Miksi tuoksua peitellä?

Eau de natural

Tuolla aiemmin esitettii keinoja tuoksun peittelemiseen.
Miksi sitä pitäisi peitellä? Jokaisella on takuulla omanlaisensa tuoksu.
Itse vapautan kaasua suvereenisti, ja pidätän sitä korkeintaan sen takia ettei ketään ole lähistöllä.
Hissi on kyllä se paikka jossa on kaikkein mukavinta päästää oikein mellevän tuoksuinen tuhnu kaikkien iloksi!
Toimii joka kerta!

16

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suihkunraikas puhdas

      Ei ole esitetty tuoksun peittelemistä,jos on niin neuvottu huolehtimaan hygieniastaan
      oikealla tavalla,suihkussa käyminen jne. ja oikeanlainen hajusteiden käyttö,mikä
      määrä on liikaa ja mikä on sopivasti.

      Juu takuu varmasti pesemättömyys,hien ja muiden eritteiden lemu,sekä liika
      hajusteiden lemu karkoittaa muut ihmiset ympäriltä.

      • Näin se vaan on..

        Muttamutta...
        Niin se menee että oma tuoksu on se juttu jolla parinmuodostus oikein onnistuu. Ei ihme että kun laittaa jotain hajuvettä ja lähtee baariin, ja sitten kun on sen kumppanin löytänyt, niin huomaa että tuohan haisee kuvottavalle koko ihminen.
        Jos olisi omat tuoksut vain käytössä, niin löytäisi juuri sen oikean helpommin.

        Feromonit kehiin, ja hajuvedet kaupan hyllylle! Ja ämmänraakileet jotka löyhähtää hajuvedelle, pesulle.


    • Ei välttämättä ole

      Ei mitään mutimuteja.
      Eikä se noin mene,koska ei kaikki edes halua muodostaa paria tai löytää oikeaa.
      Koska moni tykkää olla vaan sinkkuna.

      Ei mitään feromoneja.Hajuvesien ja partavesien käyttö on jokaisen oma asia.
      Äijänraakileet jotka löyhkää hieltä,eritteiltä ja viinalta,niin joutaa pesulle.

      Kuvottavaa on hien,p*skan,k*sen,oksennuksen ja viinan lemu.
      Enemmin niitä hajuvesiä,partavesiä,suihkunraikasta ihmistä ja raikasta ulkoilmaa
      haistelee,kuin noita edellä mainittuja hajuja.

      • 6+15

        Jos oikeasti on tarkoitus löytää kumppani, jonka kanssa uskaltaa hankkia lapsia niin että myös hoitaa ne lapset yhdessa, feromonit on pakko ottaa huomioon. Itse haluan haistaa puolisoni luontaisen tuoksun joka päivä ja tunnen kuinka se vihlaisee sukurauhasissa asti, vaikka nuorinkin lapsemme on kohta täysi-ikäinen.
        Haju- ja partavedet sopii, jos tarkoitus on elellä yhden yön suhteissa koko ikä.
        Onnea vanhuuteesi, jos tuon pätkäsuhdevaihtoehdon valitset.


    • Senkin pervo!

      Olet todella oksettava ja ällöttävä.Mikä sinä olet arvostelemaan muita?Onneksi en
      etsi mitään kumppania,enkä aio hankkia lapsia.Feromoneja ei ole mikään pakko
      ottaa huomioon.

      Minä en halua,enkä välitä haistella ketään.Enkä myöskään mitään tuntemuksia,
      vihlaisuja sukurauhasissa.

      Haju ja partavedet sopii kaikille,ei pelkästään yhden yön suhteisiin.

      Onnea sinulle myös oksettavuuteesi.

      En ole valinnut mitään pätkäsuhdevaihtoehtoa,vaan sukulaiset,ystävät,työn ja
      harrastukset,joten aika ei riitä mihinkään parisuhteeseen.Ei ainakaan tällä
      hetkellä,eikä asiani kuulu ainakaan sinulle.

      • 6+15

        Sinun asiasi kuuluvat minulle, koska vapaaehtoisesti haluat ne minulle kertoa. Ja kaikille muillekin, jotka tätä palstaa lukevat. Oletko miettinyt, miksi ihmisen luontaiset hajut tuntuvat sinusta niin vastenmielisiltä? Liittyisikö tämä johonkin ikävään tapaukseen lapsuudessasi? Toivottavasti et kuitenkaan tämän takia jättäydy vaille läheisiä ihmissuhteita, joihin luontaiset tuoksutkin väistämättä kuuluvat.
        Arvostelet kovasti muita ja olet hyvin aggressiivinen. Oletko tullut ajatelleeksi, että sekin voi olla yksi hajusteiden aiheuttaman kemikaalimyrkytyksen oire?


    • Olet perverssi

      Pidähän sinä luttapillu tai muna turpasi kiinni.Minun asiani eivät todellakaan kuulu
      sinulle,ei kenellekään.Haluatko että nostan syytteen kunnian loukkauksesta ja
      yksityisyyden häiriköinnistä?sen voin kyllä tehdä ja teen sen mielelläni.

      Minun ei kuule tarvitse miettiä yhtään.On täysin normaalia,että joitain luontaisia
      hajuja pidetään vastenmielisiä.On sairasta tykätä paskan,kusen ja oksennuksen
      hajusta ja kiihottua niistä,niinkuin sinä ilmeisesti taidat olla sen tyypin pervo.

      Minulla ei ole mitään ikäviä tapauksia lapsuudessa,mutta sinulla sen sijaan
      taitaa olla.Enkä suinkaan jättäydy tärkeistä ihmissuhteista,niitä on ihan tarpeeksi.Niihin ei kuulu,mitkään luontaiset hajut,ei niiden haistelu.

      En ole arvostellut ketään,enkä myöskään ole aggressiivinen.Olen vaan sanonut
      oman mielipiteeni ja olen myös suorapuheinen.Se ei ole arvostelua,eikä aggressiivisuutta.Liika eritteiden haju aiheuttaa myös kemikaalimyrkytyksen ja
      pahoinvoinnin.

      Ihan turha vetää herneitä nenään,sanoin vaan mielipiteeni ja olen suorapuheinen,ei sen kummempaa.

      • 6+15

        Sinulla tuntuu nyt olevan kovin vaikea ilta.
        Toivottavasti kaikki päiväsi eivät ole tuollaisia. Olisiko sinulla mahdollisuus mennä henkilökohtaisesti keskustelemaan jonkun kanssa, että saisit kunnolla purkaa ahdistustasi?


    • Olet pervopelle

      Kuulehan minulla on erinomaisen onnellinen ilta ja kaikki päiväni ovat ovat myös
      erinomaisen onnellisia.Minulla ei ole mitään tarvetta keskustella kenenkään kanssa,enkä myöskään ole ahdistunut.Sinusta taas en tiedä.

      • hajusteiden ystävä

        Niin, onnellisuus suorastaan loistaa teksteistäsi.


    • Koitappa käyttäytyä

      Mitäs sä oikein yrität,oletko joku naistenahdistelija? Sen myös huomaa että on
      ahdistelija ja pervo.

      • hajusteiden ystävä

        Oletko tänään herännyt yhtään virkeämmällä mielellä?


    • Apple&melon

      Empäs kerro.Oletkos sinä?

      • hajusteiden ystävä

        ENpäs kerro.


    • apple&melon

      EI tarvitsekaan,koska tiedän kuka olet.

      • hajusteiden ystävä

        Kirjoitus- ja kielioppivirheesi ovat kuin "signature walk". Sääli, ettei palstalle löydy muita kirjoittajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe