Olen tällä hetkellä saksalaisessa perheessä Au Pairina ja perhe haluaisi löytää minun lopettaessa vuoden 2014 alussa suomalaisen aupparin. Perheeseen kuuluu mukavat vanhemmat, kaksi eloisaa tyttöä (2,5v ja 8v) ja suloinen koira (6 kk). Työaika on alussa 25-30 tuntia/viikko ja kuukausiraha 300-350 euroa. Au Pair saa käyttöönsä kivan, isohkon huoneen talon kellarikerroksesta (huoneessa kuitenkin ikkuna) ja oman kylpyhuoneen (suihku wc).
Saksankielen alkeet on hyvä olla hallussa, koska muuten tulee vaikeaa lasten kanssa. Perhe ei haluaisi alle 20-vuotiasta Au Pairia, mutta jos olet muuten mahtava persoona, voidaan tässä joustaa.
Alustavan hakemuksen voit lähettää minulle sähköpostilla ([email protected]) suomeksi tai saksaksi.
Etsitään Au Pairia Hampuriin
8
357
Vastaukset
- oona11
Hakuilmoitus myös blogissani: http://missnannynseikkailut.blogspot.de/. Sieltä voi lukea vähän mun arjestakin tässä perheessä. :)
- mahdotonko1
Onko mitään mahdollisuuksia, ellei saksankielen alkeita ole? Halu olisi kyllä oppia. Olen ollut 2 kertaa aiemmin Aupairina, joten sinänsä se homma on tuttua :) Kerran muutaman kuukauden itseasiassa Hampurissa.
Laitan hakemusta tulemaan, jos mitään mahdollisuuksia :) - oona11
Olisko sulla mahdollisuutta/kiinnostusta käydä ennen tänne tuloa joku saksankielen kurssi ja jatkaa sitten täällä Hampurissa? Tässähän on vielä melkein puoli vuotta aikaa. :) Eipä tuo varmaan suuri ongelma olisi, vaikka aloittaisitkin alkeiskurssilla täällä, mutta ymmärrät varmasti, että saksankielen alkeet omaava hakija tulee ennemmin valituksi. Hakemuksen lähettämisellä et kuitenkaan menetä mitään! Host-äiti on sen verran rento tyyppi, että enemmän valintaan vaikuttaa persoonallisuus. :D
Jos sulla sattuu olemaan ajokortti, saat siitä perheeltä jo enemmän pisteitä kuin kielitaidosta. - mahdotonko1
Haha, mulla ei siis mitään toivoa ;)
Oon 24-vuotias ja vieläkään en oo ajokorttia tarvinnut! Oon tällä hetkellä matkaoppaana Turkissa (ajokortti vaatimuksena, i know :D ), joten palailen Suomeen Marraskuun alussa. Tokihan siinä olisi sitten aikaa parisen kuukautta ottaa jotain kurssia.
Voisinhan mä jotain raapustaa, ei sitä yrittänyttä jätetä ;D - oona11
Voi, mä ymmärrän sua niin hyvin! Itsellänikään ei siis ole ajokorttia (oon 23v), koska en yksinkertaisesti tarvitse sitä, tässä perheessä se vaan olisi sitten kuitenkin hyödyllinen. Ei pakollinen, mutta helpottaisi host-äidin arkea.
Mä halusin joskus olla matkaopas! Tällä hetkellä kyseinen työ ei kiinnosta, mutta pari vuotta sitten se oli mun unelma-ammatti. :) - Riiikkka87
Oi, tämä kuulostaa täydelliseltä. Ja sokerina pohjalla koiravauva, aww! Harmi, kun en puhu saksaa, en sitten yhtään sanaa.. Toisaalta tämähän olisi mahtava tilaisuus oppia uusi kieli, mutta kiireisen työsyksyn takia en kyllä kurssillekaan ehdi. Ajokortti kyllä löytyy.
Saatan silti jossain vaiheessa hakemuksen kirjoittaa, koska eihän siinä mitään menetäkään! :) - oona11
Olisi kiva saada vielä paikasta kiinnostuneilta hakemuksia, sillä tähän mennessä olemme löytäneet mahdollisen uuden aupparin Ukrainasta. Perhe edelleen haluaisi mieluiten suomalaisen au pairin. :)
- Potentiaalia?
Lähetin hakemuksen spostiin :) toivottavasti mussa potentiaalia vaikka oon 17v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218