Onko tuontiautilla (ratti oikealla) hankala ohittaa autoja suomen teillä, kun ei näe mitään samoin kuin vasemmalta ohjattavalla autolla?
Pulma
3
115
Vastaukset
- ei pulmaa
Kyllä siihen tottuu. Pari tapaa löytyy tuohon ns pulmaan että ei näe yhtä hyvin:
Aina voi nopeasti käydä kurkkaamassa vasemmalla kaistalla tuleeko ketään.
Tai sitten ajaa niin paljon kauemnpana ohitettavan perseestä että näkee.
Oma valinta kummin teet. - yks´vaan
Yleensä Suomessa (ja miks ei muuallakin) ajetaan aika lähellä keskiviivaa, jos ratti on "väärällä" puolella, voi tuon vastaantulevien tarkkailun tehdä myös sieltä "väärältä" eli oikealta siis pientareen puolelta. Muualla Euroopassa ainakin on paljon esim. brittikilvissä liikkuvia turisteja ja siellä ne menee liikenteen seassa kuten muutkin. Totuttelua varmasti kuitenkin vaatii.
- 314
Ajoin muutama vuosi sitten viikon Britanniassa omalla autolla. Ongelmia tulee odottamattomissa paikoissa esim. kapeissa parkkihallin sisäänajoissa, joissa pitää ottaa lippu tms. "väärältä" puolelta jos on yksin autossa.
Usein ei auta se, että pysäköi hieman alemmaksi, sillä silloin laite ei tunnista auton tulleen.
Irlannissa olen ajanut autovuokraamon autolla, mutta se oli alkuun vaikeampaa kun kaikki oli ns. väärinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832