Ihmeellinen haku jota mies ei muista tehneensä, mitä uskoa?

gr4sgrsgtr4444444444

Eli näin miehen puhelinlaskusta, että 3e haku on tehty 16400 numeroon. Mies väitti ettei todellakaan muista tuota tehneensä ja muistan sen päivän jolloin tuo muka on tehty.

Haku on tehty eräänä aamuna jolloin mieheni oli kotona - vuoden varmasti. Minä olin myös kotona mutta unessa tai heräilemässä siihen aikaan kun viesti on lähetetty.

Lähetin miehen puolesta viestiä puhelinliittymään josta ei voitu kertoa mitään viestin sisällöstä. Sitten lähetin fonectaan viestiä mieheni nimissä ja sieltä sanottiin vain, että kyllä on lähetetty viesti heidän kauttaan kysytty jotain Trafista (siis rekisterinumeroa varmaankin). Mieheni sai tämän vastauksen siis itselleen ja väittää edelleen ettei muista mitään.

Sitten sanoin, että vaadit korvausta. No mies lähetti itse heille sähköpostiviestiä ja vaati korvausta mutta sitä ei suostuta antamaan koska ovat vuoden varmoja, että mieheni puhelinnumerosta on tehty tuo 3e haku Trafiin. Eihän sieltä voi kysyä kuin rekisterinumeroita?

Ja miksi mies itse vaati korvausta jos peittelisi asiaa siis valehtelisi minulle jostain?

Fonecta vastasi, että vain ottamalla yhteyttä viranomaisiin voi saada selville tarkan viestin sisällön (jos siis joku toinen on käyttänyt mieheni numeroa mutta kun ei ole kun oltiin kaksisteen kotona!)


MITÄ TEHDÄ?

Viitsiikö oikeasti poliisiin ottaa yhteyttä 3e takia? JOs ei ota niin mitä uskoa?

20

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gr4sgrsgtr4444444444

      siis lähetin mieheni puolesta viestiä operaattorille jonka liittymä miehelläni on*

    • ,.,.,.,.

      Oletko...sairas?

      • kiinni.jää.ja.katuu

        miten kysyt tuollaista? minun mielestäni aloittajan kysymys on aiheellinen. ei välttämättä miehen teko ole paha asia (jos jotain siis on tehnyt, uskon niin) vaan salailu.

        harvemmin kai hakujätti turhaan laskuttaa vai mitä? miehesi leikkii mukana tietämätöntä ettei raukka kiinni jäisi.


    • näitä ihmisiä taas

      Siis teetkö sä miehellesi aina puheluerittelyn? Tsekkaat kaikki puhelut? Onko mitään syytä olla yhdessä, jos et luota?

      • kokeilija.dna.

        täällä yksi ketä ilmoittautuu: minä katson aina mieheni puhelinlaskut, omani lisäksi. tämä ei kyttäämiseksi vaan miehen omasta pyynnöstä. operaattori yrittänyt nääs muutamia kertoja veloittaa olemattomia.

        kyllä mä sanon nyt niin, että 3e takia älä nyt noin tyhmä ole, että viranomaisia.. tosin se oli ehkä läppä? mutta miehes valehtelee se on taattu totuus


      • niinnonäin

        no näköjään ihan hyvä ettei luottanut, kun ei mies luottamuksen arvoinen!


    • Virpi Vihdistä

      Voi hyvänen aika! Annapas kuule sun tilinumero, niin mä laitan sulle sen kolme euroa tulemaan. Älä nyt hel.vetissä riitele jostain tekstarista tuollaisen summan takia miehesi kanssa, oli se sitten miehesi lähettämä tai ei, ja säästä viranomaisten työtaakkaa turhan takia. Ja säästä miestäsi tyhjän jauhamiselta.

    • jcnjc

      Oikeesti?

      Onko tää ny kuuluisa provo? Kuka kyttää toista noin? Ihan sairasta.

      Itse lähettelen vähän väliä viestiä tuohon nroon. Enkä aina todellakaan muista että miksi ja mitä olen kysynyt. Paljon tulee soittoja vieraista numeroista yms.

    • jotain kummallista?

      Tuohan on aivan normaali numerohaun numero, joka minullakin on puhelimeni muistissa. Myös auton omistajan voi selvittää rekisterinumeron perusteella samasta numerosta.

      • niinnojooo

        ukko olias varmaan muistanut.. ja jos useinkin hakee, miksi kiistää?? jotain ap:n ukko salaa, tuskin hänen murheensa oli se 3 euroa vaan ukon epäilyttävä käytös.


    • oikeesti?

      Ei voi muuta sanoa kuin että tsiisus on sulla murheet!

    • kaikkea...

      Siis Trafi - ajorekisterikeskus. Oletko aloittaja sairas? (kun täällä meuhkaat). Jos havaitset olevasi, ilmoita viipymättä miehellesi.

    • 3+6

      "Ja miksi mies itse vaati korvausta jos peittelisi asiaa siis valehtelisi minulle jostain?"

      Siksi että huusit ja riehuit pakottaen häntä vaatimaan sitä korvausta. Ja laiskana miehenä, joka ei parempaa saa yritti lepyttää psykopaatin naisensa vähimmällä vaivalla. Mutta ei näemmä onnistunut.

      Muita kysymyksiä?

      Tsemppiä kuitenkin miespolollesi.

    • agenttivaimo

      Toivottavasti miehesi on kysellyt jonkun uuden naisihastuksensa yhteystietoja ja toivottavasti hän löytää sen tiedon avulla uuden suhteen, jossa molemmat ovat tasa-arvoisia ja luottavat aidosti toisiinsa. On tosi sairasta lähetellä miehensä nimissä kirjeitä yhtään mihinkään.

      Ja tuo että miehesi itse hakee korvauksia, ei merkkaa mitään kun sinä olet hänet siihen painostanut. Ennemminkin se kertoo lisää sinusta: paitsi että et luota mieheesi ja pengot kaiken hänestä(onko itselläsi mahd.salattavaa ja pelkäät sen ilmitulemista?), olet myös teidän suhteessa toista säälimättömästi alistava.

    • kiittoooosssh!

      .. veikkaanpa että jos tilanne ois toistepäin, nainen ois tehny jonku haun ja mies kysyis asiasta, siitä ei ois noussu likimainkaan tommonen haluu kuin nyt sulla, hyvä alkuperäinen.

      Jo on ongelmat..!!

      • kiittooosssh!

        .. siis HALOO, ei haluu.. sori typo. :)


    • mie en ymmärrä

      ... Mikä tässä on se ongelma? ... Yksi kysytty numero?

    • .................

      Niimpä niin, mutta miksi sitä on kysytty.
      Aloittaja: Miehesi takuuvarmasti pettää. Kokemusta on tuollaisesta. Älä aja itseäsi hulluuden partaalle niin kuin minä aikanaan tein eksäni kanssa. Mainittakoon tässä vaikka se, että eksäni nai ns. parhaan ystäväni kanssa tarttuttaen minulle tuolta mätävitulta sukupuolitaudin.
      JÄTÄ SE PASKA HETI!!!
      Sympatiat täältä ja tsemppiä elämääsi!!!

      • idiotisminne

        Ihan oikein jos pettää tuollaista kahelia akkaa. Joutaakin pettää. Vitun tyhmä koko ketju jokatapauksessa.


    • ihmiset ei osaa kirj

      sana on vuorenvarmasti, ei vuoden varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe