Moi!
Olen 19-vuotias nuori nainen, joka haluaisi työskennellä au pairina suomalaisessa/puoliksi suomalaisessa perheessä Espanjassa tai Hollannissa. Olin jo pitkään ajatellut, että lähtisin lukion jälkeen au pairiksi ja nyt ajankohta siihen on hyvä. Olen hymyileväinen, huumorintajuinen, lämminsydäminen ja pidän paljon lapsista. Minulla on aikaisempaa kokemusta lastenhoidosta päiväkodeissa työskentelyn ja henkilökohtaisena avustajana toimimisen kautta. Lisäksi olen huolehtinut sisaruksistani ja läheisteni lapsista.
Etsin perhettä ensisijaisesti 1-3 kuukaudeksi, mutta minulla on mahdollisuus olla kauemminkin jos niin sovitaan eli se ei ole ongelma. Voisin lähteä au pairiksi niin pian kuin on mahdollista eli jo syyskuun aikana. Jos olet kiinnostunut, laita minulle sähköpostia.
[email protected]
Etsin suomalaista perhettä Espanjasta tai Hollannista
aupairtyötä
1
148
Vastaukset
- aupairtyötä
Unohdin mainita aiemmassa viestissäni, että minun on toki mahdollista lähteä muuallekin päin maailmaa kuin Espanjaan tai Hollantiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931