Voiko lyhyt mies olla komea?

Lyhyt mies

Voiko 172cm tummat piirteet omaava, hyväryhtinen ja treenattu mies olla komea, vai vaaditaanko siihen aina myös pituutta?

18

1259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus5

      Eihän se pituus komeuteen vaikuta, joten turha kysymys.

    • Ainakaan minun näkökulmastani 172 senttiä ei vielä edes ole mitenkään merkittävän lyhyt, vaikka toki jonkin verran miesten keskipituuden alapuolella. Totta kai lyhyempikin mies voi olla piirteiltään komea, vaikka tietysti kyse on aina myös hieman makuasiasta.

    • hukkapätkä

      No et sinä ainakaan mikään lyhyt ole! Ja kyllä oikeasti lyhyet miehet voivat myös olla komeita ja viehättävän näköisiä, mutta ainahan se on katsojan mieltymyksistä kiinni.

      Kantsii vain olla ylpeä omasta itsestään, eikä surkutella sitä että kelpaanko kellekään tämän pituisena. Jos nainen valittaa pituudestasi, ei hän ole sun arvoises.

    • Toinen 172 cm

      Vitut vaadita. Sulla on saatanan paska asenne.

    • Joopa joo

      Minä en ymmärrä tätäkään ongelmaa, tai vaikkei sen pitäisi sellainen olla,
      niin itse luodaan hirveitä paineita asiasta. Pitäisi olla onnellinen, kun on terve,
      eikä vinkua tyhjästä.

      Minulla on paljon tutuissa miehissä alle 170cm ja en koskaan ole
      ajatellut edes heidän pituuttaan. Mieheni oli myös ehkä 168cm ja itse
      olen 165cm.

      Ihan väärä luulo, että kaikki naiset pitää pitkistä miehistä ja vain
      sellainen voi olla komea.

    • ria4

      No kyllä voi :) Onhan Tom Cruisekin aika komea mies :) Ei sillä pituudella ole mitään tekemistä komeuden kanssa.

      • TosiMiesX

        Tom komea?? Heh...
        Lyhyt mies ei voi olla komea. Eikä lyhyt nainen kaunis! Sen todistaa jo Suomi24-treffit palstakin.


      • hiiala hiiala hei
        TosiMiesX kirjoitti:

        Tom komea?? Heh...
        Lyhyt mies ei voi olla komea. Eikä lyhyt nainen kaunis! Sen todistaa jo Suomi24-treffit palstakin.

        Tosimieshän ei oo nyt tosissaan...OnneX.


      • ria4
        TosiMiesX kirjoitti:

        Tom komea?? Heh...
        Lyhyt mies ei voi olla komea. Eikä lyhyt nainen kaunis! Sen todistaa jo Suomi24-treffit palstakin.

        Ja miehethän sen päättää, mikä naisista on komea. :)


    • nostresssss

      Ehdottomasti voi olla komea. Eikä 172 cm edes ole mielestäni mitenkään älyttömän lyhyt... Ratkaisevampaa on mielestäni juurikin ryhti ja olemus muuten :)

    • itsetunto!

      Tåmän nettimaailman realiteettihan että naisilla pituus on on se yksi kriteeri olkoon nainen minkä pituinen tahansa. Kun en täytä tuota kriteeriä niin monesti öopahtaa ne yhteyden otot melkein siihen.
      Live maaiilmassa saan seuraa jo siksi että olen supliikki mies ja itsetuntokin on kohdallaan...olen seurustellutkin monesti pidempienkin naisten kanssa ja monesti kysyneet jopa että saako laittaa korkkarit illan viettoon mutt ei se ole minua haitannut.
      Olen siis 167cm.

    • Anonyymi

      Makuasia.Toiset tykkää pitkistä sääristä.Toiset taas pienistä.

    • Anonyymi

      Itse tykkään jostain syystä yli 175 miehistä.En ole silti koskaan ajatellut, että tarvitsisi olla pitkä.Jostakin syystä he vain ovat olleet makuuni.Enemmän kuin pituus vaikuttaa esimerkiksi olemus.Mikä on tyyli osaako olla järkevä käytökseltään ja kuunteleeko muita ja miten ilmaisee itseään ja onko vaikka harteikas ja makuni on mieluummin lihaa kuin laiha.Mutta se on katsojasta kiinni.Hiuksista ei ole haittaa, mutta joillekin sopii kaljukin.Siisteys ja asioiden huomioiminen on tärkeää.Eikä kai kukaan pelkkää ulkonäköä katso kellä korvien välissä on jotakin.

    • Anonyymi

      Miehissä kiinnitän huomioo siihen miten hampaat on hoidettu.Toki rahalla saa nekin valkoiseksi.

    • Anonyymi

      Jos meinaatte vain netissä tapailla, niin todellakaan merkitystä!

    • Anonyymi

      Toki. Ei tiedetä keiden sukua nuo vielä pystyssä olevat jättiläiset ovat.

    • Anonyymi

      Mun mielestä lyhyt mies voi olla hyvännäköinen ja söpö, mutta en käyttäis komea nimitystä. Tom Cruisekin on söpö.

    • Anonyymi

      voi olla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1773
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1168
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      997
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      881
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe