Dramaattinen kaveri, joka on nainen

masentunut, todella

Joo elikkä lähinnä tämä koskee kaveriani, tai jos hänet kaveriksi vielä lasken. Olimme vähän aikaa parhaat kaverit, elin elämäni onnellisinta aikaa, niin kauan kunnes hän löysi miehen. Tuo mieshän sitten alkoi yrittämään tuota kaveriani ja lopulta kaverini lämpeni hänelle. Satuin tuntemaan tuon miehen. Ylläpiti viikon mittaisia suhteita. Varoitin tuota naista hänestä mutta hän ei kuunnellut, oli sokeasti rakastununt ja vaikka sanoin, että tuo mies on uskoton (niin kuin hän olikin) tämä nainen vain sanoi, että minun pitäisi hankkia pitävät todisteet, esim. videonauha tai jtn. Ajattelin sitten kysyä että luottaako hän ennemmin johonkin älyltään typerään skeittaajaan. Itse olen mielestäni viisas, hyvät arvosanat olen aikoinaan koulusta saanut ja hyvä koulutuspaikka. Lopulta meille tuli lähes aina riitaa ja minusta tuntui kuin tuo nainen olisi korvaamassa minua tuolla miehellään. Aloimme nähdä ehkä kerran kahteen viikkoon. Lopulta emme ollenkaan. Tuosta naisesta tuli kaksinaamainen: Kun minä saatoin nähdä hänen facebookpäivityksensä, hän mainitsi aina minutkin parhaaksi kaverikseen mutta kun hän tiesi että en, hän ei minua maininnut. Ja aina hän vain kehtasi väittää että olen hänen paras kaverinsa. Hän vain jätti minut olemaan ja yritin saada vastausta, turhaan. Ja olen varma että hänen miesystävänsä on oikeasti homo. Älkää kysykö, olen varma. Ja tämä nainen osaa ärsyttää kyllä minua silmittömästi jo pelkästään sillä kun hän tietää minut niin hyvin, hän osaa ärsyttää juuri oikealla tavalla. Nykyään olen yksinäinen. Aina kotona, ehkä kerran viikossa kaverille, kahdelle ainoalle kaverilleni korkeintaan, toista heistä en voisikaan nähdä useammin kuin kahden viikon välein koska välimatkamme. En ole koskaan seurustellut. Painoindeksini on n. 23, lihasta löytyy ja olen mielestäni aika normaalin näköinen, vaaleat, olkapäihin pitkät hiukset. Harrastan musiikkia. Mikä minussa on vikana etten voi koskaan kokea onnea? Olenko oikeasti niin ruma että jokainen nainen pakoilee minua jokainen milloin mistä syystä?

2

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyhippo

      Minkä ikäinen olet? Olet ilmeisesti aika androgyyni luonne, koska olen edelleen kysymysmerkkinä oletko tyttö vai poika.
      Hyvät uutiset: juuri tuollainen synkän realistinen itsetutkiskelu edeltää jotakin henkistä läpimurtoa, esim. seurustelusuhteen aloittamista. Lue Deepak Chopran Polku rakkauteen ja tule onnelliseksi. Juuri sinä, ihan itse!

      • masentunut, todella

        Juuri näin, olen kyllä miespuoleinen, lukion viimeisellä ja pääsemässä opiskelemaan korkeatasoiseen yliopistoon. Ja kiitos neuvosta, luenpas tuon kirjan suurella mielenkiinnolla, kiitos:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe