X-Trail, MB ML vai CR-V

Akka vaatii

Tiukka paikka. Auto pitää vaihtaa isompaan, ja näistä se sitten joku olisi. Mutta mikä. Onhan niissä omat hyvät ja huonot puolensa, mutta saisink hieman käyttäjien mielipiteitä.

6

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akka vaatii tätäkin

      Ja RAV4 on listalla...

      • RAV4miäs

        Viisas akka. Ihan kuin minunkin.


    • ML 350CDI

      ML jos rahat riittää. XTrail jos ei muuhun riitä ja muija ajaa että ei itse tartte kärsiä. . Rav4 ei riitä tilat jos mitään kyydissä. CR-V käykompromissina jos ei Mersuun varaa

    • ???

      Jos nyt aloitettaisiin vaikka sillä, että kertoisit mitä tulevalta autoltasi vaadit ja odotat.

      Miksi juuri nämä neljä ovat vaihtoehtoina? Etsitkö uutta vai käytettyä?

      Aika erilaiset autot sulla on vaihtoehtoina. Muut kolme maksavat uutena halvimmillaan noin 40k€, mutta Mersulla on hintaa yli 80k€...

    • Akka vaatii

      Käytettynä ostetaan, ja vanha vaihdossa pois. Itse en ole mikään autoasiantuntija, joten toimin lähinnä maksajana. Akan vaatimuksissa toistuvat ainoastaan se, että lastenvaunut mahtuvat taakse, takapenkit saa tarvittaessa alas ja metalliväri.

      Otsikossa mainitut autot ovat akan valintoja, luonnollisesti ulkonäön mukaan.

      • Puukylkijenkki

        No, jos on iso perseinen akka niin suosittelen perhejenkkiä, siis sellaista puukylki farmaria. Siinä on tilaa etupenkilläkin mukavasti kun on kolmen istuttava. Jos pieni perse niin antaisin kenkää ja auton sijaan laittaisin akan vaihtoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe