Tilasin halpoja auton varaosia ulkomailta!

trasselijussi

Toinen tilaus tulee jostain Baltian maasta ja toinen Saksasta. Osien hinnat ovat noin puolet vastaavien osien hinnoista Suomessa. Toimituskuluissa pari euroa/lähetys Suomen hyväksi.

Kyllä Suomi on on kilpailukyvyn suhteen vielä kaukana muusta Euroopasta.

19

9121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • transuotila

Tulee. Tai sitten ei tule.

• satulaseppä

Maksoitko jo? Saas näkee!

• dodgeri

Kyllä Chrysleriinkin saisi ihan murto-osalla kotimaan hinnoista tuolta:

http://www.rockauto.com

MUTTA : postitkulut ovat tähtitieteelliset ja sitten vielä tullit ym alvarit.

• Anonyymi

Amerikasta on rahti kallis ja siihen alv tulli, se rahtikin on alv alainen koska palvelu on.

• Late Lapista.

Serkkupoikani tilasi traktorin osia Englannista, halpoja olivat ja perille tulivat! olivat vieläpä alkuperäis osia !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Sortavalasta saa

Carretin turboja ynnä muuta mukavaa. Turbo jotain 200 euroa. Ladan kestohuollon
        hinta 40 euroa. Pietarista löytyi venäjänkieliset sivut autonvaraosille, mutta en onnistunut kääntäjän käytössä, että olisi ymmärtänyt tekstin.

Tiehöylämies.

• Ehdottomasti netistä

Satulaseppå ja muut epäilijät. Kyllä netistä löytyy enemmän rehellisiä tavarantoimittajia kuin koko Suomesta. Ja samalla hinnoiltaan huomattavasti edullisemmin kuin meidän jälleenmyyjillä. Kun jonkun pikkunippelin toimitusaika täällä on muutama viikko, se tarkoittaa että suomalainen toimittaja on tilannut osan (netistä) vasta kun osa on maksettu.tai tehty sitova tilaus. Jo pelkkä välikäden poisjääminen kaupassa alentaa hinta kymmeniä prosentteja.

• fsddsafdafadsfa

samaapa olen itse huomannut. rehellisiä ihmiset pääasiassa ovat. suomessa nyt voi joku kusettaa, kun täällä siitä ei mitään seuraa. mutta ei kuseta kiinanpoika, kun olisi vuosikaudet paikallisessa vankilassa moisesta.
        kyllä olen aina tuotteeni saanut, on se sitten tilattu usasta, kiinasta, hong kongista, englannista, saksasta, suomesta tai ruotsista. posti niitä joskus on viikkokausiksi kadotellut, mutta aina on silti perille tullut.

• ulkoaa maan

siinäpä olisi jollekkin nörtille homma tilata muille tavaraa pientä korvausta vastaan.

• Onnistuuhan se

Järjestely kysymys. Mitä vaan laillista voin toimittaa jos palkkiosta päästään sopimukseen.

• matukkalatukka

Tilasin omaan vanhaan mazdaani englannista abs vetoakselit eteen, 2kpl eli kummallekin puolelle, maksoi noin 55€ KULUINEEN !!!

Suomessa vastaavat 80€ KAPPALE !!!

Toimitus tuli 4 päivässä!

• spirit:

Hienompi homma..noita aina joskus kuulee...suomalaiset kiskurihinnat eivät ole onneksi ainut vaihtoehto.
        Kunpa saisi omaan Saraanikin jotain Briteistä ,
        vitamiinipuolta sieltä löytyy edullisesti ja toimitukset myös nopeita.)

• dsvsdafsdafds

voinpa nyt tunnustaa rikoksen, kun se on ajat sitten vanhentunut.

nuorena poikana nimittäin olin töissä auton osien maahantuonnissa. siihen aikaan niistä piti maksaa verot ja kaikki.
      södertäljessä uusia lokasuojia yms ravattiin suihkepullolla, vedellä ja savella. sitten ne ajettiin suomeen "kytettyinä" osina. helsingissä ne yhdellä autohallilla pestiin, kiillotettiin ja myytiin uusina.

kyllä ihmisten keksiliäisyys oli melko rajaton, onneksi tuo euroopan yhteinen veroalue on jotain hyvääkin tuonut mukanaan!

• Late Lapista.

Tukholmassa ne autojen merkkiliikkeetkin hakivat alkuperäis osansa Hesselmannin tarvike liikkeestä!
      Noilla sotkemiskonsteilla aikoinaan Tornion tullissakin tiputettiin kuorma.autojen tullimaksuja, Ruotsissa pläjäyteltiin pakkelia käytettyjen kuorma-atojen oviin ja likasuojiin, kun autot oli jokapatauksessa päätetty maalata maahantuojan väreihin Suomessa !

Late Lapista. SSSS Ry!

• trasselijussi

trasselijussi ostaa myös kotimaasta. Halvat osat joiden hinnat eivät ole ulkomailla juurikaan halvempia ostetaan edelleen Suomesta.

Ostan myös käytettyjä osia Suomesta. Mutta usein niistä pyydetään liikaa.

Kerron esimerkkitapauksen. Olin ostamassa käytettyä abs-yksikköä yksityishenkilön netti-ilmoituksen kautta. Koska trasselijussilla oli vähän kiire, hän tarjosi osasta muutaman kympin enemmän kuin millä sen saisi ulkomailta noin viikossa. Myyjä totesi vaan, että tuolla hintaa en viitsi lähteä edes irroittamaan sitä. Sinne jäi abs pumppu jonnekin kuusen alle ja on siellä varmaan vieläkin.

Kyse ei ollut mistään suomalaisen järjestelmän kankeudesta tai vastaavasta vaan yksinkertaisesti suomalaisen köyhän ahneudesta. No ahneelle kävi vanhanaikaiset, paskanen loppu jne.

Sain kyseisen abs pumpun saksasta viikossa ja vieläpä hellkkarin hyväkuntoisen, takuu ja palautusoikeus kuului kauppaan.

Auton romut kiertoon jos joku niitä haluaa, säilömään niitä ei kannata ruveta.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan hyvää Puolalaista varaosa nettikauppaa mikä myisi Suomeen? Ei tahdo löytyä?

Puolassa kun hinnat ovat valuutan myötä 1/4 Suomen hinnoista. Turha maksaa moninkertaisesti Suomessa kun saman saisi ulkomailta paljon halvemmalla.

• Anonyymi

Mitä osia tarviit? Me toimitetaan kaikkea osaa

• Anonyymi

Taitaa olla sitten laatukin puolet alkuperäisestä.

• Anonyymi

Latviallainen TRODO on edullinen ja hyvin palveleva nettivaraosakauppa.

Viime aikoina olen voinut onneksi tilata kotimaasta, kun tuolla on kilpailukykyiset
      hinnat:
      https://ppmarket.fi/

-suosituksin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2723
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      44
      1216
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe