Muistaako kukaan sanontaa..

elämä on

Elämä on kallista. Varsinkin sinkkuna.

Seurustelevalla pariskunnalla vaikka olisikin oma asunto voidaan jakaa yökyläilyä, ruoanlaittoa, saunomista jne.

Sinkkuilu on ärsyttävää:/

26

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehehahahaahehee

      Muistin juuri ja juuri. Heheheheeee Yksi sanonta on, jonka olen aina muistanut, jo lapsuudesta saakka: "seisoo se kyrpä joskus myös talvipakkasella" heheheheheheh heheheheh heheheeee

      • elämä on

        Miten sun sanonta tähän asiaan liittyy? En ymmärrä mutta kiitti kommentista.

        Kyllähän sitä voi autossakin..jotain.. kesällä mutta ei enää viileillä keleillä.


      • hekohekomies
        elämä on kirjoitti:

        Miten sun sanonta tähän asiaan liittyy? En ymmärrä mutta kiitti kommentista.

        Kyllähän sitä voi autossakin..jotain.. kesällä mutta ei enää viileillä keleillä.

        hehehehheeeee niinpä heheheheeeee


    • BemariMäärääWauhdin

      miten sen nyt ottaa.. mul on ainakin ihan kohta rahaa kasassa vaikka uuteen bemariin kun oon pistänyt säästöön joka perjantai kun en ole baareissa juossu tai muutakaan vouhotuksia harrastanut

      • elämä on

        Ai. No piti taas pilata jonkun päivä tällä kommentilla mutta anna mun unohtaa ja rakentaa uutta elämää. Onnea sulle rimppakinttu. Syö vielä vähemmän niin saat turbon siihen autoosi.


      • B=)
        elämä on kirjoitti:

        Ai. No piti taas pilata jonkun päivä tällä kommentilla mutta anna mun unohtaa ja rakentaa uutta elämää. Onnea sulle rimppakinttu. Syö vielä vähemmän niin saat turbon siihen autoosi.

        kyl tosta "vararenkaasta "vyötärön ympärillä vois vähän laihduttaa poiskin.. kiitti vinkistä:)


      • elämä on
        B=) kirjoitti:

        kyl tosta "vararenkaasta "vyötärön ympärillä vois vähän laihduttaa poiskin.. kiitti vinkistä:)

        Totta. Miksi sinua kiinnostaa?


    • Isä Timppa

      Myös vaimoni ja tyttäreni huorausreissut eteläisiin lomakohteisiin aiheuttavat loven lompakkoon.

    • Ikisinkku M

      Arvaan että olet nainen, tai en oikeastaan edes arvaa kun tiedän sen. Tässä uusi sanonta "Elämä on kallista sinkkuna naiselle, miehelle se on kaksinverroin kalliimpaa naisen kanssa"

      • candida z

        Noh, oi romanttinen mies, eihän ap maininnut edes matkustelua.. Miks oisi nainen??


      • Ikisinkku M
        candida z kirjoitti:

        Noh, oi romanttinen mies, eihän ap maininnut edes matkustelua.. Miks oisi nainen??

        Siksi varmaankin on nainen kun näkee että elämä on kalliimpaa sinkkuna. Kyllä minulla miehenä ainakin aina naisen kanssa hengailuaikoina on vähemmän jäänyt rahaa sivuun.


      • adsvsdfsgd
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Siksi varmaankin on nainen kun näkee että elämä on kalliimpaa sinkkuna. Kyllä minulla miehenä ainakin aina naisen kanssa hengailuaikoina on vähemmän jäänyt rahaa sivuun.

        Asiaa.


      • citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Siksi varmaankin on nainen kun näkee että elämä on kalliimpaa sinkkuna. Kyllä minulla miehenä ainakin aina naisen kanssa hengailuaikoina on vähemmän jäänyt rahaa sivuun.

        Riippuu mitä sen naisen kanssa tekee hengaillakseen. Moni mies hivuttautuu naisen elämään juuri ruokapöytään ja silloin kun on pyykkipäivä esim.
        Mihin sitä rahaa menee sitten naisen kanssa?


      • Eitajuuu
        citynainen kirjoitti:

        Riippuu mitä sen naisen kanssa tekee hengaillakseen. Moni mies hivuttautuu naisen elämään juuri ruokapöytään ja silloin kun on pyykkipäivä esim.
        Mihin sitä rahaa menee sitten naisen kanssa?

        Silloin kun on pyykkipäivä? Siis oikeasti? Kuka jaksaa alkaa roudaamaan pyykkivuortaan naisen luokse pestäväksi, kun vähemmällä vaivalla ne pesee itse?


      • citynainen
        Eitajuuu kirjoitti:

        Silloin kun on pyykkipäivä? Siis oikeasti? Kuka jaksaa alkaa roudaamaan pyykkivuortaan naisen luokse pestäväksi, kun vähemmällä vaivalla ne pesee itse?

        No kärjistettynä..tuo pyykkivuori. Pyykin silitys on vaiva ja sinänsä.


      • kitumies
        citynainen kirjoitti:

        No kärjistettynä..tuo pyykkivuori. Pyykin silitys on vaiva ja sinänsä.

        Kyllä mä omat pyykkini pesen. En käytä vaatteita joita pitäisi silittää. Ruokin myös itseni. Naista tarvisin johonkin muuhun.


    • iu4rthujhyyj

      Vali vali, pariskunnalla on myöskin isommat kulut.

    • järkiavoliitto

      Asuinkustannukset ovat älyttömän kalliita. Yksiöt ovat suhteessa kalliimpia kuin kaksiot. Tietysti ruokakin tulisi halvemmaksi jos sitä valmistaisi kerralla isompia määriä.

    • Miksi seurusteleva pari on joidenkin mielestä puettava jatkuvasti hienoihin mielikuviin ja sinkut taas leimattava alimpaan helvettiin? Eikö tuollaisten ajatusten päässä pyörittämisen luulisi vaivaavan mieltä ja paljon? Miksi siis tehdä niin?

      • Samasta syystä miksi avioliitosta on tehty kannattavampaa kuin avoliitosta. Halutaan "kannustaa" parit avioliittoon. Jokin uskonnollinen perinne tässä lienee taustalla.


    • Sinkkuna voi päättää itse, mihin rahani käytän. Vaikka talouteen käytettävää rahaa on vähemmän niin vapautta rahan käytöstä ei voi hinnoitella - it is priceless.

    • tyytyväinen sinkku

      Kyllähän ne on akat mitkä kitisee sinkkuelämän kalleudesta kun ei ole maksumiestä elättämässä. Kummasti vaan seurustellessa se on nimenomaan mies joka maksaa viulut ja naisen osuus on päättää mihin ne rahat pannaan. Kovasti tuntuvat luottavan sen yhden vehkeen voimaan.

      • Charles Francis

        Niinhän se on. Naisilla ei suurimpaan osaan talouksista ole mitään annettavaa. Pyllistävät tasaisin väliajoin miehelle, jotta pääsee ähkimään. Huomaa hyvin siitä, miten ei näe rikkaita naisia elättämässä köyhää miestä. Naiset pitävät sellasia miehiä säälittävänä, mutta kyllä itelleen kelpaa elättäjä ottaa.

        Ainoo mikä itseä risoo sinkkuna rahanmenossa on asumiskustannukset. Muuten olen tyytyväinen kun ei ole elätettäviä. Jotenkin en kestä ajatusta, että omalla työllä ansaittua rahaa pitäisi laittaa toiseen ihmiseen. Sen takia en aio ikinä hankkia lapsia. Ei sinänsä mitään lapsia vastaan, mutta jos sellasen hankkii on myös oltava valmis maksamaan harrastukset etc. Juttelin just yhen tutun kanssa joka on huonopalkkasessa duunissa (tienaa jonku 12 € /tunti) ni kiva siinä on maksella tuhansia euroja vuodessa pojan lätkän peluusta. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun olla koko ajan jollain säästökuurilla.

        Tosin lapsirakkaille ihmisille lapseen menevä raha on yhdentekevää. Toki jos oisin miljonääri ni pyrkisin lapsia hankkimaan. Sillon niihin menevä raha ei aiheuta muutoksia muuhun elämään. Kaikkea kun ei voi saada.


    • PpPpPpPpPpPpPp

      Miten yökyläilyn jakaminen tekisi elämän edullisemmaksi kuin sinkun elämän? Molemmathan joutuisivat kuitenkin maksamaan oman asuntonsa asumiskulut. Eri asia sitten, jos asuisi pariskuntana yhdessä samassa asunnossa, mutta silloin ei enää olekaan kyse yökyläilystä vaan yhdessä asumisesta ja aloituksessa mainittiin nimenomaan, että pariskunnalla olisi omat asunnot.

      • elämä on

        Koska asunnon remontin ajan joutuu asumaan hotellissa eikä ole paikkaa missä yökyläillä. Tietysti pitemmässä yökyläilyasumisessa pitää korvata kulut kun toisen asunnossa oleilee. Asunto kuluu ja asumisesta tulee kustannuksia. Hotelliasuminen on kallista.
        En seurustele ja minulla on oma asunto.


    • lifemocker

      totta, säästäisi ihan jonkun verran vuokrassa, netissä jne kun on 2 maksajaa, eikä tarvitse maksaa molempien omistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe