. Mua ne vihaa koska olen hyvä ja osaan melkein kaiken ja saan hyviä numeroita.

• iuyytgchjjknbbvcxfh

Tyhmäthän juuri saavat naista, tekevät eivätkä pohdi paskaa niinkuin vässykkä atm:et.

• Reipas Mies

Kun mies on tarpeeksi komea, supliikki ja taidokas käsittelemään naisiaan, on koko paketti valmis, ei tarvitse miettiä epämääräisiä tasoja, markkina-arvoja tai vastaavaa: saa kiinnostua "mielenkiintoisista ihmisistä" jopa valkata mukavan näköiset naiset päältä seurakseen. Tämä ei ole kaikille miehille koskaan mahdollista- eikä tarvitse ollakkaan.

Jollain tavoin ihmisten pyrkimys etsiä teorioita ympärillä tapahtuviin asioihin saa myyttiset mittasuhteet täällä internetissä. Ja jos vielä itse on kokenut jotain joka vahvistaa omia teorioitaan niin yhtä jos toista voi väittää. Laivalla luultavasti selviää ilman mainittavia vahinkoja yksin reissun, mutta lähi baarissa tuppisuuna olo ei tuota mitään sosiaalista edistystä.

Puhuminen, vuorovaikutus, supliikki. Nämä asiat muokkaavat meitä, tekevät meistä joko suositun tai vähemmän. Jos sosiaalisen johdon omaava ihminen on täysin v.... luonteeltaan silti hän herättää tunteita muissa, mitä täysin hajuton ja mauton ihminen ei tee. Ei, hajutonta ja mautonta pidetään ainakin heikkona.

Miksi se ujo-DI ei ole naimisissa stabiilia parisuhdetta haluavan suomi-blondin kanssa?

Miksi se dösän virtsan hajuinen juoppo kerää hetken-huuma naisia ympärilleen? Miksi DI:n MA on jotain muuta kuin sen teknoa luukuttavan tatuoidun bemari-miehen? Miksi yliopiston menestyjät eivät muokkaa itsestään sellaista että tulevat suosituiksi?

Eihän kukaan mies halua päättää olla ujo mies joka ei saa koskaan naista. Se täytyy olla jokin lopputulos. Tyhmyys itseisarvona ei ole mikään este naisen saantiin, mutta vaikkapa sosiaalinen estyneisyys on. Matemaattinen lahjakkuus ei korvaa sosiaalista pelisilmää ja -taitoja. Tietenkin Numerot-tyyppinen matematiikka nero pikkutakissa pitkine kiharoine hiuksineen toki sopisi varmaankin aika monelle naiselle. Usein varautuneisuus on fiksua mutta fiksu voi vaikuttaa kylmältä ollessaan varautunut. Tyhmä senkun menee jokaisen tuttavuuden kanssa ummet ja lammet juttelemaan-avoin ja rakastettava persoonallisus heti esillä. Niin, miksi hioa hiiltä kun voi valita suoraan timantinkin?

• Mies 89

Fiksut ihmiset harrastavat vähemmän seksiä ja hankkivat vähemmän lapsia. Roskaväki nussii paljon ja sikiää enemmän. Olen siis fiksumpien ihmisten joukossa. Liian fiksu olen tyhmille suomihuorille.

• -Atm-

Aloittajalle tiedoksi että naisen saantia voi vaikeuttaa tai sen voi tehdä mahdottomaksi esimerkiksi erilaiset pahat fobiat. Tällaisista fobioista kärsivät ihmiset ovat usein päinvastoin liiankin fiksuja ihmisiä.

Liika asioiden ajatteleminen ja harkitseminen saattaa tehdä kumppanin löytämisestä mahdotonta kuten minun kohdallani on käynyt. Kärsin siis sosiaalisten tilanteiden pelosta ja ahdistushäiriöstä joka on kokolailla jatkuvaa.

Aina välillä on pakko tulla tänne purkamaan vihaa ja kiukkua ulos kun ei ole vielä löytynyt tahoa joka kykenisi minua auttamaan.

• Äitisi

Varsinkin jos se fobia kohdistuu omaan ruumiillisuuteen ja seksuaalisuuteen, mikä näkyy paitsi omana estyneisyytenä, myös toisiin seksiä harrastaviin ihmisiin kohdistettuna halveksuntana.

Eli koska oma seksuaalisuus ahdistaa, haututaan naisia huoriksi ja saavia miehiä kusipäiksi. Onhan se helpompaa, kuin omien estojen poistaminen.

• Apuasaa

Ootko jo kokeillut psykoterapiaa tai ahdistusta hillitsevää lääkitystä?

• -Atm-
        Apuasaa kirjoitti:

Ootko jo kokeillut psykoterapiaa tai ahdistusta hillitsevää lääkitystä?

Olen kokeillut ja muitakin keinoja eikä mikään ole ainakaan tähänmennessä auttanut.

• -Atm-
        -Atm- kirjoitti:

Olen kokeillut ja muitakin keinoja eikä mikään ole ainakaan tähänmennessä auttanut.

Sitäpaitsi useimmat ahdistuslääkkeet tappaa ihmisen seksuaalisuuden.

• candida

Ap taitaa olla vielä tyttö ja lisäksi tyhmä.

• -Atm-

"Eli koska oma seksuaalisuus ahdistaa, haututaan naisia huoriksi ja saavia miehiä kusipäiksi. Onhan se helpompaa, kuin omien estojen poistaminen."

Ei minua oma seksuaalisuus ahdista vaan se että naiset antavat seksiä kaikenmaailman kusipäille ja minulle eivät anna ollenkaan.

• -Atm-
        -Atm- kirjoitti:

"Eli koska oma seksuaalisuus ahdistaa, haututaan naisia huoriksi ja saavia miehiä kusipäiksi. Onhan se helpompaa, kuin omien estojen poistaminen."

Ei minua oma seksuaalisuus ahdista vaan se että naiset antavat seksiä kaikenmaailman kusipäille ja minulle eivät anna ollenkaan.

Sen voin kuitenkin sanoa että tavallaan pelkään naisia koska en osaa olla luontevasti heidän seurassaan enkä keksi ikinä mitään puheenaiheita joten se tuntuu vaivaannuttavalta. Se varmasti kuuluu osaltaan myöskin tähän sosiaalisten tilanteiden pelkoon.

Varmaankin pelko on myös se asia joka aiheuttaa vihaa ja katkeruutta naisia sekä itseäni rohkeampia miehiä kohtaan. Kaikkea pelottavaa on helppo alkaa vihata kun se on tavallaan sellainen ihmisen puolustusmekanismi. Koen heidät uhkana itseäni kohtaan ja samalla olen kateellinen heille jonka takia suhtaudun vihamielisesti heitä kohtaan.

Näin en tietenkään kehtaa enkä uskalla toimia reaalielämässä, pelkästään tällä keskustelupalstalla. Vihani on siis sellaista passiivis-agressiivista räyhäämistä. Silloin kun olen juonut alkoholia tämä vihan tunne saattaa kasvaa erittäin suuriin mittasuhteisiin.

• -OTK-
        -Atm- kirjoitti:

Sen voin kuitenkin sanoa että tavallaan pelkään naisia koska en osaa olla luontevasti heidän seurassaan enkä keksi ikinä mitään puheenaiheita joten se tuntuu vaivaannuttavalta. Se varmasti kuuluu osaltaan myöskin tähän sosiaalisten tilanteiden pelkoon.

Varmaankin pelko on myös se asia joka aiheuttaa vihaa ja katkeruutta naisia sekä itseäni rohkeampia miehiä kohtaan. Kaikkea pelottavaa on helppo alkaa vihata kun se on tavallaan sellainen ihmisen puolustusmekanismi. Koen heidät uhkana itseäni kohtaan ja samalla olen kateellinen heille jonka takia suhtaudun vihamielisesti heitä kohtaan.

Näin en tietenkään kehtaa enkä uskalla toimia reaalielämässä, pelkästään tällä keskustelupalstalla. Vihani on siis sellaista passiivis-agressiivista räyhäämistä. Silloin kun olen juonut alkoholia tämä vihan tunne saattaa kasvaa erittäin suuriin mittasuhteisiin.

"Varmaankin pelko on myös se asia joka aiheuttaa vihaa ja katkeruutta naisia sekä itseäni rohkeampia miehiä kohtaan."

Ei naisissa ole mitään pelättävää. He ovat samanlaisia ihmisiä kuin sinäkin ja heillä on luultavasti samanlaiset "pelot" kuin sinullakin. Yritä kasvattaa rohkeuttasi, vaikka niin, että juttelet kaupassa tuntemattomille naisille.

Itsetunto on myös hyvä saada kohdalleen, joka onnistuu siten, että teetät itselläsi onnistumisia. Onnistumiset ovat niitä joissa tunnet olevasi hyvä, ihan sama mitä ne ovat kunhat tunnet olevasi niissä hyvä.

Eikä niitä onnistumisia välttämättä tarvitse edes tehdä, vaan se riittää, että tiedät olevasi hyvä jossakin. Sillä tavalla ne rohkeimmatkin naisten iskijät saavat sen rohkeutensa, koska he pystyvät asettumaan naisen yläpuolelle ja sen takia he pystyvät olemaan niin rohkeita kuin ovat.

• goslingeyes
        -OTK- kirjoitti:

"Varmaankin pelko on myös se asia joka aiheuttaa vihaa ja katkeruutta naisia sekä itseäni rohkeampia miehiä kohtaan."

Ei naisissa ole mitään pelättävää. He ovat samanlaisia ihmisiä kuin sinäkin ja heillä on luultavasti samanlaiset "pelot" kuin sinullakin. Yritä kasvattaa rohkeuttasi, vaikka niin, että juttelet kaupassa tuntemattomille naisille.

Itsetunto on myös hyvä saada kohdalleen, joka onnistuu siten, että teetät itselläsi onnistumisia. Onnistumiset ovat niitä joissa tunnet olevasi hyvä, ihan sama mitä ne ovat kunhat tunnet olevasi niissä hyvä.

Eikä niitä onnistumisia välttämättä tarvitse edes tehdä, vaan se riittää, että tiedät olevasi hyvä jossakin. Sillä tavalla ne rohkeimmatkin naisten iskijät saavat sen rohkeutensa, koska he pystyvät asettumaan naisen yläpuolelle ja sen takia he pystyvät olemaan niin rohkeita kuin ovat.

Iskemisrohkeudesta: tuli äskettäin käytyä Helsingin yössä. Ilta meni ihan omassa porukassa ilman mitään verbaalista kontaktia naisiin. Kotimatkalle lähtiessä Asema-aukion taksitolpan kautta mentiin seuraavaan vapaaseen taksiin, jolloin pari naista, jotka olivat olleet siellä varsinaisen tolpan kohdalla odottamassa taksia, tulivat valittamaan "kiitos pojat", kun veimme "heidän" taksinsa. No ensin näytimme autoon astuessamme, että onhan siinä takana vapaita takseja vaikka kuinka paljon. Kunnes sitten sain kipinät päälle ja sanoin:

"tällä taksilla pääsee kaupunginosaan xx"
        "kuka muka haluaisi sinne??"
        "no voidaan me tulla teillekin" - minkä jälkeen nainen vähän kumartui katsomaan takapenkille, jossa istuimme ja sanoi:
        "kelpaaks teille jallu?"

Eli kun sen ensimmäisen kerran vaan taas sai suunsa auki koko illan aikana, niin johan alkoi olla tarjoilu kunnossa.

• goee
        goslingeyes kirjoitti:

Iskemisrohkeudesta: tuli äskettäin käytyä Helsingin yössä. Ilta meni ihan omassa porukassa ilman mitään verbaalista kontaktia naisiin. Kotimatkalle lähtiessä Asema-aukion taksitolpan kautta mentiin seuraavaan vapaaseen taksiin, jolloin pari naista, jotka olivat olleet siellä varsinaisen tolpan kohdalla odottamassa taksia, tulivat valittamaan "kiitos pojat", kun veimme "heidän" taksinsa. No ensin näytimme autoon astuessamme, että onhan siinä takana vapaita takseja vaikka kuinka paljon. Kunnes sitten sain kipinät päälle ja sanoin:

"no voidaan me tulla teillekin" - minkä jälkeen nainen vähän kumartui katsomaan takapenkille, jossa istuimme ja sanoi:
        "kelpaaks teille jallu?"

Eli kun sen ensimmäisen kerran vaan taas sai suunsa auki koko illan aikana, niin johan alkoi olla tarjoilu kunnossa.

En muuten kokenut olevani naisten yläpuolella tuossa tilanteessa.

• Kympin Nainen
        goee kirjoitti:

En muuten kokenut olevani naisten yläpuolella tuossa tilanteessa.

Kiinnitin samaan huomiota, minusta hyvä itsetunto on juuri sitä, ettei itseään tarvitse ylentää, eikä alentaa.

Tällä palstalla näitä säihkysilmiä näköjään riittää..

• goee
        Kympin Nainen kirjoitti:

Kiinnitin samaan huomiota, minusta hyvä itsetunto on juuri sitä, ettei itseään tarvitse ylentää, eikä alentaa.

Tällä palstalla näitä säihkysilmiä näköjään riittää..

Tiedä siitä, mutta säihkysääriäsi en ole pystynyt vieläkään unohtamaan..

• goee
        goee kirjoitti:

Tiedä siitä, mutta säihkysääriäsi en ole pystynyt vieläkään unohtamaan..

Ja siksi en tietenkään sitten lähtenyt sinne jallullekaan, vaan tuo jäi urheilukalastukseksi ja sanoin kuskille, että kaasua!

• Kympin Nainen
        goee kirjoitti:

Ja siksi en tietenkään sitten lähtenyt sinne jallullekaan, vaan tuo jäi urheilukalastukseksi ja sanoin kuskille, että kaasua!

Oh hoh, tunnustat siis pelailleesi ja testanneesi viehätysvoimaasi? Toivottavasti ei jäänyt mitään urheiluvälineitä oven väliin kuskin kaasuttaessa pois...

• go.ee
        Kympin Nainen kirjoitti:

Oh hoh, tunnustat siis pelailleesi ja testanneesi viehätysvoimaasi? Toivottavasti ei jäänyt mitään urheiluvälineitä oven väliin kuskin kaasuttaessa pois...

Onneksi olin itse vasemmalla puolella ja tulimme kaverin kanssa molemmat oikean puolen ovesta takapenkille, joten jos jotain jäi väliin, se oli kaverilta.

• -OTK-
        goee kirjoitti:

Kiitos siitä, että jätit "saaliin" kasvamaan ja joku saa sitten kunnon "vonkaleen" kunhan käyttää oikeaa "syöttiä" ;)

• Kympin Nainen
        go.ee kirjoitti:

Onneksi olin itse vasemmalla puolella ja tulimme kaverin kanssa molemmat oikean puolen ovesta takapenkille, joten jos jotain jäi väliin, se oli kaverilta.

No, toiv. oli mukavat jatkot :)

• goe
        Kympin Nainen kirjoitti:

No, toiv. oli mukavat jatkot :)

Ne oli yksinäiset jatkot, kun kaverikin jatkoi kotiinsa suoraan :( Nettikään suostunut käynnistymään, niin jouduin suoraan nukkumaan.

• Kympin Nainen
        goe kirjoitti:

Ne oli yksinäiset jatkot, kun kaverikin jatkoi kotiinsa suoraan :( Nettikään suostunut käynnistymään, niin jouduin suoraan nukkumaan.

Tosta tulee mieleen melkeen se, kun joku aika sitten palstalla oli ketju siveyden esittämisestä - mutta siinä kyllä kysyttiin että miksi naiset siveää esittää...

• goeoe
        Kympin Nainen kirjoitti:

Tosta tulee mieleen melkeen se, kun joku aika sitten palstalla oli ketju siveyden esittämisestä - mutta siinä kyllä kysyttiin että miksi naiset siveää esittää...

Siis onko sen oltava esittämistä jos miehelle ei muka jallu kelpaa? Eikö tämän sitäpaitsi pitänyt miehillä toimia toisinpäin, että pitäisi esittää vauhdikkaampaa kuin onkaan?

• Kympin Nainen
        goeoe kirjoitti:

Siis onko sen oltava esittämistä jos miehelle ei muka jallu kelpaa? Eikö tämän sitäpaitsi pitänyt miehillä toimia toisinpäin, että pitäisi esittää vauhdikkaampaa kuin onkaan?

Nyt menin jo sekaisin, kumpaa esitit siis, siveää vai vauhdikasta? Vai et esittänyt ollenkaan?

• goutsie
        Kympin Nainen kirjoitti:

Nyt menin jo sekaisin, kumpaa esitit siis, siveää vai vauhdikasta? Vai et esittänyt ollenkaan?

Kerrohan nyt suoraan kumpi tehoaa paremmin?

Ehkä esitin sille jallunaiselle siveää. Muistaa siten ensikerralla kuinka herrasmies olen ja tulee kosimaan suoraan.

• Kympin Nainen
        goutsie kirjoitti:

Kerrohan nyt suoraan kumpi tehoaa paremmin?

Ehkä esitin sille jallunaiselle siveää. Muistaa siten ensikerralla kuinka herrasmies olen ja tulee kosimaan suoraan.

Sanoisin että ei-esittäminen tehoaa parhaiten. Ehkä johonkin tilanteeseen esittäminenkin saattaa sopia, mutta mieluiten suoraa settiä tälle naiselle. Jallunaisesta en sitten tiedä, saattaa olla täysin eri mieltä kanssani.

• -OTK-
        goslingeyes kirjoitti:

"kelpaaks teille jallu?"

Pystyn itsekin olemaan maailman itsevarmin, jos nainen tulee itse juttelemaan, mutta jos itse pitäisi mennä juttelemaan naiselle, niin se on täysin eri juttu. Jos nainen aloittaa keskustelun, niin tiedän, että hän luultavasti pitää minusta ja sen takia minulla ei ole mitään menetettävää.

Ne rohkeimmat naisten iskijät menevät itse naisen luo ja se tilanne on ihan erilainen kuin nuo edellä mainitut. Enkä nyt tarkoita, että kaikki rohkeimmat naisten iskijät kuvittelevat olevansa naisten yläpuolella.

Jos luulee olevansa naisten yläpuolella, niin siinä on se vaara, että siinä voi menettää hermonsa jos nainen ei tuekaan tätä oletusta. Eikä se ollut suositus siitä, että pitäisi kokea olevansa naisten yläpuolella, vaan se oli vain esimerkki.

• goeee
        Kympin Nainen kirjoitti:

Sanoisin että ei-esittäminen tehoaa parhaiten. Ehkä johonkin tilanteeseen esittäminenkin saattaa sopia, mutta mieluiten suoraa settiä tälle naiselle. Jallunaisesta en sitten tiedä, saattaa olla täysin eri mieltä kanssani.

Eli nyt minun pitäisikin kosia suoraan.. Kauheita henkisiä suunnanmuutoksia vaaditaan naissirkuksessa.

• Kympin Nainen
        goeee kirjoitti:

Eli nyt minun pitäisikin kosia suoraan.. Kauheita henkisiä suunnanmuutoksia vaaditaan naissirkuksessa.

Sinähän ne suunanmuutokset aiheutit jos ensin pyysit kyytin ja sitten muutit mielesi? Menetkö nyt sinne tolpalle jallunaista odottelemaan? Kyllä hän varmasti ihmettelee "miessirkusta" yhtä lailla?

• gore
        Kympin Nainen kirjoitti:

Sinähän ne suunanmuutokset aiheutit jos ensin pyysit kyytin ja sitten muutit mielesi? Menetkö nyt sinne tolpalle jallunaista odottelemaan? Kyllä hän varmasti ihmettelee "miessirkusta" yhtä lailla?

Odottelen mieluummin sinua ruusu hampaissa.

No toivottavasti en särkenyt jallunaisen sydäntä :( Ei hän varmaan kovin tarkkaan ehtinyt vielä tuijottelemaan silmiini pimeälle taksin takapenkille.

• Kympin Nainen
        gore kirjoitti:

Odottelen mieluummin sinua ruusu hampaissa.

No toivottavasti en särkenyt jallunaisen sydäntä :( Ei hän varmaan kovin tarkkaan ehtinyt vielä tuijottelemaan silmiini pimeälle taksin takapenkille.

No jos kuuluista kipinääsi leiskautit niin riskit ainakin jonkinasteisille vaurioille lienevät olemassa.

Nukutko sinä muuten milloinkaan?

• goetoe
        Kympin Nainen kirjoitti:

No jos kuuluista kipinääsi leiskautit niin riskit ainakin jonkinasteisille vaurioille lienevät olemassa.

Nukutko sinä muuten milloinkaan?

Enköhän minä kohta taas nukukin. Sinulla on kyllä mennyt pahasti pitkäksi tämä ilta.

• gordoe
        goetoe kirjoitti:

Enköhän minä kohta taas nukukin. Sinulla on kyllä mennyt pahasti pitkäksi tämä ilta.

Toisaalta voisi pestä liesituulettimen tässä yöpuhteina vielä. Ja sitä varten vaikka keittää kahvitkin. Mutta sitten menisi kyllä nukahtaminen turhan myöhään.. Saahan nähdä.

• Kympin Nainen
        goetoe kirjoitti:

Niin onkin, pitäisi mennä nukkumaan (kuitenkin herätys aika aikaisin) muttei nyt nukuta, kuuntelen musaa ja notkun netissä...

• gottu
        Kympin Nainen kirjoitti:

Niin onkin, pitäisi mennä nukkumaan (kuitenkin herätys aika aikaisin) muttei nyt nukuta, kuuntelen musaa ja notkun netissä...

Ei sovi tyyliisi, tuo notkuminen. Eikä oikein yökukkuminenkaan. Painaako mieltä joku vai mikä sekoittanut?

• Kympin Nainen
        gottu kirjoitti:

Ei sovi tyyliisi, tuo notkuminen. Eikä oikein yökukkuminenkaan. Painaako mieltä joku vai mikä sekoittanut?

Njaah, ei nyt mielestäni mikään pahemmin paina, töissä kyllä aika kaaos kun palasin vasta lomalta, mutta se on ihan normaalia. Sekaisin taisin olla jo syntyessäni :)

Nyt on sinun vuorosi kertoa jotain, minä olen täällä kertonut omasta elämästäni ehkä liikaakin.

• geeoo
        Kympin Nainen kirjoitti:

Njaah, ei nyt mielestäni mikään pahemmin paina, töissä kyllä aika kaaos kun palasin vasta lomalta, mutta se on ihan normaalia. Sekaisin taisin olla jo syntyessäni :)

Nyt on sinun vuorosi kertoa jotain, minä olen täällä kertonut omasta elämästäni ehkä liikaakin.

vastahan kerroin :) Siksi piti naamioituakin.

No nyt on lomaa, niin ei tarvitse herätä herätyskelloon. Kotitöitä sun muuta vain olisi hoidettavaksi ihan riittävästi.

• Kympin Nainen
        geeoo kirjoitti:

No nyt on lomaa, niin ei tarvitse herätä herätyskelloon. Kotitöitä sun muuta vain olisi hoidettavaksi ihan riittävästi.

No ethän sinä mitään oikein syvääluotaavaa kertonut... väistöliikkeitä.

Ihan oikeastiko harkitset liesituulettimen pesua keskellä yötä?? (olet sinäkin siis aika sekaisin...) Minä luulin jo että se oli joku muu kahvinkeittäjä.

Voit sitten arvata vaikka mitä musaa kuuntelen jos et kerran kotitöitä enempää suostu paljastamaan?

• Kympin Nainen
        geeoo kirjoitti:

Imisin munaasi vaikka koko yön, mutta nyt tarvitsen kauneusuneni.

• Kympin Nainen
        Kympin Nainen kirjoitti:

Imisin munaasi vaikka koko yön, mutta nyt tarvitsen kauneusuneni.

Jeah, siinä vaiheessa kun tuuraajat/kaimat astuvat kuvioihin, minä tosiaan lähden nukkumaan, tsau.

• goetus
        Kympin Nainen kirjoitti:

Jeah, siinä vaiheessa kun tuuraajat/kaimat astuvat kuvioihin, minä tosiaan lähden nukkumaan, tsau.

No kun yöllä on usein energinen olo. Harmillisesti vaan monesta kotityöstä tulee sen verran melua, ettei viitsi naapurien takia tehdä. Ja tuleehan siitä vähän kuuhullu fiiliskin, kun näitä yöllä tekee. Silloin, kun kotityöt pitäisi ihmisten aikoihin tehdä, on useammin joko jotain muka tärkeämpää tekemistä tai sitten laiskottaa.

Hitsi kun en muista mitä ne musiikkisi viimeksi olivat. Jotain sellaista marginaalisempaa, mitä en nyt kuitenkaan voisi arvata, vaikka muistaakseni ihan miellyttäviltä kuulostivat.

• Kympin Nainen
        goetus kirjoitti:

No kun yöllä on usein energinen olo. Harmillisesti vaan monesta kotityöstä tulee sen verran melua, ettei viitsi naapurien takia tehdä. Ja tuleehan siitä vähän kuuhullu fiiliskin, kun näitä yöllä tekee. Silloin, kun kotityöt pitäisi ihmisten aikoihin tehdä, on useammin joko jotain muka tärkeämpää tekemistä tai sitten laiskottaa.

Hitsi kun en muista mitä ne musiikkisi viimeksi olivat. Jotain sellaista marginaalisempaa, mitä en nyt kuitenkaan voisi arvata, vaikka muistaakseni ihan miellyttäviltä kuulostivat.

Olin jo sulkemassa nettiä... tällä hetkellä ei mitään marginaalista luureissa, kuuntelen U2:sta. Mutta taisi olla jotain ei-niin-tunnettua aiemmin joskus.

• goe
        Kympin Nainen kirjoitti:

Olin jo sulkemassa nettiä... tällä hetkellä ei mitään marginaalista luureissa, kuuntelen U2:sta. Mutta taisi olla jotain ei-niin-tunnettua aiemmin joskus.

No U2:n olisi vaikka voinutkin arvata.

Kauniita unia!

• vauhtia veli vauhtia
        goe kirjoitti:

No U2:n olisi vaikka voinutkin arvata.

Kauniita unia!

m32 on pirihuora, joka siivoilee kämppäänsä keskellä yötä. Nyt selvisi tuonkin (netti)addiktin sinnikkyyden syy.

• ätminkäinen

Näinhän se on.

• -Atm-

"Eikä niitä onnistumisia välttämättä tarvitse edes tehdä, vaan se riittää, että tiedät olevasi hyvä jossakin. Sillä tavalla ne rohkeimmatkin naisten iskijät saavat sen rohkeutensa, koska he pystyvät asettumaan naisen yläpuolelle ja sen takia he pystyvät olemaan niin rohkeita kuin ovat."

Valitettavasti en tunne olevani missään hyvä. Itsentunto on ollut pohjalukemissa jo vuosien ajan. En ikimaailmassa uskaltaisi aloittaa kaupassa keskustelua tuntemattoman naisen kanssa enkä oikeastaan missään muuallakaan.

• ätmien ätmi

Aamen

• -OTK-

"En ikimaailmassa uskaltaisi aloittaa kaupassa keskustelua tuntemattoman naisen kanssa enkä oikeastaan missään muuallakaan."

Ei sitä aluksi tarvitsekaan keskustella, vaan kysyy vaikka jotain. Se on vain pakotettava itsensä juttelemaan, ei siinä muu auta, mutta lopussa kiitos seisoo.

• Wiisasmiäs#12
        -OTK- kirjoitti:

"En ikimaailmassa uskaltaisi aloittaa kaupassa keskustelua tuntemattoman naisen kanssa enkä oikeastaan missään muuallakaan."

Ei sitä aluksi tarvitsekaan keskustella, vaan kysyy vaikka jotain. Se on vain pakotettava itsensä juttelemaan, ei siinä muu auta, mutta lopussa kiitos seisoo.

"Lopussa kiitos seisoo"? Paitsi jos on impotentti?

• -OTK-
        Wiisasmiäs#12 kirjoitti:

"Lopussa kiitos seisoo"? Paitsi jos on impotentti?

Minulla seisoo järki ja sen takia lähden nukkumaan. Kauniita unia ja toivottavasti jänis ei ole pehmeä yöllä ;)

• rakkautta on

Höpsistä, kaikki miehet eivät vain huoli tyhmää naista tai ketä sattuvat saamaan.

Minä haluan rakkauden olevan molemminpuolin ainutlaatuista ja erityistä. Väitän ettei se ole tyhmää, vaan päinvastoin liian älykästä useimmille ihmisille. Monet sielulliset miehet jäävät yksin, koska he odottavat naisellakin olevan sielu.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe