Siis voi mitä keski-iän ylittäneitä pikkunaperoita on nettideitti täynnä!
Blokkauksia satelee, kun ystävällisesti kertoo, ettei meistä voi tulla paria, kun ei vaan natsaa. Ensin laitetaan tietysti haukut ja sitten äkkiä blokkaus, ettei pääse vastaamaan mitään takaisin :D :D :D
Toinen blokkausryhmä on aviossa olevat miehet, jotka taas laittavat seksinvonkauksia, ja kun niihin taas en edes vastaa, niin bloks bloks :D :D :D
Ei olisi uskonut miten keskenkasvuista tämä nettimiestarjonta onkaan!!!
On niitä mukaviakin, jotka laittavat takaisin toivotuksia vastaukseksi, mutta todella yllättävää miten paljon näitä vajaasti tunne-elämältään ja älyltään olevia muka aikuisia miehiä onkaan!
Saman huomanneita? Mites miehet, onko naisista vastaavia kokemuksia?
blokkaukset kiusantekona
27
570
Vastaukset
- .................
nuo blokkaajat ovat kaapista ulos tulematta jättäneitä naisvihaajia, jotka pitävät naisia kilpailijoinaan.....hekin nääs haluavat löytää oikeasti miehen, eivät naista. Naimisissa olevat taas etsivät tietyn tyyppistä salasuhdetta ja kun arvaavat että et ole sellainen, niin heillä ottaa kunnian päälle heidän kelpaamattomuus. Enemmistö äijistä treffeissä ääliöitä.
- kerran blokattu
Mulla näkyi aikoinaan 1 blokkaus mutten koskaan saanu selville keneltä se oli. On se kumma kun ketään ei oo ollu tapana ahdistella eikä edes perään vonkua, jos mies ei ota yhteyttä. Ehkä se sitten johtukin siitä..?
- Unelmien Pokamies
Mitä haittaa sulle siitä on, että joku, joka sua ei kiinnosta, on blokannut sut? Ei tuossa palvelussa ole parempiakaan työkaluja merkata profiileja ettei enää myöhemmin lähetä viestiä jos kuvatkin vaihtuu eikä kaikki tekstit jää mieleen.
- naurua kippurassa :D
Kulta, ei siitä todellakaan olekaan haittaa, vaan hyvä vaan etteivät tuollaiset keskenkasvuiset enää ota yhteyttä. Enemmänkin vain huvittavaa, että isot ihmiset käyttäytyvät noin naurettavasti.. :D
Eikös tuossa deittimaailmassa ole ideana, että ihmiset lähettävät viestejä toisilleen?! Mitäs sitten vaikka samat ihmiset törmäisivät uudelleen, paitsi onhan se varmaan noloa heille, jotka postaavat A4:sen verran elämäntarinaansa kopiotuna :D Näitäkin on nähty, ja usein!!!
Aikuisten ihmisten LUULISI ymmärtävän, että jos sanoo "hei hei ja hyvät jatkot loppuelämään", niin viestittely loppuu ihan automaattisesti siihen, mutta joillakin on tarve päästellä ilmoille pettymyksen karvaita tunteita vielä senkin jälkeen jatkuvana kiusantekona, ja sellaisen estämiseen tuo blokkaus on varmasti hyvä. - Unelmien Pokamies
naurua kippurassa :D kirjoitti:
Kulta, ei siitä todellakaan olekaan haittaa, vaan hyvä vaan etteivät tuollaiset keskenkasvuiset enää ota yhteyttä. Enemmänkin vain huvittavaa, että isot ihmiset käyttäytyvät noin naurettavasti.. :D
Eikös tuossa deittimaailmassa ole ideana, että ihmiset lähettävät viestejä toisilleen?! Mitäs sitten vaikka samat ihmiset törmäisivät uudelleen, paitsi onhan se varmaan noloa heille, jotka postaavat A4:sen verran elämäntarinaansa kopiotuna :D Näitäkin on nähty, ja usein!!!
Aikuisten ihmisten LUULISI ymmärtävän, että jos sanoo "hei hei ja hyvät jatkot loppuelämään", niin viestittely loppuu ihan automaattisesti siihen, mutta joillakin on tarve päästellä ilmoille pettymyksen karvaita tunteita vielä senkin jälkeen jatkuvana kiusantekona, ja sellaisen estämiseen tuo blokkaus on varmasti hyvä.Vahvastipa vaan tunnut reagoivan asiaan, joka ei sinua mukamas haittaa. Vai käykö silti tunnolle? ;)
Niin kauan kun täällä ei ole kunnon työkaluja suosikkilistoineen, älä näytä enää -listoineen jne. on blokkaus oikeastaan ainoa keino sulkea pois jo kokeiltuja tai muuten ei kiinnostaviksi todettuja. Mua harmittaa toistuvasti koheltaa johonkin epäkiinnostavaan profiiliin vain siksi, että sen omistaja vaihtaa vaikkapa valokuvaa ja klikkaan itteni sinne. Muistan nimittäin kuvat paljon paremmin kuin nimimerkit. Pahimmillaan olen saanut tällaiselta viestin kun olen vieraillut useampaan otteeseen ja minun on tulkittu olleen kiinnostunut.
Ei se blokki tosiaan ole kaikkien täällä siitä avattujen keskustelujen arvoinen juttu. - naurua kippurassa :D
Unelmien Pokamies kirjoitti:
Vahvastipa vaan tunnut reagoivan asiaan, joka ei sinua mukamas haittaa. Vai käykö silti tunnolle? ;)
Niin kauan kun täällä ei ole kunnon työkaluja suosikkilistoineen, älä näytä enää -listoineen jne. on blokkaus oikeastaan ainoa keino sulkea pois jo kokeiltuja tai muuten ei kiinnostaviksi todettuja. Mua harmittaa toistuvasti koheltaa johonkin epäkiinnostavaan profiiliin vain siksi, että sen omistaja vaihtaa vaikkapa valokuvaa ja klikkaan itteni sinne. Muistan nimittäin kuvat paljon paremmin kuin nimimerkit. Pahimmillaan olen saanut tällaiselta viestin kun olen vieraillut useampaan otteeseen ja minun on tulkittu olleen kiinnostunut.
Ei se blokki tosiaan ole kaikkien täällä siitä avattujen keskustelujen arvoinen juttu.Ei haittaa todellakaan, tiedän itse omat tuntoni, mutta kiitos vaan "välittämisestä".. :D
Kyse on nyt niistä blokkaajista, jotka tekevät selvästi kiusaa. Jos itselläsi on joku ongelma muistamisen kanssa, niin siitä vain bloks bloks ;D - 34x34
Vahvastipa vaan tunnut reagoivan asiaan, joka ei sinua mukamas haittaa. Vai käykö silti tunnolle? ;)
Ei se blokki tosiaan ole kaikkien täällä siitä avattujen keskustelujen arvoinen juttu.Kyllä se voi olla ihan oikea ongelmakin erityisesti uusille nettideittailijoille, jotka eivät tunne näitä käytäntöjä - tai lue esim. tätä palstaa.
Moni lähtee nimittäin siitä, että vain häiriköt blokataan. Ja jos sitten huomaa, että joku on blokattu vaikka parinkymmenen ihmisen toimesta (eikös maksavien asiakkaiden ole mahdollista nähdä nämä tiedot?), niin profiilissa vieraileva saattaa ajatella, että mikäs törkimys tämä tyyppi mahtaa olla, kun noin moni on joutunut blokkaamaan.
Tosin itseeni asia ei vaikuttaisi. Jos tyyppi tuntuisi mielenkiintoiselta, niin haluaisin itse ottaa selvää, mikä on miehiään. Mutta joihinkin tällaiset asiat ja muiden mielipiteet/käyttäytyminen voi vaikuttaa enemmänkin.
Eikä toisten blokkaaminen nyt vain ylipäätään ole kivaa.
Joten olisiko liikaa vaadittu, jos laittaisit jonnekin itsellesi muistiin, keihin olet ottanut jo aiemmin yhteyttä? Jos unohdat ostaa jotain kaupasta, et varmaankaan syytä kauppiasta tai kassaa? - Seeeeeevaaan
Ei se blokki tosiaan ole kaikkien täällä siitä avattujen keskustelujen arvoinen juttu.Heh, kukas vierailis mukamas epäkiinnostavassa profiilissa useita kertoja? En minä ainaskaan.... Tais kuiteskin joku siinä kiinnostaa, heh?
- citynainen
Kyllä kirjoituksesi on totta.
- block1
Minulle on tullut kasa blokkauksia ihan vain profiilien katselusta.
En vihjaile seksiin liittyvää profiilissani, olen sinkku, nettinaisten mukaan kivan näköinen ja elämässä ihan hyvin pärjäävä 30 mies. Katsomissani profiileissa ikä on ollut 20-45 vuotta.
Selvästi nuoremmat eivät ole koskaan blokanneet ja ovat satunnaisesti lisänneet suosikiksi.
Joillekin blokkaus näyttää olevan keino varmistaa, että ei-toivottu henkilö ei ota yhteyttä. Itse käytän sitä vain häiriköihin ja kertaakaan ei ole tarvinnut ketään blokata. Profiileissa pitäisi näkyä että 1) onko ao.profiilia tullut jo katsottua, 2) onko sille lähettänyt viestiä 3) onko saanut siltä viestiä.
onko tuolla blokkauksella muuten mitään merkitystä.- 6r7kw4
Ihan reaaliteetit huomioon ottaen, ei tämä sinunkaan aloituksesi mitenkään aikuismaiselta vaikuta.
Ihmiset on kuitenkin anonyymisti miltei poikkeuksetta erilaisia kuin livenä, ja näin on ollut jo aika kauan, niin kauan kuin netissä kirjoittelu on ollut mahdollista.
Kun tietää ettei jää kiinni ja keljuttaa esimerkiksi pakkien saaminen, on todella vaikea olla vastaamatta tylysti takaisin. Ei siihen tarvitse olla yhtään sinua (naureskelijaa, hihittelijää mikälie) keskenkasvuisempi vaan riittää että hetkeksi suutahtaa.
Loogiselta tuntuisi että kokeilisi nettideitissä onneaan vaikka muutaman viikon ja heittää pois jos ei onnistu. Jatkuva roikkuminen ja itseensä joidenkin "blokkien" ottaminen on aika pikkumaista ja kertoo tylsästä elämästä.- naurua kippurassa :D
Kiusaajien puolustajia aina riittää, ja "uhria" syytetään.. :D
Se, että aikuisten ihmisten kiukuttelu ja nettikiusaaminen huvittaa, ei ole itseensä ottamista, vaan ihan vain huvittavaa. Ehkä kiusaajaa ottaa päähän, kun en provosoidukaan, vaan naureskelen vain :D
Itselläni on ihan helppoa olla vastaamatta tylysti, ei ole kertaakaan käynyt edes mielessä olla tyly kenellekään.
- :D kl
Varojaan ns. "kilttejä miehiä." Ne vasta häiriköitä ovatkin.
- helen7
Työstäni johtuen tunnen paljon ihmisiä. Meitä on moneen junaan. Itse en ole nettideitissä, mutta uskon, että sielläkin pyörii vaikka minkälaista kummallisesti käyttäytyvää tyyppiä - niin miehissä kuin naisissa. Taivastelu ei valitettavasti auta.
- Kyllä naisetkin osaa
Kyllä ne naiset niitä blokkauksia yhtälailla antavat. Parhaita ovat nämä lihavat yksinhuoltaja-amikset, jotka käyvät nakkaamassa blokkauksen profiilille ihan vain siksi, että itse haet urheilullista, lapsetonta ja mielellään korkeakoulutettua.
- Hölmistynyt
Juuri noin. Sain blokkauksen kun käväisin vastavierailuna katsomassa profiilissani vierailleen naisen profiilin. Hän ei ollut urheilullinen ja korkeakoulutettu kuten minä eikä olisi tullut mieleenikään lähettää hänelle viestiä.
Blokkaustilastot ovat siis harhaa. Oikeat häiriköt perustavat uusia profiileja urakalla ja tulevat vielä paremmin esiin, koska ovat uusia.
- bcxzsaa
Mitä väliä jollei kerran kiinnosta, luulisi olevan parempi vaan?
- No ei parempi
Nettitreffien meininkiin tottumaton saattaa tulkita blokkauksien määrästä, että kyseessä on joku häirikkö. Naisien blokkauksien määrä nyt harvaa miestä tuskin kiinnostaa, mutta jos miehen on yksikin blokannut, saattaa nainen ajatella, että kyseessä on häirikkö. Näiden kostoblokkausten takia ei saisi olla blokkausmäärä näkyvissä, liikaa haittaa rehellisille käyttäjille.
- meedionoomi
No ei parempi kirjoitti:
Nettitreffien meininkiin tottumaton saattaa tulkita blokkauksien määrästä, että kyseessä on joku häirikkö. Naisien blokkauksien määrä nyt harvaa miestä tuskin kiinnostaa, mutta jos miehen on yksikin blokannut, saattaa nainen ajatella, että kyseessä on häirikkö. Näiden kostoblokkausten takia ei saisi olla blokkausmäärä näkyvissä, liikaa haittaa rehellisille käyttäjille.
suurin osa täällä nettitreffeillä olevista omaa muuten aika mitättömän medialukutaidon ja on kokemattomia netissä. ja se näkyy käyttäytymisessä.
koko blokkaus idea on hölmö. pitäisi olla "piilota käyttäjä minulta", jonka jälkeen olisi kuin ao.profiilia ei olisikaan, viestejä ei voisi lähettää jne. eikä näkyisi muille.
- paskaa9668768768
oikeastaan pitäisi olla jonkinlainen arvosteluperuste. jos saa tarpeeksi miinuspisteitä esim.vedättämisen takia lentää pihalle
- Saman todennut
"Blokkauksia satelee, kun ystävällisesti kertoo, ettei meistä voi tulla paria, kun ei vaan natsaa. Ensin laitetaan tietysti haukut ja sitten äkkiä blokkaus, ettei pääse vastaamaan mitään takaisin :D :D :D"
Juuri näin!
Ja sitten on nämä 10-20 vuotta vanhemmat miehet, kun et niille vastaa, saat paskaa niskaan tyyliin. "odota vaan muutama vuosi niin kukaan ei sua enää huoli". Eli pitäis ottaa nyt vanha ukko vaivoiksi, kun vielä sellainen olisi tyrkyllä. Jos et ota, niin haukut ja blokkaus.
Mikään täällä ei enää hämmästytä. Erään kaverin kanssa vaihdettiin muutama viesti. Viimeisessä viestissä kaveri ehdotti treffejä, oli jo miettynyt ajan ja paikankin. Kun sitten vastasin viestiin, se ei mennyt koskaan perille, koska kaveri olikin blokannut minut! Ota näistä selvää! - hrlgfdjkan
Mä en myöskään ymmärrä, miksi se blokkauksien määrän pitää olla näkyvissä? Ja vaikka vain plus-käyttäjille niin silti. Aivan turha juttu kenekään kantilta katsottuna. Tai miksi muutkaan tilastot, mitä se kenellekään kuuluu kuinka monen kanssa olen kirjoitellut tai saanut viestejä, tai kuinka monta kertaa olen kirjautunut?
Ihme touhua.
Btw jos ei ole plussaa niin ei näy melkein kenellekään. Olen ollut maksavana ja viestejä tullut noin 5-10 päivässä, nyt harvakseltaan, kun en maksa. Ja tämä rumba todettu jo muutaman kerran, kun välillä olen maksanut ja välillä taas en.
Muutama vuosi sitten oli myös profiili ja silloin oli aktiivista, vaikka ei plus-asiakas ollutkaan. Tosin olin nuorempi, sekin saattoi vaikuttaa :) - pallokala64
Blokkaus näkyy olevan tosiaan hauska ilmiö. Olin tekemässä ilmoitusta ja välillä mietin sitä, ei ollut puolta tuntiakaan kun se oli valmis, en käynyt missään ja sitten kun n.tunnin kuluttua menin katsomaan sitä niin minut oli blokattu:) Miksi? Ilmeisesti en tehnyt kuvausta tarpeeksi nopeasti
- 6ujbhy54tvcfhu6imbgg
Kuitenkin tuntuu viiltävän kun tännekin epäonnistuneesti huumorin varjolla asiasta kirjoittelet. Olisi vissiin pitänyt päästä itse sanomaan se viimeinen sana? Montako kertaa olet tarkistellut vieläkö olet blokattu?
- pallokala4
En ole käynyt vielä toista kertaa mutta kai sitä pitää ruveta kurkistelemaan kun ilmon laittoi jos vaikka joku mukava kirjoittelisi:). Nimimerkki sama kun pallokala64 mutten huomannut kirjautua niin kuin ilm. ois pitänyt tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248