Tänään ilmeni kummallinen vaiva: Syödessä leuka naksuu joka puraisulla. Todella ärsyttävää! Tuntuu välillä niinkuin sieltä olisi jotain irti. Mitä hemmettiä tämä voi olla? Kipuja ei ole.
Leuka naksuu
7
15987
Vastaukset
- Ovidiu
...hammaslääkärisi vastaanotolle. Hän voi kuvata/kuvauttaa leukasi ja lähettää eteenpäin suu- ja leukakirurgille, mikäli vaiva vaatii erikoisalaosaamista.
- mulla sama
mulla "revähti" leuka kerran kun haukottelin aamulla.(mikä tuuri!) Sen jälkeen on naksunut kun syö...kuulemma se välilevy tai joki mikä on siinä nivelen välissä ei ole ihan paikallaan. Mullakaan ei kipuja. Jos niitä ei ole, ei välttämättä tartte tehä mitään..jos siis haluaa elää vaivan kanssa. Mulle sanottiin et jos yhtään pahenee ni takas..voi olla että saan sitten kiskot yöksi..että on leuka jossain asennossa..mee hamppilääkäriin
- skfhks
Sulla on mennyt se leuka sijoiltaan, en tie miten pahasti mut kuitenkin. Mulla ittelleni kävi kerran niin mutta se meni takas n viikon parin päästä. Ei tarvinu mennä hammaslääkäriin, mut jos se on pahasti menny sijoiltaan sattuu tms niin kannattaa sitte mennä koska se on tosi inhottavaa kun ei pysty normaalisti syömään ja puremaan
- .....
ollut sama vaiva ja viimeksi se lähti hammaslääkärissä paikoiltaan. Lääkäri laittoi tupot etuhampaiden väliin, otti leuasta alta kiinni, seisten itse pääni yläpuolella ja kiskaisi lujasti.(etuhampaat piti purra lujaa yhteen samalla) ja lonksahti paikalleen.Sitten piti jonkin aikaa välttää haukottelua, omenan syömistä ja purkan jauhamista.
Sen jälkeen ei ole naksunutkaan.- epätoivoinen
mulla on vähän samankaltainen ongelma kun noin 3-4 vuotta sitten vasempaan poskeeni tuli jääpalloa pelattaessa pallo, ja todella lujaa, sen jälkeen oli pieniä kipuja mutta ne menivät ohi, joten ajattelin ettei siinä mitään sen kummempaa vikaa ole.mutta nyt viimeaikoina poskiluu on alkanut naksua todella pahasti, esim. syödessä se naksuu niin että muut kuulevat äänen.myös kipuja on.
voiko lääkäri tehdä asialle enää mitään vai onko minun vain elettävä ko.asian kanssa?
toivon että joku voisi auttaa minua.. - iop
epätoivoinen kirjoitti:
mulla on vähän samankaltainen ongelma kun noin 3-4 vuotta sitten vasempaan poskeeni tuli jääpalloa pelattaessa pallo, ja todella lujaa, sen jälkeen oli pieniä kipuja mutta ne menivät ohi, joten ajattelin ettei siinä mitään sen kummempaa vikaa ole.mutta nyt viimeaikoina poskiluu on alkanut naksua todella pahasti, esim. syödessä se naksuu niin että muut kuulevat äänen.myös kipuja on.
voiko lääkäri tehdä asialle enää mitään vai onko minun vain elettävä ko.asian kanssa?
toivon että joku voisi auttaa minua..Tottakai lääkäri voi auttaa..
- Eläkeläinen
Vaiva tuli haukotellessa 3 päivää sitten ja lähti yllättäin juuri äsken haukotellessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427