hengästymään. Mut ongelmani on että en löydä naista joka haluaa lenkille. Onko baarit ainoa paikka josta löytää naisen joka tykkäis lenkkeillä. Itse en edes käy baareissa ja en jaksais alkaa juopottelee joka viikonloppu. Ei voi mennä kysymään tosta vaan kadullakaan että lähetkö lenkille kun suomi naiset on aika tylyjä. Täytyy kai tyytyä yksin lenkkeilyyn tulevaisuudessakin ja naiset tykkää kai juopotella ennemmän kun lenkkeilystä.
Haluaisin saada naisen
sinkku.
4
110
Vastaukset
- atm.
Siideri mahat ei jaksa juosta joten sun pitää ettii nainen joka ei juo lainkaan. Sellasii löytyy urheilu seuroista
Mul olis yks antaa. pitäis vaan eropaperit kirjottaa.
- Isä Timppa
Läskiperseinen vaimoni oli nuoruudenpäivinään tunnettu maratoonari. Tosin hieman eri merkityksessä.
"Ei voi mennä kysymään tosta vaan kadullakaan että lähetkö lenkille kun suomi naiset on aika tylyjä."
Tylyjä? Uskomatonta puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713