viikko sitten risteyksessä kun puhui puhelimeen. Nyt tapasin tän naisen eilen joka on 27 v kaunis kuin mikä. Haluaa kuulemma sovitella ja tarjoaa korvauksia ettei juttu menis oikeuteen. Jalkani meni poikki ja fillarini meni solmuun kun tää nainen jyräsi mut. Paljonko minä saisin oikeudessa korvauksia, onk jollain käynyt samalla lailla? vai pitääks pyytää korvaukset muulla tavalla?
Tosin mun fillari maksaa jo 700 euroa joten haluan uuden fillarin ainakin ja lääkäri kulut. Nus.simaan en pääse joten henkiset kulut on aika suuria kun en voi mennä baariin iskemän pimppiä tarjoovia naisia.
Nainen ajoi päälleni
15
232
Vastaukset
- pimppaa ja rahaa
Rokotat sitä kunnolla. Kauniit naiset on tottuneet saamaan asioita anteeksi kun vähän silmiään räpsyttelevät ja hymyilevät. Tuossa olisi voinut käydä paljon pahemminkin. Yhtään et ala löysäilemään kun se pehmeällä äänellään pyytelee anteeksi ja selittelee.
- opastaja13
Väärä palsta.
- atm.
Ei tällä palstalla muutenkaan sinkkuudesta paljoo puhella joten oikea palsta. Pyydät siltä 5 tonnia ja yhden panon tai suihinoton vähintään kovauksena.
- 3+17
Jos tapaus on selvä, niin ei mitään armoa tai sovitteluja vaikka kuinka yrittäisi silmiä räpsytellä. Oikeuteen vaan ja revit kunnon vahingonkorvaukset.
Kunnon pro-liike olisi tietysti ensin antaa epävirallisesti ymmärtää, että olisit valmis kuittaamaan jutun 'luonnossa' ja vasta 'maksun' jälkeen iskisit haastekirjeen käteen. Siinäpä olisi horolla ihmettelemistä! - minä.
joskus vuonna jota en muista niin joku deeku ajou päälleni ja sain 26 tuhatta korvauksia. Silloin olin panokyvytön 5 kk ja korvausten suuruuteen vaikuttaa et oletkö työssä sillä hetkellä et ansion menetykset voi olla suuret.
- hekohekomies
Tähän kiteytyy Eemelin ongelma: Nainen ajaa hänet melkein murskaksi, mutta Eemelille jää päällimmäiseksi mieleen naisen kauniit kasvot. Jalka on soossina, mutta Eemeliä harmittaa, ettei hän pääsee baariin nuuhkimaan pimppejä kuin korkeintaan linkkaamalla.
- Ätmi
Me ätämit ollaan panokyvyttömiä jokatapauksessa vaikkei kukaan nainen edes ajaisi autolla meidän päältä. Voikin olla että ätminä tuollaisessa tilanteessa olis pelkästään voitettavaa tai sitten ei. Tuskin ainakaan kukaan kaunis nainen antaisi tuollaisenkaan tempun jälkeen ätmille pillua.
- mies32
Ätmihän ei saisi mitään korvauksia, kun ei kerran muutenkaan saisi pillua. Ytmille täytyisi maksaa kunnon korvaukset menetetystä pillusta.
Ätmi jäisi kiitollisuudenvelkaan, kun olisi päässyt puhumaan kauniin naisen kanssa.
Heh, sait kontaktin. Mitä yhestä jalasta. Et sitten käyttänyt tilannetta eduksi.
- tietämätön.
Eikö sen naisen autovakuutuksesta korvata jos ajaa jonkun yli.
- 6+4
Vaadit korvaukset tietysti luonnossa.
Aineelliset korvaukset menee auton liikennevakuutuksesta. Korvaustilanteissa vakuutusyhtiö lähettää laskelman naiselle ja hän voi päättää itse, maksaako korvaukset pois itse vai menettääkö bonukset. Olettehan tehneet vahinkoilmoituksen? Voithan toki yrittää nyhtää jotain puhelimeen puhumisesta, mutta aika pientä se on, noin perussuihinoton verran. Rikesakko on puhelimeen puhumisesta ajaessa on 50€.
- ssssi
Ja päässä sulla oli kylän isoin kypärä? Onni onnettomuudessa.
- Isä Timppa
Muistan tyttäreni hiljaittain saaneen ajokortin. Kauan siinä kestikin.
- Pää koki kovempia
Valitettavan vähän sun jalkasi katkesi. Jos olisi mennyt kunnolla, unohtuisi p_ll_t ainakin vähäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818