Ympäristön kaventaminen on kyllä tosi sairasta ja rivoa, kiellettyä.
Kunnan ainoana palveluna viittomakielen paketti ei anna oiketusta psyykkisen kivun kohdistamiseen.
- Me emme halua seksiväkivalta-lapsia.
Terveydenhuolto on pelkästään sairaanhoitaja-omaisille, hänen lapsileen tehtäviin raiskauksiin, myös sairauksina. Piirto ei sovellu kenellekään naiselle kehoon, yksinäisyyden voimana: vihan ja raivon tunteina. Itse en ainakaan saa toimia ihmissyönnin peräisesti, ihmiskaupallisesti. Heidän saamansa julkisen esittelemisen oikeus: On tosiaan kansainvaelluksen toiminta, kansainvaelluksen laukaisemina pakotteena joukkosuggestion tuottaminen.
Lähestytte näin sairaalloisesti näitä aiheita, että teette nämä peippaamalla todellisesti, se on väärin ja kuvaa todellisuudettomuutta, ei oikean ja väärän erottelemisen kykyä.
- Minä en usko, että uskonnossa saa työskennellä koskaan.
Tämä on väärä runo-sarja, väkivallasta
" Polvistuen ja parahdellen
Enkeleiden äänille ja henkien näkymättömille
Äänille
Ajatuksille
Alasti
ja Alastomana
Teurastukseen ja Teloituksen
Alustettuna ja Ajoitettuna
Asetettuna
Rakasta,
Rakkaasti,
Rakastaen"
- Se ei voi olla ilonne.
Mä en ymmärtänyt, siloin...
- Sen ymmärtää nationalismista, etkö osaa tätä?
Se on persoonakehityksen tekemistä muille ihmisille tasapainossa, neuroosein ja fobioilla, ilman epäaitoutta, teennäisyyttä ja ulkokultaisuutta.
- Sen sijaan, että te olisitte tätä normia, olette jotain teidän tajuttomuuden, ja tiedottomuuden iloa, jota jotkut vääntävät pakolla, ympäristönämme, empatiaksi, ihan yötä päivää, läsnäollen kanssamme, ihan lähimmäisenrakkaudesta, rauhasta.
"Lääppiminen, ettei
joo, läähätellen ja kivahdellen,
ettei se sovi selibaatin takia
kaikille."
- Niin, sinne ei mennä uskonnollisesti osoittamaan ja mieltymystä kokemaan.
Ympäristön kaventaminen pakotteena
Ilmaiseksi:Sindevm82
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613