Yhteenpaluu kysely

Palaisikoyhteen

Jaetaanpa kokemuksia onnistuneista yhteenpaluista. :)

Kuinka kauan olitte olleet yhdessä ennen eroa?
Miten ero tapahtui, jättikö jompi kumpi? Eron mahdollinen syy?
Olitteko tekemisissä eron aikana? Soittelitteko? Tapasitteko? Kyläilittekö?
Oliko teillä muita suhteita eron aikana?
Miten yhteen paluu tapahtui? Kumman aloitteesta?
Onko luottamus palannut?

15

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkajaritva

      Me erttiin vuosi sitten.Minä kuvittelin että vaimoni on sairas ja ilkeä. En kyennyt käsittelemään aluksi tunteitani. Hain lohtua muualta.mutta oikeasti rakastin vaimoani ja ikävöin perhettäni. Mutta luulin että on parempi olla pois heidän luotaan. Kun aloin viettämään aikaa heidän kanssaan ja keskustelimme asiat---minun aloitteesta. Niin aloin löytää itseäni ja tunteitani. %kk eron jälkeen menimme pariterapiaan ja aloimme tapailemaan. Nyt 2 kk sitten palattiin yhteen ja olemme tosi onnellisia. Tapailut ja yhteiset hetket ja pariterapia auttoi meitä. Vanhat asiat ja MINUN tekemät virheet on käsitelty. Luulin erotessa että vain minua on satutettu,mutta terapiassa pystyin työstämään asiaa ja aloin ymmärtämään että minäkin olin tehnyt tosi väärin monella tavalla. Meitä oli kaksi ja nyt olemme paljon kasvaneet. Lapset ovat taas onnelisia ja meillä rakkaus. Seksi sujuu kuin vain voi.ihanaa. KANNATTI

      • lifemocker

        ei kukaan tee yksin parisuhteessa virheitä. kyllä siihen tarvitaan 2, että ihan turhaan luulet, että kaikki sinun vikaasi oli!

        MIKÄÄN ei oikeuta pettämistä, se vain kertoo, ettei välitä toisesta pätkääkään enää.


      • Meidän, eikun minun
        lifemocker kirjoitti:

        ei kukaan tee yksin parisuhteessa virheitä. kyllä siihen tarvitaan 2, että ihan turhaan luulet, että kaikki sinun vikaasi oli!

        MIKÄÄN ei oikeuta pettämistä, se vain kertoo, ettei välitä toisesta pätkääkään enää.

        Sinua vain tympii kun et osaa itse yhtä hyvin olla ihminen. Olet hylkiö ja saat vain hylkiöitä. Kuse verta.
        Meillä oli hetkemme...

        Ei koskaan enään, timantit on ikuisia.


    • asiat kesken

      Olitte järkeviä ja nostan peukkua sulle Pekka kun pystyit kohtaamaan itsesi. Tsemppiä

    • s4lmonella

      Ihan loistavaa! Itte olin monta vuotta on/off-suhteessa mieheen, joka viimeksi heinäkuussa ilmoitti, että haluaisi olla yhdessä ja jatkaa kanssani, kesäkuussa oli miettinyt, joskos kosisi minua - ja vielä keväällä pohdimme perheenlisäystä. Elokuun lopulla (tänä vuonna) tuli sitten viimeinen niitti, kun mies ei taaaaaaskaaaaan tiennyt, haluaako sittenkään olla minun kanssani - ja nyt en ota takaisin, vaikka kuinka vinkuisi ikäväänsä.

      Haluan säilyttää mielenterveyteni enkä enää suostu uskomaan paskapuheisiin. Joskus jopa vihaan itseäni, kun olen ollut niin heikko ja antanut aina kaiken paskan anteeksi ja suostunut siihen, että minua kohdellaan kuin kakkosluokan kansalaista.

      Ilmoitan tänne heti, kun exä ilmoittelee taasen yhteenpaluuhaluistaan. Jotenkaan en usko, että se on vieläkään hänen puoleltaan ohi.

      • s4lmonella

        .. ja lisäksi siis, toi kevät lapsipuheitten jälkeen oli varsin rikkonaista aikaa, ei oltu yhessä, mutta koko ajan yhteyksissä. Älkää tehkö ikinä samoin. Olemme jokhainen paljon arvokkaampia kuin toisten ihmisten kynnysmattoja!


      • näin on
        s4lmonella kirjoitti:

        .. ja lisäksi siis, toi kevät lapsipuheitten jälkeen oli varsin rikkonaista aikaa, ei oltu yhessä, mutta koko ajan yhteyksissä. Älkää tehkö ikinä samoin. Olemme jokhainen paljon arvokkaampia kuin toisten ihmisten kynnysmattoja!

        Toisen kynnysmatoksi ei pidä kenenkään suostua vaan kannattaa asettaa selvät rajat toiselle miten kohdellaan. Silloin toista ei pidä niin itsestäänselvänä eikä ajauduta niin helposti on/off suhteeseen.


    • Eräs toinen tarina

      Erosimme vuosia sitten koska miehellä oli toinen. Kolme viikkoa eropapereiden valmistumisesta itki mies anteeksi tekoaan ja halusi tulla takasin.
      Otin, omasta asunnostaan ei kuitenkaan luopunut jatkettiin suhdetta niillä perustein. Vaikka hän todellisuudessa asui silloinkin yhdessä kanssani Hän kertoi pitävänsä asuntonsa tavaroitaan varten.Uskoin. Mutta ne kerrat kun ei ollut kanssani oli saman kakkosen kanssa jonka vuoksi oli eron hakenut.Se selvisi minulle kun kakkonen esittäytyi ja kertoi hällä olevan suhteen mieheni kanssa, ja että suhde oli silloin kestänyt ja toista vuotta.
      Kakkosen mielestä mies petti häntä kanssani ja alkoi laittelemaan minulle postia heidän elämästään. Väliin noitui minut alimpaan hel vettiin, väliin lupasi että ei enää sekaannu.
      Kun kakkoen vaihtui koskatensimmäinen löysi uuden miehen niin uusi tuli tilalle ja tämä soitti ja esitteli itsensä. '
      Katkasin välit mieheen en halunnut jatkaa. Taas hän sai minut uskomaan kuinka hän rakastaa vain minua ja kaikki toiset ovat hulluja. Niin sitten jatkettiin jonkin aikaa. Kunnes taas hänelle ilmaantui uusi kumppani ja silloin huusin hänelle että nyt riitti minun luo ei ole enää tulemista. En ole äitinsä jolle saa tulla kertoon kuinka hulluja toiset naiset ovat.
      Olin varma itsestäni, enää ei tuo mies pilaa elämääni. Mutta, mutta,,,,
      Muutaman kuukauden kuluttua soitti ja toivoi vielä mahdollisuutta. Milestään löytyy mielenrauha vain luotani.
      Joten vaikka kuinka olin vannonut, että ei enää niin , niin vain lankesin.
      Kuukkausi elettiin onnen kukkuloilla.
      Kunnes eräissä juhlissa sattui ensimmäinen kakkonen tarttuun hänen takinhihaan.
      Mies vannoi että tuo ei enää koskaan pysty erottaan meitä, etttä ei tarvi olla huolissaan. Seuraavanan päivänä vein, hänet omalle asunnolleen. Tarkoitus oli, että tulee syömään. Se ruoka jäi syömättä koska ensimmäisen kakkosen syli oli lämpimämpi.

      Meillä ei yritykset tuottaneet muuta kuin pitkäänjatkuneen pahanmielen ja tunteiden konkurssin.

      Luulen että jokaiselle pitää antaa uusi mahdollisuus mutta jos asiat toistuvat jatkuvasti niin ei, oman mielenruhan vuoksi, pidä enää jatkaa ja hyväksyä toituvia loukkauksia.

    • tottapuhut

      Tuo on totta, että jokaiselle olisi hyvä antaa uusi mahdollisuus ja katsoa miten menee.

      • punainen mullakin

        Sinun mahdollisuutesi menivät jo. Kun näen sinut mietin "onneksi se ihminen ei joudu enään sinun pauloihin". Kamala vetelys ja ilkeä.
        Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Joo sulle nauraa kaikki.


    • suksi2

      Ajatelkaapa niitä kakkosia jotka kerta kerran jälkeen uskovat miestä?

      • 12122121121222122111

        No siitä kakkosesta tulee ykkönen ja taas ykköaeatä kakkonen. Maailmalla miehii ja naisii riittää sen kun otatte.


    • martti huuhaa

      Kuinka kauan olitte olleet yhdessä ennen eroa?
      -Vajaat 2kk

      Miten ero tapahtui, jättikö jompi kumpi? Eron mahdollinen syy?
      -Jätti, kylmästi tekstiviestillä.

      Olitteko tekemisissä eron aikana? Soittelitteko? Tapasitteko? Kyläilittekö?
      -Yritin kerran soittaa, mutta ei vastattu. pari tekstiviestiä vaihdettiin.
      Kerran sattumalta tavattiin, jossa hän kertoi minulle eron todellisen syyn
      joka oli että suhteeseen rynnättiin liian nopeasti, eikä pää pysynyt mukana.

      Oliko teillä muita suhteita eron aikana?
      -Löysin uuden 3kk eron jälkeen.

      Miten yhteen paluu tapahtui? Kumman aloitteesta?
      -Ei palattu yhteen vaikka jättäjä aloitteen tekikin, mutta liian myöhään.

      Onko luottamus palannut?
      -Ei ole luottamusta, yksi ero tapahtui jo aiemmin, mutta saatiin suhde vielä jatkumaan.

    • vieläkin yököttää

      kauanko olitte yhdessä: joitain vuosia
      kumpi jätti: minä, selvisi että hänellä oli toinen jonka kanssa suunnitteli yhteenmuuttoa ja muitakin sivusuhteita oli ollut sitä ennen, ei edes käyttänyt kondomia hässiessään ympäri Suomea panojensa perässä
      oliko yhteenpaluu aikeita: hän halusi pitää meidät molemmat. Leikin mukana että olin muka rakastunut häneen vain kostaakseni ja sainkin hyvin pilattua hänen elämänsä oman aikani.En olisi ikimaailmassa häntä huolinut takaisin, mutta narsisti uskoi kaiken. Itsellä oli jo löytynyt elämäni rakkaus tässä vaiheessa.
      luottaisin kehen tahansa ihmiseen maailmassa ennen kuin häneen. Läpimätä narsisti, valehtelija ja petturi. Luuli olevansa ovela, mutta kohtasi voittajansa.

      Jäi vahingoniloinen olo siitä että oku sai riesakseen moisen sontakasan :D

    • Pohdintani

      Yhteenpaluu on ymmärtääkseni järkevää, vain silloin, kun parisuhteen dynamiikan kannalta tuhoisa ongelma on tunnistettu ja ratkaistu tai jos ei vielä ratkaistu, niin ainakin kummatkin ovat tietoisisa siitä ja sen eteen ollaan valmiita tekemään tosissaan töitä. Muuten sama kavaa vain toistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2011
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1052
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1015
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe