Tiukka paikka. Auto pitää vaihtaa isompaan, ja näistä se sitten joku olisi. Mutta mikä. Onhan niissä omat hyvät ja huonot puolensa, mutta saisink hieman käyttäjien mielipiteitä.
X-Trail, MB ML vai CR-V
6
590
Vastaukset
- Akka vaatii tätäkin
Ja RAV4 on listalla...
- RAV4miäs
Viisas akka. Ihan kuin minunkin.
- ML 350CDI
ML jos rahat riittää. XTrail jos ei muuhun riitä ja muija ajaa että ei itse tartte kärsiä. . Rav4 ei riitä tilat jos mitään kyydissä. CR-V käykompromissina jos ei Mersuun varaa
- ???
Jos nyt aloitettaisiin vaikka sillä, että kertoisit mitä tulevalta autoltasi vaadit ja odotat.
Miksi juuri nämä neljä ovat vaihtoehtoina? Etsitkö uutta vai käytettyä?
Aika erilaiset autot sulla on vaihtoehtoina. Muut kolme maksavat uutena halvimmillaan noin 40k€, mutta Mersulla on hintaa yli 80k€... - Akka vaatii
Käytettynä ostetaan, ja vanha vaihdossa pois. Itse en ole mikään autoasiantuntija, joten toimin lähinnä maksajana. Akan vaatimuksissa toistuvat ainoastaan se, että lastenvaunut mahtuvat taakse, takapenkit saa tarvittaessa alas ja metalliväri.
Otsikossa mainitut autot ovat akan valintoja, luonnollisesti ulkonäön mukaan.- Puukylkijenkki
No, jos on iso perseinen akka niin suosittelen perhejenkkiä, siis sellaista puukylki farmaria. Siinä on tilaa etupenkilläkin mukavasti kun on kolmen istuttava. Jos pieni perse niin antaisin kenkää ja auton sijaan laittaisin akan vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283567Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182594Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162428Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431441- 1441344