Moi!
Olen 19-vuotias nuori nainen, joka haluaisi työskennellä au pairina suomalaisessa/puoliksi suomalaisessa perheessä Espanjassa tai Hollannissa. Olin jo pitkään ajatellut, että lähtisin lukion jälkeen au pairiksi ja nyt ajankohta siihen on hyvä. Olen hymyileväinen, huumorintajuinen, lämminsydäminen ja pidän paljon lapsista. Minulla on aikaisempaa kokemusta lastenhoidosta päiväkodeissa työskentelyn ja henkilökohtaisena avustajana toimimisen kautta. Lisäksi olen huolehtinut sisaruksistani ja läheisteni lapsista.
Etsin perhettä ensisijaisesti 1-3 kuukaudeksi, mutta minulla on mahdollisuus olla kauemminkin jos niin sovitaan eli se ei ole ongelma. Voisin lähteä au pairiksi niin pian kuin on mahdollista eli jo syyskuun aikana. Jos olet kiinnostunut, laita minulle sähköpostia.
[email protected]
Etsin suomalaista perhettä Espanjasta tai Hollannista
aupairtyötä
1
130
Vastaukset
- aupairtyötä
Unohdin mainita aiemmassa viestissäni, että minun on toki mahdollista lähteä muuallekin päin maailmaa kuin Espanjaan tai Hollantiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 792492
- 372049
- 331842
- 421809
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388