Muistaako kukaan sanontaa..

elämä on

Elämä on kallista. Varsinkin sinkkuna.

Seurustelevalla pariskunnalla vaikka olisikin oma asunto voidaan jakaa yökyläilyä, ruoanlaittoa, saunomista jne.

Sinkkuilu on ärsyttävää:/

26

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehehahahaahehee

Muistin juuri ja juuri. Heheheheeee Yksi sanonta on, jonka olen aina muistanut, jo lapsuudesta saakka: "seisoo se kyrpä joskus myös talvipakkasella" heheheheheheh heheheheh heheheeee

• elämä on

Miten sun sanonta tähän asiaan liittyy? En ymmärrä mutta kiitti kommentista.

Kyllähän sitä voi autossakin..jotain.. kesällä mutta ei enää viileillä keleillä.

• hekohekomies
        elämä on kirjoitti:

Miten sun sanonta tähän asiaan liittyy? En ymmärrä mutta kiitti kommentista.

Kyllähän sitä voi autossakin..jotain.. kesällä mutta ei enää viileillä keleillä.

hehehehheeeee niinpä heheheheeeee

• BemariMäärääWauhdin

miten sen nyt ottaa.. mul on ainakin ihan kohta rahaa kasassa vaikka uuteen bemariin kun oon pistänyt säästöön joka perjantai kun en ole baareissa juossu tai muutakaan vouhotuksia harrastanut

• elämä on

Ai. No piti taas pilata jonkun päivä tällä kommentilla mutta anna mun unohtaa ja rakentaa uutta elämää. Onnea sulle rimppakinttu. Syö vielä vähemmän niin saat turbon siihen autoosi.

• B=)
        elämä on kirjoitti:

Ai. No piti taas pilata jonkun päivä tällä kommentilla mutta anna mun unohtaa ja rakentaa uutta elämää. Onnea sulle rimppakinttu. Syö vielä vähemmän niin saat turbon siihen autoosi.

kyl tosta "vararenkaasta "vyötärön ympärillä vois vähän laihduttaa poiskin.. kiitti vinkistä:)

• elämä on
        B=) kirjoitti:

kyl tosta "vararenkaasta "vyötärön ympärillä vois vähän laihduttaa poiskin.. kiitti vinkistä:)

Totta. Miksi sinua kiinnostaa?

• Isä Timppa

Myös vaimoni ja tyttäreni huorausreissut eteläisiin lomakohteisiin aiheuttavat loven lompakkoon.

• Ikisinkku M

Arvaan että olet nainen, tai en oikeastaan edes arvaa kun tiedän sen. Tässä uusi sanonta "Elämä on kallista sinkkuna naiselle, miehelle se on kaksinverroin kalliimpaa naisen kanssa"

• candida z

Noh, oi romanttinen mies, eihän ap maininnut edes matkustelua.. Miks oisi nainen??

• Ikisinkku M
        candida z kirjoitti:

Noh, oi romanttinen mies, eihän ap maininnut edes matkustelua.. Miks oisi nainen??

Siksi varmaankin on nainen kun näkee että elämä on kalliimpaa sinkkuna. Kyllä minulla miehenä ainakin aina naisen kanssa hengailuaikoina on vähemmän jäänyt rahaa sivuun.

• adsvsdfsgd
        Ikisinkku M kirjoitti:

Siksi varmaankin on nainen kun näkee että elämä on kalliimpaa sinkkuna. Kyllä minulla miehenä ainakin aina naisen kanssa hengailuaikoina on vähemmän jäänyt rahaa sivuun.

Asiaa.

• citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Riippuu mitä sen naisen kanssa tekee hengaillakseen. Moni mies hivuttautuu naisen elämään juuri ruokapöytään ja silloin kun on pyykkipäivä esim.
        Mihin sitä rahaa menee sitten naisen kanssa?

• Eitajuuu
        citynainen kirjoitti:

Riippuu mitä sen naisen kanssa tekee hengaillakseen. Moni mies hivuttautuu naisen elämään juuri ruokapöytään ja silloin kun on pyykkipäivä esim.
        Mihin sitä rahaa menee sitten naisen kanssa?

Silloin kun on pyykkipäivä? Siis oikeasti? Kuka jaksaa alkaa roudaamaan pyykkivuortaan naisen luokse pestäväksi, kun vähemmällä vaivalla ne pesee itse?

• citynainen
        Eitajuuu kirjoitti:

Silloin kun on pyykkipäivä? Siis oikeasti? Kuka jaksaa alkaa roudaamaan pyykkivuortaan naisen luokse pestäväksi, kun vähemmällä vaivalla ne pesee itse?

No kärjistettynä..tuo pyykkivuori. Pyykin silitys on vaiva ja sinänsä.

• kitumies
        citynainen kirjoitti:

No kärjistettynä..tuo pyykkivuori. Pyykin silitys on vaiva ja sinänsä.

Kyllä mä omat pyykkini pesen. En käytä vaatteita joita pitäisi silittää. Ruokin myös itseni. Naista tarvisin johonkin muuhun.

• iu4rthujhyyj

Vali vali, pariskunnalla on myöskin isommat kulut.

• järkiavoliitto

Asuinkustannukset ovat älyttömän kalliita. Yksiöt ovat suhteessa kalliimpia kuin kaksiot. Tietysti ruokakin tulisi halvemmaksi jos sitä valmistaisi kerralla isompia määriä.

• Miksi seurusteleva pari on joidenkin mielestä puettava jatkuvasti hienoihin mielikuviin ja sinkut taas leimattava alimpaan helvettiin? Eikö tuollaisten ajatusten päässä pyörittämisen luulisi vaivaavan mieltä ja paljon? Miksi siis tehdä niin?

• Samasta syystä miksi avioliitosta on tehty kannattavampaa kuin avoliitosta. Halutaan "kannustaa" parit avioliittoon. Jokin uskonnollinen perinne tässä lienee taustalla.

• Sinkkuna voi päättää itse, mihin rahani käytän. Vaikka talouteen käytettävää rahaa on vähemmän niin vapautta rahan käytöstä ei voi hinnoitella - it is priceless.

• tyytyväinen sinkku

Kyllähän ne on akat mitkä kitisee sinkkuelämän kalleudesta kun ei ole maksumiestä elättämässä. Kummasti vaan seurustellessa se on nimenomaan mies joka maksaa viulut ja naisen osuus on päättää mihin ne rahat pannaan. Kovasti tuntuvat luottavan sen yhden vehkeen voimaan.

• Charles Francis

Niinhän se on. Naisilla ei suurimpaan osaan talouksista ole mitään annettavaa. Pyllistävät tasaisin väliajoin miehelle, jotta pääsee ähkimään. Huomaa hyvin siitä, miten ei näe rikkaita naisia elättämässä köyhää miestä. Naiset pitävät sellasia miehiä säälittävänä, mutta kyllä itelleen kelpaa elättäjä ottaa.

Ainoo mikä itseä risoo sinkkuna rahanmenossa on asumiskustannukset. Muuten olen tyytyväinen kun ei ole elätettäviä. Jotenkin en kestä ajatusta, että omalla työllä ansaittua rahaa pitäisi laittaa toiseen ihmiseen. Sen takia en aio ikinä hankkia lapsia. Ei sinänsä mitään lapsia vastaan, mutta jos sellasen hankkii on myös oltava valmis maksamaan harrastukset etc. Juttelin just yhen tutun kanssa joka on huonopalkkasessa duunissa (tienaa jonku 12 € /tunti) ni kiva siinä on maksella tuhansia euroja vuodessa pojan lätkän peluusta. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun olla koko ajan jollain säästökuurilla.

Tosin lapsirakkaille ihmisille lapseen menevä raha on yhdentekevää. Toki jos oisin miljonääri ni pyrkisin lapsia hankkimaan. Sillon niihin menevä raha ei aiheuta muutoksia muuhun elämään. Kaikkea kun ei voi saada.

• PpPpPpPpPpPpPp

Miten yökyläilyn jakaminen tekisi elämän edullisemmaksi kuin sinkun elämän? Molemmathan joutuisivat kuitenkin maksamaan oman asuntonsa asumiskulut. Eri asia sitten, jos asuisi pariskuntana yhdessä samassa asunnossa, mutta silloin ei enää olekaan kyse yökyläilystä vaan yhdessä asumisesta ja aloituksessa mainittiin nimenomaan, että pariskunnalla olisi omat asunnot.

• elämä on

Koska asunnon remontin ajan joutuu asumaan hotellissa eikä ole paikkaa missä yökyläillä. Tietysti pitemmässä yökyläilyasumisessa pitää korvata kulut kun toisen asunnossa oleilee. Asunto kuluu ja asumisesta tulee kustannuksia. Hotelliasuminen on kallista.
        En seurustele ja minulla on oma asunto.

• lifemocker

totta, säästäisi ihan jonkun verran vuokrassa, netissä jne kun on 2 maksajaa, eikä tarvitse maksaa molempien omistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe