En tiedä pitäskö itkeä vai nauraa.Mikä ihme on semmoinen tapahtuma jossa jo kolmannen kerran sama esiintyjä?Festivaali??Pääesiintyjä (1)ja sama pelimanni (2)porukka muutamassa paikassa siellä täällä ..pääasiallisesti eteläsuomessa....Voiko näin vähillä eväillä mainostaa "Irish festival of Finland"Kahden esiintyjän festivaali?? huh huh.
irkkufestivaali? Helsinki
2
131
Vastaukset
- irkkufani
Ouluun vaan irkkufestareille lokakuussa, täällä on mahtava meininki. Lentokoneella pääsee helposti ees taas.
- seamus13
Joo kattelinkin Oulun festarin sivuja..nuohan ovat oikeasti oikeat festarit, verrattuna mitä helsingissä tapahtuu.Onhan se makuasia, mutta Mary Coughlanin jazzin soittelu ei nyt niin hirmu irlantilaista loppupeleissä ole, ja kyllä kolmas kerta on ihan liikaa.Onko tosiaan ideat noin loppu?Mary Black on tienkin taas ensi vuonna...luulisin.Sitä kun helppo markkinoida samalla tavalla"..kun kerran sitä kuullut haluaa kuulla aina uudestaan.." Nou nou.Ihmettelen vaan myös, että eikö paikallisia irkkubändejä ole missään esillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499