Tuli tässä oltua yksi päivä sairaana jolloin en käynyt ollenkaan suihkussa. Seuraavana aamuna kun heräsin ja kövin suihkussa, pesin naaman clerasililla ja duihkun jälkeen katsoin peiliin- naamani oli aivan finneillä raiskattu! Normaalistikin minulla on aknea jonkin verran, mutta nyt etenkin suun ympärys oli aivan täynnä punaisena helottavia näppyläfinnejä. Mistähän tämä voisi johtua? Onko buranalla vaikutusta finneihin? Söin n.2000mg buranaa yhteensä päivän aikana kun olin sairas.
finnit
näppynaama
1
216
Vastaukset
- näppynaama
Huomasin juuri lukiessani buranan pakkausselostetta että alle yhdellä potilaalla tuhannesta voidaan tavata aknen pahenemista! Huomasin myös että pakaroihini on ilmestynyt näppylöitä! Kumpaakaan näistä oireista ei ole minulla aiemmin esiintynyt, vaikka aina olrn sairastaessani buranaa syönyt. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060