Moi :) Oon 16 vuotias tyttö ja fanitan suuresti Tanskalaista Rock bändiä Volbeatia. Ja mietin onko muita jotka myös tykkäisivät kyseisestä bändistä? :)
Vastaukset 6
- tkhjgeoörelfe
kyllä löytyy, itse olen 20-vuotias nuori nainen ja volbeatia olen fanittanut 3 vuotta:) marraskuussa keikalle vihdoinkin! :)
- Tytsy1638
Mäkin meen sinne mun siskojen kanssa :) En millään jaksais odottaa oon sitä päivää odottanut niin kauan :) Piti mennä tampereelle kesällä kun ne esiinty sielä mut tulin kipeeks kyll oyyi päähän silloin :D Mut oon niin onnellinen et pääsen sinne :) Ja kiva kun löytyy muitakin jotka Volbeatista tykkää :)
- Tytsy1638
siis otti päähän :D Oon näköjään siitä puhuessa jo niin ilonen et en ees osaa kirjottaa :D
- Tytsy1638
Onko sulla lempibiisejä niiltä? :) Oon myös aikaisempiin viesteihini unohtanut laittaa ett on tosi mukavaa että löytyi myös muitakin jotka tyykkää Volbeatista :)
- Ange vm.83
30 mittarissa ja rakastn Volbeatia! Marraskuussa keikalle!:)
- Tytsy1638
:) Olin ihan täpinöissäni kun luin netistä että Volbeat tulee marraskuussa keikalle hartwall areenalle ku oon sitä jo pitkään oottanut ja haaveillut :) RAKASTAN VOLBEATIA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791110
- 1111110
- 77581
- 47493
- 17471
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8456Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 43438
- 41412
- 15406