Saako miehellä olla partaa?

PartaJermu1111111111

Mitä mieltä naiset olette parrakkaista miehistä? Onko totaalisen yök, vai voiko esim. tyylitelty parta pukea miestä? Minkälainen parta olisi paras vaihtoehto ja mikä pahin mahdollinen?

18

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitoseikiitos

Pitää olla. Huoliteltu tai rajattu sänki. Ohut kilipukkihaiven on kamala.

• Ei todellakaan ole totaalisen yök! Päinvastoin. Parrakas mies on ihana, kunhan pitää sen siistinä.

• yökparrat

totaalisen yök, ei sytytä yhtään.

• ....................

No kyllä se on yök. Mutta kysymykseen, saako olla, tietenkin saa. Minä vain en sitten ehkä kiinnostu;)

• partakarvat

Makuasioista on turha kiistellä ;-) Parran sopivuus on kantajastaan ja parran tyylista kiinni. Kuitenkin siisteys ja huolto kaiken a ja o.

Reuhka ja / tai siimaparta saanee suurimman osan kokemaan sen vastenmielisenä. Osalla ei parta edes kasva riittävästi jotta siitä saisi jotakin asiallista aikaan.

Ainakin oheisen harran looki http://is13.snstatic.fi/img/978/1288594738877.jpg mielyttää monia naisia, eikä pikkuinenkaan sitä vaikuta vierastavan.

• lifemocker

tuo mikään parta ole. tuo on sänki

• PartaJermu1111111111
      • 5+1

On.

• Meri nainen

Kunhan ei näytä samalta kuin palstan Lifemocker. Todella epäsiistin näköinen parta.

• lifemocker

väärin. todella coolinnäköinen parta ;)

• lifemocker

kukas sen kieltää ettei saisi olla?!

• Kittye4

Itse rakastan huolliteltua sänkeä, se on äärimmäisen miehinen ja seksikäs ja mielestäni viehättävin vaihtoehto miehille, sillä se tuo miehisyyden esille ;). Mutta pitemmistä parroista en välitä, toki makuasia tämäkin ;)

• lifemocker

parta ja sänki ovat 2 ERI asiaa!

• kiltti mies.

Ajelen parta karvat ja munan karvat aina pois kun ne hiukankin kasvaa.

• PartaJermu1111111111

Tuollainen "Jeesus parta" olisi unelma, mutta valitettavasti moni nainen ilmeisesti karttaa moista tyyliä. Ja tuskin töissä katsoisivat kovin hyvällä :D

• Naamakarvat on ihania

Parta (ja usein vielä myös viikset) on ihana ja sopii monille miehille, tekee myös aikuisemman vaikutelman.

Ei sillä niin väliä onko pukinparta vai mikä, mutta kunhan ei ole sellaista kauhean pitkää partaa.

Huomioni kiinnittyy aina karvanaamaisiin miehiin, ei sileäposkiin.

• karvaakehiin

parta ehdotomasti. Ihan mahtavaa, kun joku on parran kasvattanut. Ja sänki tietty myös. Miehellä pitää olla karvaa kaikkialla. Joku posliini---yök kamalaa. Mies sytyttää, kun se näyttää mieheltä ja on vähän semmonen duunarin oloinen, semmoset työnmiehen kädet ja sormet ja vähän elämänkokemusta takana. nam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe