Mietin vaan miksi nainen on niin sairaan ilkeä, ettei ole tosikaan. Että mä olen se joka huutaa, puhuu pahaa muille miehille pelifoorumilla.
Miksi nainen on se joka etsii seuraa ja haluaa sopia tapaamisia pelifoorumilla toisten miesten kanssa.
Miksi mua ahdistaa todelal paljon tämä ja miksi toinen ei halua puhua asioista. vaikka koitan kaikkeni tehdä.
Miksi en kelpaa kellekään ihan tosissaan. Miksi nainen sanoo että kyylään sitä. Miksi nainen sanoo että en ymmärrä sitä, vaikka koitan saada sen puhumaan asioista.
Miksi nainen napisee että yritan kontrollida sitä, jos seurustellaan !!
Miksi nainen sanoo että en välitä siitä, jos yritän puhua utelen, jos en puhu en välitä siitä !! Mitä tässä voi enää tehdä.............................
Onko kivaa naista olemasssakaan ketä voi rakastaa ja välittää......
Miksi nainen on niin ilkeä
AlexxSir33
1
231
Vastaukset
- lyyli_A
No tottakai on. Lopeta se surkeilu, ryhdistäydy ja kehitä itseäsi ihmisenä/miehenä. Mikä ikinä onkin heikko puolesi, ryhdy sitä määrätietoisesti parantamaan. Ja kapakoiden ulkopuolelta löytyvät ne hyvät naiset. Kun jätät huonot naiset, saat jotakin parempaa tilalle. Lue pieni iltarukous iltaisin "rakas Jumala, johdata tielleni hyvä nainen jota rakastaa. Aamen." Tulosta tulee muutamassa kuukaudessa, kunhan itsesääli-ruikutus loppuu ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044