Moi :) Oon 16 vuotias tyttö ja fanitan suuresti Tanskalaista Rock bändiä Volbeatia. Ja mietin onko muita jotka myös tykkäisivät kyseisestä bändistä? :)
Volbeat
6
156
Vastaukset
- tkhjgeoörelfe
kyllä löytyy, itse olen 20-vuotias nuori nainen ja volbeatia olen fanittanut 3 vuotta:) marraskuussa keikalle vihdoinkin! :)
- Tytsy1638
Mäkin meen sinne mun siskojen kanssa :) En millään jaksais odottaa oon sitä päivää odottanut niin kauan :) Piti mennä tampereelle kesällä kun ne esiinty sielä mut tulin kipeeks kyll oyyi päähän silloin :D Mut oon niin onnellinen et pääsen sinne :) Ja kiva kun löytyy muitakin jotka Volbeatista tykkää :)
- Tytsy1638
siis otti päähän :D Oon näköjään siitä puhuessa jo niin ilonen et en ees osaa kirjottaa :D
- Tytsy1638
Onko sulla lempibiisejä niiltä? :) Oon myös aikaisempiin viesteihini unohtanut laittaa ett on tosi mukavaa että löytyi myös muitakin jotka tyykkää Volbeatista :)
- Ange vm.83
30 mittarissa ja rakastn Volbeatia! Marraskuussa keikalle!:)
- Tytsy1638
:) Olin ihan täpinöissäni kun luin netistä että Volbeat tulee marraskuussa keikalle hartwall areenalle ku oon sitä jo pitkään oottanut ja haaveillut :) RAKASTAN VOLBEATIA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427