Etsitään Au Pairia Hampuriin

oona11

Olen tällä hetkellä saksalaisessa perheessä Au Pairina ja perhe haluaisi löytää minun lopettaessa vuoden 2014 alussa suomalaisen aupparin. Perheeseen kuuluu mukavat vanhemmat, kaksi eloisaa tyttöä (2,5v ja 8v) ja suloinen koira (6 kk). Työaika on alussa 25-30 tuntia/viikko ja kuukausiraha 300-350 euroa. Au Pair saa käyttöönsä kivan, isohkon huoneen talon kellarikerroksesta (huoneessa kuitenkin ikkuna) ja oman kylpyhuoneen (suihku wc).

Saksankielen alkeet on hyvä olla hallussa, koska muuten tulee vaikeaa lasten kanssa. Perhe ei haluaisi alle 20-vuotiasta Au Pairia, mutta jos olet muuten mahtava persoona, voidaan tässä joustaa.

Alustavan hakemuksen voit lähettää minulle sähköpostilla ([email protected]) suomeksi tai saksaksi.

8

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oona11
    • mahdotonko1

      Onko mitään mahdollisuuksia, ellei saksankielen alkeita ole? Halu olisi kyllä oppia. Olen ollut 2 kertaa aiemmin Aupairina, joten sinänsä se homma on tuttua :) Kerran muutaman kuukauden itseasiassa Hampurissa.

      Laitan hakemusta tulemaan, jos mitään mahdollisuuksia :)

    • oona11

      Olisko sulla mahdollisuutta/kiinnostusta käydä ennen tänne tuloa joku saksankielen kurssi ja jatkaa sitten täällä Hampurissa? Tässähän on vielä melkein puoli vuotta aikaa. :) Eipä tuo varmaan suuri ongelma olisi, vaikka aloittaisitkin alkeiskurssilla täällä, mutta ymmärrät varmasti, että saksankielen alkeet omaava hakija tulee ennemmin valituksi. Hakemuksen lähettämisellä et kuitenkaan menetä mitään! Host-äiti on sen verran rento tyyppi, että enemmän valintaan vaikuttaa persoonallisuus. :D

      Jos sulla sattuu olemaan ajokortti, saat siitä perheeltä jo enemmän pisteitä kuin kielitaidosta.

    • mahdotonko1

      Haha, mulla ei siis mitään toivoa ;)

      Oon 24-vuotias ja vieläkään en oo ajokorttia tarvinnut! Oon tällä hetkellä matkaoppaana Turkissa (ajokortti vaatimuksena, i know :D ), joten palailen Suomeen Marraskuun alussa. Tokihan siinä olisi sitten aikaa parisen kuukautta ottaa jotain kurssia.

      Voisinhan mä jotain raapustaa, ei sitä yrittänyttä jätetä ;D

    • oona11

      Voi, mä ymmärrän sua niin hyvin! Itsellänikään ei siis ole ajokorttia (oon 23v), koska en yksinkertaisesti tarvitse sitä, tässä perheessä se vaan olisi sitten kuitenkin hyödyllinen. Ei pakollinen, mutta helpottaisi host-äidin arkea.

      Mä halusin joskus olla matkaopas! Tällä hetkellä kyseinen työ ei kiinnosta, mutta pari vuotta sitten se oli mun unelma-ammatti. :)

    • Riiikkka87

      Oi, tämä kuulostaa täydelliseltä. Ja sokerina pohjalla koiravauva, aww! Harmi, kun en puhu saksaa, en sitten yhtään sanaa.. Toisaalta tämähän olisi mahtava tilaisuus oppia uusi kieli, mutta kiireisen työsyksyn takia en kyllä kurssillekaan ehdi. Ajokortti kyllä löytyy.

      Saatan silti jossain vaiheessa hakemuksen kirjoittaa, koska eihän siinä mitään menetäkään! :)

    • oona11

      Olisi kiva saada vielä paikasta kiinnostuneilta hakemuksia, sillä tähän mennessä olemme löytäneet mahdollisen uuden aupparin Ukrainasta. Perhe edelleen haluaisi mieluiten suomalaisen au pairin. :)

      • Potentiaalia?

        Lähetin hakemuksen spostiin :) toivottavasti mussa potentiaalia vaikka oon 17v


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe