Onko tuontiautilla (ratti oikealla) hankala ohittaa autoja suomen teillä, kun ei näe mitään samoin kuin vasemmalta ohjattavalla autolla?
Vastaukset 3
- ei pulmaa
Kyllä siihen tottuu. Pari tapaa löytyy tuohon ns pulmaan että ei näe yhtä hyvin:
Aina voi nopeasti käydä kurkkaamassa vasemmalla kaistalla tuleeko ketään.
Tai sitten ajaa niin paljon kauemnpana ohitettavan perseestä että näkee.
Oma valinta kummin teet. - yks´vaan
Yleensä Suomessa (ja miks ei muuallakin) ajetaan aika lähellä keskiviivaa, jos ratti on "väärällä" puolella, voi tuon vastaantulevien tarkkailun tehdä myös sieltä "väärältä" eli oikealta siis pientareen puolelta. Muualla Euroopassa ainakin on paljon esim. brittikilvissä liikkuvia turisteja ja siellä ne menee liikenteen seassa kuten muutkin. Totuttelua varmasti kuitenkin vaatii.
- 314
Ajoin muutama vuosi sitten viikon Britanniassa omalla autolla. Ongelmia tulee odottamattomissa paikoissa esim. kapeissa parkkihallin sisäänajoissa, joissa pitää ottaa lippu tms. "väärältä" puolelta jos on yksin autossa.
Usein ei auta se, että pysäköi hieman alemmaksi, sillä silloin laite ei tunnista auton tulleen.
Irlannissa olen ajanut autovuokraamon autolla, mutta se oli alkuun vaikeampaa kun kaikki oli ns. väärinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951841
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4881419Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481210- 881203
- 751170
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941164- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11924- 65735
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176731