Jokainen, joka pitää tätä seksikkäänä, on pedofiili.

ällöä

20

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koala6

      Kuka on väittänyt seksikkääksi?

    • lifemocker

      vähän lautahan tuo on

      • 1-1

        Moi Espoon city ukkeli,

        Ootkohan koskaan edes nähnyt puuta ja siitä tehtyä lautaa?

        Törkeää haukkua pienirintaista laudaksi. He ovat useimmiten kuitenkin juuri niitä hoteimpia! Todella kaunista hoikassa vartalossa!


    • Nasdaq

      Ihan perseestä.


      (reps)

      • Nasdaq

        Mitkä hewletin orjamarkkinat täällä on meneillään?


        (reps)


    • born June 26, 1993

      Avaajalla vaikuttaa olevan jokin perverssi käänteinen fiksaatio tuosta nuoren näköisestä naisesta (born June 26, 1993).

      Tulisko siis tuolta täysi-ikäiseltä nuorelta naiselta lailla kieltää miessuhde?

      - http://en.wikipedia.org/wiki/Ariana_Grande

      • päivystävä feministi

        Ei pidä eikä saa kieltää. Ariana saa tapailla itseään vanhempaa miestä pussi päässä. Näin naisen oikeus toteutuu, mutta miehet eivät pääse toteuttamaan sairaita lapsenraiskausfantasioitaan.


    • bjoojnhbg

      Kyllähän toi ihan aikuiselta näyttää ja on ihan suht nätti, mut ei kyl mikään erityisen hot mun mielestä

    • mies 20v

      Jos on itsekin 20v niin eikö saa pitää? Kauniit ruskeat silmät ja pyöreät kasvot. Muotoja vähän lisää niin hot.

    • sdggsdsd

      Öö...en tajua. Näyttää ihan ikäiseltään ja naiselliselta. Taitaa aloittaja olla kateellinen Arianalle ;)

    • -----
    • femafema

      ALL MEN ARE BEDOFILE BIGS!!! I KNOW THEIR TRIKCS!!!

      • fffffuiioo

        Vai oisko se kuitenki efebofiili?


    • Termit tutuksi

      Mies, joka pitää 20-vuotiasta nuorta naista seksuaalisesti haluttavana, ei ole pedofiili eikä efebofiili. Pedofiili kiihottuu pienistä lapsista ja efebofiili puolestaan murrosikäisistä nuorista. Ihan vain tiedoksi: 20-vuotias ei ole kumpaakaan!!

      • päivystävä feministi

        On se lihavan yksinäisen 35-vuotiaan feministin silmissä!!!


    • reallypeeps

      No on kai se parempi että ne ukot pansekelevat häntä kun niitä oikeasti alaikäisiä? C'mon, likka on kuitenkin kakskymmentä, joten henkisesti aikuisen tasolla. Eikä tuo nyt miltään pikku-tytöltä näytä.

    • Huhahahah

      Mitä ihmettä??? Ensinnäkään tuo ei ole ainakaan noissa kuvissa mikään ruipelo, vaan ihan normaalipainoinen (hoikka toki) nuori nainen. Taitaa täällä melkoiset läskit kirjoitella, jos tuo on lapsenpainoinen ruipelo... Ja toisekseen, hän on 20 -vuotias, joten mielestäni häntä saa pitää ihan rauhassa seksikkäänä, pidän itsekin. Näyttääpä mielestäni vielä aika lailla ikäiseltään, kaksikymppistenhän pitäisi olla vielä aika nuoren näköisiä, mutta millään tavalla hän ei näytä lapselta. Niin, ja olen 32 -vuotias nainen.

    • Smuk

      Ihan nätti nuori naisen-alkuhan siinä!
      Epäilenpä, että aloittaja on vain kateellinen ja mustasukkainen, siksi veti tuon pedofiili-kortin tuohon!
      Itse aloitit keskustelun epäsuoralla väitteellä, että joku/jotkut miehet olisivat väittäneet tätä seksikkääksi!
      Siitä ei kukaan mihinkään pääse, että tyttö on nätti kuin karamelli, ja kasvaa varmaan kaunis ja sitten aikanaan seksikäskin nainen! Tällä hetkellä vasta aukeamassa täyteen kukkaan, tulos tulee olemaan varmasti hyvä! :-)

      Ihan tiedoksi, olen itse hieman tätä tyttöä vanhemman kauniin tytön äiti. Ja olen sitä mieltä, että nuoret ovat pääsääntöisesti kauniita, kukin omalla tavallaan. Ollaanhan me keski-ikäiset rusinatkin olleet joskus nuoria ja nättiä! (Vaikka ei ehkä uskois! :-D)

    • Itwasntmemnejeje

      Hah. Old but gold... Oma kotiin piles vs ahlam... Ei mitn jos sarkasmi naurattaa

    • Anonyymi

      Arianan pää on täynnä siemennestettä, siksi hänellä on outo ilme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe