Tuolla alhaalla onkin jo ketju,että kuinka moni on oikeasti löytänyt elämänsä rakkauden suomi24 treffipalstalta. Ja sitä en nyt meinaa kysyä,vaan sitä, että kuinka monen kanssa olet käynyt treffeillä ennen kuin se mahdollinen oikea on löytynyt? Ja oletteko pyörittänyt yhtä aikaa useampiakin mahdollisia kumppani kokelaita? Kuinka kauan olette kirjoitelleet ja tutustuneet toisiinne ennenkuin olette menneet treffeille?
Itse löysin reilu 4 vuotta sitten täältä elämäni miehen. Olin käynyt sitä aikaisemmin 4 kertaa treffeillä eri miesten kanssa,mutta ne ei oikein innostaneet(no en minäkään kaikkia heistä mielyttänyt) treffeille mentiin aika pian....Pari viestiä ja sitten sovittiin jo tapaamis paikka ja aika.... Enkä ole itse kuin yhtä tapallut kerrallaan. Mutta nykyisen mieheni kanssa,jonka siis täältä löysin olikin aivan eri meininki. Kirjoiteltiin pari viikkoa,ei hoppuiltu tapaamisen kanssa. Jotenkin tuntui,että kun kirjoiteltiin tosi paljon,niin tunsikin jo miehen....vaikken ollut koskaan tavannut. No sitten koitti päivä jolloin tapasimme. Pelkäsin ihan kamalasti sitä,että mies tuntui kirjoittelemisen perusteella tosi mukavalta ja meillä oli paljon samankaltaisia ajatuksia,että mies on sitten ulkonäöllisesti aivan kamalan näköinen....No joku älähtää tietysti,että ei se ulkonäkö vaan luonne...No ehkä olen pinnallinen sitten tai jotain,mutta kyllä ulkonäkö merkkaa minulle....Kyllä pitää olla katseenkestävä,. No ylläri olikin suuri kun tapasimme....oli minun makuuni niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin....No nyt sitten ollaan taivallettu siitä asti yhdessä ja pian tulee 2 vuotis hääpäiväkin eteen....
Kysymyksiä!
7
308
Vastaukset
- tavis3
Juu mielenkiinnosta näitä kuulis. En sanoisi, että ulkonäöllä on väliä, mutta täytyyhän puolison kuitenkin olla omantyylinen ulkoisestikin. Mulla ei ole kuin negatiivisia kokemuksia "sokko" treffeistä, joista on tosin aikaa jo 15 vuotta. Ulkoisesti eivät miellyttäneet, eikä tullut mitään sielujensympatiaakaan. Yhden fiksun miehen kanssa tapailin kyllä ½ vuotta, mutta senkin lopetin, koska siitä puuttui se jokin. Oma mies tuli sitten ravintolassa vastaan, tai katseemme kohtasivat toiselta puolelta ravintolaa ja katseesta jo tiesi, että tässä on nyt vihdoinkin sitä jotain.
- aaa mmm
Menin muutamia vuosia sitten tapailemaan nettituttuja. Koska inhoan yksinäisyyttä, tartuin yhteen naiseen. Aika pian huomasin että ihastukseni olikin vaan halua saada tunteet käyttöön. Kaipasin paria ja suhdetta. Tavattiin viikonloppuina monta vuotta, matkusteltiin. Yksin olisi ollut tyhmää. Kaikki töissä olivat perheellisiä, joten äijäporukalla ei minnekään olisi voinut mennä. Kohtelun naista hyvin. Vaikka tiesin että ei tämä aitoa ole. Nainen luuli, että kaikki kohteliaisuudet ja hyvä käytös olivat jotain suurta. Pidin monta vuotta nettiprofiilia yhä yllä ja tapailin muita. Tämä vaan roikkui minussa ja minä jatkoin kun uusista ei tullut mitään. Hävetti että näin tein. En kehdannut viedä sitä suomi24-naista ikinä sukulaisiin, mitä se kiukutteli. Sitten tapasin naisen, joka vei heti. En kehdannut kertoa tästä nettiseurasta tyhjien aikojen täytteeksi. Sitten se selvisi hänelle. Ja niin siinä kävi, että sain kuulla olevani tosi avuton ja saamaton kun etsin netistä ylijäämätavaraa... Hän ei myöskään ymmärtänyt etten sanonut suoraan päin naisen naamaa että minä en ole sitoutunut häneen, haen uusia. Minusta se oli selvää. Olen ollut ennenkin avoliitossa ja kuukauden seurustelun jälkeen. Ei aikuiset deittaile vuositolkulla jos tunteet ovat voimakkaita.
Itse taas näkisin, että ei aikuiset ihmiset deittaile vuositolkulla, jos mitään tunteita ei ole. On väärin roikottaa toista perässään vuosikausia, jos tietää, että toiselle on suurempia tunteita ja toiveita kuin itsellä. Eri asia tietysti on, jos molemmat tietävät, ettei mistään sen vakavammasta ole eikä tule olemaan kyse. Nyt tilanne ei kuitenkaan tainnut olla tämä, jos toinen olisi halunnut tavata vanhempasikin ja ottaa muutenkin askelia eteenpäin. Inhottavasti tehty sinulta.
- arghhh...
Olipa todella vastenmielinen tarina. Siinä selkärangaton itsekäs mies tilittää tapailusuhdetta. Ei tainnut mies kertoa naiselle kertaakaan, että ei ole oikeasti kiinnostunut, koska nainen olisi varmasti häipynyt ja mies olisi ollut yksin. En itse voisi tehdä noin katalasti kenellekään, mutta valitettavasti tällaisia ihmsiä on ja jotenkin tuntuu, että miehissä enemmän kuin naisissa. Miehissä on enemmän tunnekylmiä pelaajia. Tuollaiset joutaisivat olla koko elämänsä yksin, harmia vain naisille.
- aaaa mmmm
En estänyt lähtemästä. Ei halunnut. Tyytyi siihen, että pysytään tapailuasteella. Eikö nainenkin voi todeta että haluan enemmän ja häipyä? En ikinä luvannut aviota tai sukuunvientiä. En huijannut. Olisiko pitänyt loukata turhaan sanomalla "haen muita"? Ja eikö ole hyvän tavan mukaista joskus sanoa joku kohteliaisuus ja kaunis sana, kun toinen tulee siitä hyvilleen? Olisiko pitänyt sanoa, että seksi ei kiinnosta sun kanssa koska olet fyysisesti vastenmielinen, liian paksut jalat, luomia, vyötärö puuttuu jne. Tai että en jaksa sinua pitkään siksi vien sinut heti sunnuntaina pois... Eikö se olisi julmaa. Nyt olen kusipää koska en ladellyt kaikkea pahaa päin näköä.
- Autsikkaa
Kyllä olisi pitänyt hienovaraisesti sanoa, ettet ole vakavissasi. Ja hän ei ole sellainen mitä haet, pidät hänestä jollakin tapaa, muttet ole rakastunut etkä ihastunut. Aikuiselle ihmiselle voi sanoa suoraan.
Ja toisten deittailu selän takana... se ettei ole sitoutunut ei oikeuta tuollaiseen. Vai oliko naisella lupa naida kaikkien kanssa? Oliko tietoinen tästä oikeudestaan?
No kaikkea sitä saa lukea kun vanhaksi ehtii.
Itse lähdin parin viikon kirjoittelun jälkeen ensimmäisen kanssa kahville ja sillä tiellä ollaan. Mies ei ollut ensisilmäyksellä mikään unelmien prinssi, enkä kai oikein tiennyt mikä miehessä ulkonäöllisesti vetää puoleensa.
Nyt tiedän. Mieheni komistuu silmissäni joka hetki kun rakkaus syvenee ja luottamus alkaa rakentua. Yhdessä ollaan oltu parisen vuotta. Yhdessä asuttu vuosi.
Minä en siis ehtinyt deittailla toisia. Mieheni pani kaikkea minkä deitille sai. Huonoin seurauksin. Minähän en viitti ns. antaa heti, enkä hetkenkään päästä. Sitä huomiota saan aina varmasti jos haluan eikä se vie sellaiseen suhteeseen mitä hain. Olisin kyllä deittaillut muita, jos en olisi niin tähän kiinnostunut. Mutta seksiä useamman kanssa samalla viikolla, ei ehkä mun juttu ollenkaan. - aaaaaaa mm
Nainen olisi minun puolestani voinut mennä muiden matkaan. En ole kysynyt, ei varmaan mennyt, koska ei ollut mikään villi ja intohimoinen. Alussa myönnän sanoneeni rakastan, mutta se tarkoitti alun huumaa ja toiveita siitä että tästä löytyy ehkä jotain. Ei sitten kääntynytkään siihen suuntaan vaan alaspäin. Voi kai sitä erehtyä kun toivoo löytävänsä kumppanin. Eikö muka kukaan ole mennyt sanomaan innoissaan ensin suuria sanoja ja huomannut että oho, eipä ollutkaan. Juuri noin naisenikin tämä joka on oikea rakkaus sanoi, hänestäkin olisi pitänyt sanoa että "haen muita" ja hänestä suhde olisi pitänyt heti katkaista kun oli selvää ettei se ole aitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316