tulen araksi enkä halua

voipiikaraukkaa

Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle anopin ja appiukon viereen. Aluksi kuuntelin kun haukuttiin ja kritisoitiin miehen veljeä ja vaimoa nyt luulen että minä olen vuorossa, koska minussa on niin monta "aihetta" mistä soimata. en polta enkä hillu baareissa. minulla on tytär edellisestä suhteesta ja kuulemani perusteella en halua että teemme lasta nykyisen miehen kanssa, koska joka asiasta näyttää tulevan neuvoja

-Noilla on liikaa lapsia
-lapset levottomia
-raha-asiat hoidetaan huonosti
-koko ajan pitäisi olla lapsen likkana
-ei osata tehdä ruokaa....
lista jatkuu loputtomasti
arvasin kyllä että haukuminen kääntyy joskus minuun, mutta nyt en uskalla edes hakea postia enkä halua mennä mökille koska pelkään että pesen ikkunat väärin.

Olen saanut kuulla että olen lihava ja minun pitäisi hoitaa finni.ongelmani. Miksen ole jo hoitanut työpaikka asioita? Miksi sitä miksi tätä ja päällipuolinhan anoppi on niin ihana mummeli... tulen hulluksi

3

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+11

Muuta pois äläkä ole yhteyksissä "ihanaan mummeliin".

• 15+7

Anoppisi on täydellinen moukka, joka ei osaa käyttäytyä. Eihän esim. toisen ulkonäköön tule puuttua, ainakaan tuolla tavalla. Se on aivan alkeellisimpia asioitaihmisten kanssa.
      Jaksamista Sinulle. Tiedän, että anoppi voi tehdä elämästä tosi vaikean.

• oppeliini1

Noilla ihmisillä on aivan liian paljon tyhjää aikaa. Heillä ei ole tarpeeksi aivokapasiteettia käyttää aikaansa kehittävällä tavalla. Toisin sanoen, he ovat todella yksinkertaisia ja melko tolloja.

Herääkin kysymys kuinka he ovat saaneet aikaiseksi niin ihanan ihmisen kuin miehesi!!!!

Paras tapa suhtautua heihin on vain antaa kaikki sanomiset tulla yhdestä korvasta sisään , antamatta niiden takertua sinne, ja heti suoraan toisesta korvasta ulos.

Sinulla ei ole minkään valtakunnan lakia alentua heidän tasolleen puntaroimaan heidän sanomisiaan!

Jos edes haluat vastata heidän ala-arvoisiin mielipiteisiinsä, sano Ihanko totta, vai niin, onko todella noin jne ts. aivan tyhjiä vastauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe