Muutenkin paljon kuvia, vinkkejä sekä omia kokemuksia ja fiiliksiä
http://sayonara-cheeseburgers.blogspot.fi/
Ei ehkä oo ihan oikea alue, mutta blogit-osiossa ei välttämättä pahemmin pyöri oikeaa kohderyhmää
Täällä motivaatio/laihdutusblogi! Mm. ennen&jälkeen -kuvia
29
10207
Vastaukset
- Järkee hei
Laiha laihduttaa... Ei motivoi kuin syömishäiriöisiä.
- Sayonarac
Laiha? Olen 167cm pitkä ja painan tällä hetkellä noin 70-71kg, eli BMI:ni on 25.1-25.46. Yli 25:n BMI tarkoittaa lievää lihavuutta, ja minulla kun ei pahemmin ole lihaksia, on painoindeksi kai kohtalaisen paikkansapitävä.
Se, etten ole kymmeniä kiloja ylipainoinen ei tarkoita, ettäkö olisin laiha. - ÄISKÄLERÄISKÄLE
Sayonarac kirjoitti:
Laiha? Olen 167cm pitkä ja painan tällä hetkellä noin 70-71kg, eli BMI:ni on 25.1-25.46. Yli 25:n BMI tarkoittaa lievää lihavuutta, ja minulla kun ei pahemmin ole lihaksia, on painoindeksi kai kohtalaisen paikkansapitävä.
Se, etten ole kymmeniä kiloja ylipainoinen ei tarkoita, ettäkö olisin laiha.Hei, silloinko olin 70 kg, pidin itseäni todella lihavana (pituus 159 cm) ja nyt kun olen 110 kg, niin ottaisin mielelläni takaisin sen 70 kg vartalon. Kyllä se on tosi, että 70 kg on huomattavasti paljon helpompi laihduttaa, kuin 110kg, koska silloin jaksaa kuitenkin liikkua paljon kevyemmin. Huom. painoni nousu johtui siitä, että tein kuudennen tenavan 46- vuotiaana, lopetin tupakanpolton, tuli vaihdevuodet, sairastuin kilpirauhasen liikatoimintaan, joka muutettiin vajaatoiminnaksi ja minulla oli 12-vuotta istumatyö, joka myös tässä vaiheessa alkoi näkyä. Ja väsymys oli valtavaa, mikä lisäsi liikkumattomuutta. Mutta nyt en edes uskalla lähteä hiihtämään, koska jos kaadun en pääse ylös tai pyöräilemään samasta syystä. Kyllä vielä 70 kiloisena onnistui molemmat todella hyvin. Joten Sayonarac pidä vain itsesi liikkeessä ja syö terveellisesti niin voit hyvin. Minulle aikoinaan sanottiin, että kun pituudesta jättää sen ykkösen pois, niin saa itselleen sopivan painolukeman, eli minun pituus 159-100 olisi 59 kg.
- Liolla laihtunut
ÄISKÄLERÄISKÄLE kirjoitti:
Hei, silloinko olin 70 kg, pidin itseäni todella lihavana (pituus 159 cm) ja nyt kun olen 110 kg, niin ottaisin mielelläni takaisin sen 70 kg vartalon. Kyllä se on tosi, että 70 kg on huomattavasti paljon helpompi laihduttaa, kuin 110kg, koska silloin jaksaa kuitenkin liikkua paljon kevyemmin. Huom. painoni nousu johtui siitä, että tein kuudennen tenavan 46- vuotiaana, lopetin tupakanpolton, tuli vaihdevuodet, sairastuin kilpirauhasen liikatoimintaan, joka muutettiin vajaatoiminnaksi ja minulla oli 12-vuotta istumatyö, joka myös tässä vaiheessa alkoi näkyä. Ja väsymys oli valtavaa, mikä lisäsi liikkumattomuutta. Mutta nyt en edes uskalla lähteä hiihtämään, koska jos kaadun en pääse ylös tai pyöräilemään samasta syystä. Kyllä vielä 70 kiloisena onnistui molemmat todella hyvin. Joten Sayonarac pidä vain itsesi liikkeessä ja syö terveellisesti niin voit hyvin. Minulle aikoinaan sanottiin, että kun pituudesta jättää sen ykkösen pois, niin saa itselleen sopivan painolukeman, eli minun pituus 159-100 olisi 59 kg.
Lohdutukseks sulle, äiskäleräikäle, kova liikunta ei ole välttämätöntä laihduttamisessa. Laihtua voi vaikka maaten, vaikka se ei olekaan viisasta.
Jos kilpirauhasannostuksesi ei ole kunnossa, on laihtuminen lähes mahdotonta. Pelkillä labra-arvoilla ei annostuksen oikeellisuutta voi päätellä. Thyroxin-annos pn oltava niin korkea, että vajaatoiminnan oireet ovat poissa ilman, että esiintyy liikatoiminnan oireita. Jos tällainen tado löytyy, TSH saa olla vaikka alle viitteen, jopa mittaamattoman alhainen.
Jos tällaista tasoa ei löydy eli yhtaikaa esiintyy sekä vajaa- että liikatoiminnan oireita, voi apu löytyä Liothyroninista eli T3-hormonista. Yhdistelmälääkityksellä moni, jolle pelkkä Thyroxin ei ole tuonut hoitotasapainoa, voi hyvin. Hoitotasapainossa laihdutus onnistuu.
Kai tiedät, että vähäkaloriset ENE-dieetit ei sovi kilpirauhasen vajaatoimintaisille? Kalorien liiallinen pudotus hidastaa kilpirauhasen toimintaa entisestään eikä läski pala.
Tsemppiä! - Spece1
ÄISKÄLERÄISKÄLE kirjoitti:
Hei, silloinko olin 70 kg, pidin itseäni todella lihavana (pituus 159 cm) ja nyt kun olen 110 kg, niin ottaisin mielelläni takaisin sen 70 kg vartalon. Kyllä se on tosi, että 70 kg on huomattavasti paljon helpompi laihduttaa, kuin 110kg, koska silloin jaksaa kuitenkin liikkua paljon kevyemmin. Huom. painoni nousu johtui siitä, että tein kuudennen tenavan 46- vuotiaana, lopetin tupakanpolton, tuli vaihdevuodet, sairastuin kilpirauhasen liikatoimintaan, joka muutettiin vajaatoiminnaksi ja minulla oli 12-vuotta istumatyö, joka myös tässä vaiheessa alkoi näkyä. Ja väsymys oli valtavaa, mikä lisäsi liikkumattomuutta. Mutta nyt en edes uskalla lähteä hiihtämään, koska jos kaadun en pääse ylös tai pyöräilemään samasta syystä. Kyllä vielä 70 kiloisena onnistui molemmat todella hyvin. Joten Sayonarac pidä vain itsesi liikkeessä ja syö terveellisesti niin voit hyvin. Minulle aikoinaan sanottiin, että kun pituudesta jättää sen ykkösen pois, niin saa itselleen sopivan painolukeman, eli minun pituus 159-100 olisi 59 kg.
Hei! Minä olen 15 v 82 kiloinen ja 165 cm pitkä. Se on totta minä en liikkunut ennen nyt kun olen paremmassa jamassa. Minulle on yritettu opettaa että kun syö lautasmallin mukaan, liikkuu säännöllisesti, herkuttelee kerran viikossa ja juo vettä päivässä 1-2 litraa. Minä liikun viikossa noin 6-9 tuntia. Mä yritän käydä joka päivä lenkillä, maanantaisin käyn tanssissa, keskiviikkona ratsastan, torstaisin mulle on sali ohjelma ja tiistaisin, perjantaisin ja viikon loppuisin muuta esim tennis, sulkapallo, sähly, yleiisurheilu, metsä liikunta, jumppa, hyötyliikunta, pyöräily ja rulla luistelu. Minulla on sellainen ongelma että mä en muka muista mitä liikunta lajeja on! Mä tiedän miten mun pitäisi tehdä, mutta onko mulla tarpeeksi motivaatiota? Muistakaa kaikki ei TAPAHDU SORMIA NAPAUTTAMALLA!!!!!!! Tsemppiä kaikille.
- Spece
Vielä jäi se sanomatta että teho rääkki ei ole oiko tie onneen. Täyytyy muistaa lepo jaarmollisuus itseä kohtaan
- mor1
Tänne ei oo pakko tulla kommentoimaa jos ei oo järkevää sanottavaa.
Voisin huomenna ajan kanssa kirjotella tänne enemmän ko. asiasta! - rosaliine
Voi voi. Kyllä se salaisuus on niin päin, että laihat laihduttaa enemmän kuin lihavat. Sori nyt vaan. Painoa on tarkkailtava jottei ala lihoa. Ja kun se sitten jonkun 5kg on laiskuuttaan jäänyt vahtimatta niin kyllä. Silloin se laihankin laihduttaa, jottei kiloja ainakaan enempää tulisi. Ja kyllä. Sana laiha ei ole normaali. Eikä sana normaali välttämättä ole laiha. Siinä on normaalilla (lue: laihalla) henkilöllä suuntaan jos toiseenkin vara heittää 10kg siitä 'normaalista' (esim. 170cm/70kg) painosta. Jos jokainen kuitenkin saisi päättää itse painostaan? Eikä se painoindeksikään ole mikään jumala. Jokaisella on oikeus olla kehossaan ihan yhtä painava tai kevyt kuin haluaa. Toisen ulkonäköä ei ole sopivaa arvostella.
Kiitos. - jani444
Minä perustin tänne oman laihdutusblogin: http://www.laihdutusblogit.fi/ :)
- essi_k
ois kiva löytää motivaatiota!
- Paradice
http://paradise-please.blogspot.fi/
Vuoden kestoinen projekti meneillään, lähdetty lievästä ylipainosta ja nyt jo normaalipainon puolella. Huomio enemmänkin liikunnassa ja ruokavaliossa kuin painon putoamisessa. Tervetuloa tutustumaan juoksevaan elämääni! - Kykikeke
Kesälomalle olisi tarkoitus lähteä nykyistä kevyempänä: http://kykikeke.blogspot.fi/
http://aneskanmuutos.blogspot.fi/
sielä yks blogi lissää..- Läski
Kiva blogi! Luin kokonaan läpi, mulla alotuspaino siinä 93 kg paikkeilla ja pituutta 170. Sain tosi paljon motivaatioa tuosta kun näin miten se paino putoaa!
- Gettinghealthier
http://gettinghealthierlife.blogspot.fi/
Siinä olis laihdutus ja elämäntapamuutosblogi. Painoa on jo tippunut vähän ja eteenpäin vaan mennään. Täältä kuvia ja ajatuksia matkan varrella kohti terveellistä elämää - janikahannele
- Mahtava peräsin ja..
Tuollaiset nälkäkurjet vielä laihduttaa. Peffa ja rinnat häviävät kokonaan, ketä miestä kiinnostaa nainen, joka on kuin teini poika, peffakin kuin kaksi lankkua vastakkain. Naisella pitää ja saa olla kiloja tietyissä paikoissa, sellainen on sexy. Miehistä 95% tykkää juuri "rehevistä" naisista, tähän tulokseen olen tullut kavereiden kanssa keskustellessa.
- Jkjjjkkj
Kaikkihan toki laihduttavat juurikin miesten takia ja kaikilla miehillä on samat mieltymykset.
- janikahannele
Vissiin et ihan tajunnut että ainakin itse laihdutan ihan vain siksi että saisin YLIMÄÄRÄISET rasvat pois, ja sen jälkeen LIHASTA tilalle, eli juurikin sitä PEFFAA lisää muun muuassa. Tissejä itselläni ei valitettavasti ole ollut koskaan kovin paljoa, ja varsinkin kun laittaa urheilurintsikat päälle niin ne katoavat taivaan tuuliin. Mutta kyllä rinnat sieltä aina palaa kun ne liivit ottaa pois ja laittaa normaalit rintaliivit päälle.
Oma painoindeksini on tällä hetkellä juuri ja juuri normaalissa, joten se on myöskin terveydellinen asia saada rasvaa pois.En koskaan halua olla mikään mieheltä näyttävä ruikku, eikä minusta sellaista koskaan saakkaan, vartalonmuotoni ei anna periksi.
Laihdutus ja treenaus ei ole ainakaan saanut minua miehen näköiseksi, päinvastoin. Ja on ainakin miehille enemmän kelvannut nyt kun on laihtunut aiemmasta.
En sitten tiedä kenelle kommenttisi oli tarkoitettu, mutta oma mielipiteeni asiaan on tämä.
- jeaaa...
Olisi kiva löytää motivaatio!!
- IloinenLiikkuja
http://liikkujanilo.blogspot.fi/
Yksi motivaationhakija lisää :) - painoindeksi
www.painoindeksi.wordpress.com
- TT855
http://www.myfisheyelife.blogspot.fi/
Blogi jossa perheenisä laihduttaa. Blogi käsittelee myös muita projekteja. - Jenkkis
Herätellääs tää henkiin :)
http://hetkiseni.blogspot.fi/
Pääsette reissuun mukaan heti alkumetreiltä! Tavoitteena energisempi olo, kiinteämpi kroppa ja elämään sisällön tuominen :) Edistyskuvatakuu! - Laila23
Itse juuri hain motivaatio before and after kuvilla. Googleen siis thinspiration before and after. Jotkut noista kuvist ihan järkkyjäkin :O mut sit niitä ihanne kroppiakin mistä ei joka luut törrötä...
- Hannamv85
Herätin juurikin vanhan blogini täysiin voimiinsa. Elikkäs jos kiinnostaa laihdutusblogi missä ainakin yritetään kaikkensa ja välillä onnistutaankin niin tervetuloa seuraamaan bodyprojektihanna.blogspot.fi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569