Onko tuontiautilla (ratti oikealla) hankala ohittaa autoja suomen teillä, kun ei näe mitään samoin kuin vasemmalta ohjattavalla autolla?
Pulma
3
118
Vastaukset
- ei pulmaa
Kyllä siihen tottuu. Pari tapaa löytyy tuohon ns pulmaan että ei näe yhtä hyvin:
Aina voi nopeasti käydä kurkkaamassa vasemmalla kaistalla tuleeko ketään.
Tai sitten ajaa niin paljon kauemnpana ohitettavan perseestä että näkee.
Oma valinta kummin teet. - yks´vaan
Yleensä Suomessa (ja miks ei muuallakin) ajetaan aika lähellä keskiviivaa, jos ratti on "väärällä" puolella, voi tuon vastaantulevien tarkkailun tehdä myös sieltä "väärältä" eli oikealta siis pientareen puolelta. Muualla Euroopassa ainakin on paljon esim. brittikilvissä liikkuvia turisteja ja siellä ne menee liikenteen seassa kuten muutkin. Totuttelua varmasti kuitenkin vaatii.
- 314
Ajoin muutama vuosi sitten viikon Britanniassa omalla autolla. Ongelmia tulee odottamattomissa paikoissa esim. kapeissa parkkihallin sisäänajoissa, joissa pitää ottaa lippu tms. "väärältä" puolelta jos on yksin autossa.
Usein ei auta se, että pysäköi hieman alemmaksi, sillä silloin laite ei tunnista auton tulleen.
Irlannissa olen ajanut autovuokraamon autolla, mutta se oli alkuun vaikeampaa kun kaikki oli ns. väärinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944252- 272315
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1052023PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061781- 1471372
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825