Moi,
on olemassa todella vähän sellaisia laihdutussparraajia, jotka ei yritä myydä mitään tuotetta, tai jotka oikeasti ovat siinä sinua varten. Ajattelinkin, että onko täällä joku toinenkin laihduttamassa ja haluaisi välillä vaihtaa kuulumisia ja olla jonkun kanssa yhteyksissä oman painonpudotuksensa merkeissä?
Itse olen 170senttinen, 95kiloinen, parikymppinen nainen Keski-Pohjanmaalta ja olisi ehkäpä ihan hauska vaihteeksi pudottaa painoa kaksin kuin yksin vaikkapa sähköpostin välityksellä. :)
Laihdutuskaveria?
4
177
Vastaukset
Hei! Mie voisin aloittaa sun kanssa projektin yhdessä, olen 35 v nainen Pohjois-Karjalasta, stempparia puuttuu ja kaveria jakamaan ajatuksia
- Nunnelli
Voi, kuin olis mukavaa! :)
Saakohan täällä jakaa sähköpostia ilman että koko viestiketju poistetaan saman tien, vai mitkä täällä ovat säännöt? Minulla on tuollainen ns. hömppäsähköposti, jota käytän julkisesti, jotta kaikki mainokset ja muut menevät sitten sinne, niin sen kautta voisin antaa oman oikean sähköpostini. :) Hei! Tuohon en osaa nyt sanoa et voiko täällä sähköpostiosoitetta jakaa täällä. Mun profiilin löydät tuolla nimimerkillä, jos sulla ois mahdollista laittaa mulle sähköpostosoitetta sinne.
- Painoa
Moi! Olen myös keski-pohjanmaalta, laihdutus/liikuntakaveria vailla. paljon vanhempi kylläkin, mutta haittaaxe?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805