Harmittaa kun liityin Jutan diettiin

Hölmölästä joo

Maanantaina alko ja en vieläkään tässä muksuilta ehtinyt tehdä kotitreeniä enkä tajua miten jatkossakaan.Mitähän oikeen kuvittelin :( Sinne meni rahat turhaan.

5

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhtiliike hei!

      Nyt on vasta keskiviikko, kyllä sä ehdit järjestelemään elämäsi niin että ehdit.

      Herää paria tuntia aikaisemmin. Äläkä vaan sano, ettet jaksa. Minä herään välillä jopa klo 02:00 aamulla, ja ehdin treenata. Illalla menen sitten aikaisemmin nukkumaan sellaisina päivinä.

      Miten sun lapset heräilee? Koska menee nukkumaan? Ainakin siinä on hyvin aikaa. Voit myös ottaa muksut mukaan, kun menet vaikka ulos tekemään treeniä. Kakarat leikkipaikalle ja mutsi treenaa siinä vieressä.

      Jos muksut jo pyöräilevät, kävele rinnalla. Jos vain joku tai ei yksikään, niin muut rattaisiin ja menoksi.

      Se on kiinni ihan vain ja pelkästään omasta TAHDOSTA. Jos haluat jotain oikein kovasti, se kyllä järjestyy. PÄÄTÄ että nyt lähtee!

      • kaikkee kanssa

        Kilojen tiputtamiseen ei tarvita mitään hikitreeniä eiköhän loppupeleissä ratkase Se mitä syöt


      • Ryhtiliike hei!
        kaikkee kanssa kirjoitti:

        Kilojen tiputtamiseen ei tarvita mitään hikitreeniä eiköhän loppupeleissä ratkase Se mitä syöt

        Elämäntavat ratkaisevat. Liikunta ja terveellinen ravinto ovat yksiä osa-alueita elmäntavoissa.

        Kiloja saa pois vaikka sairastumalla syöpään. Mutta jos haluaa laihtua terveesti ja terveellisesti ja myös saada pysymään kilot poissa, liikunta on tutkimusten mukaan se mikä on saanut entiset lihavat pysymään normaalipainoisina jatkossakin. Muut jojo-lihovat.


      • Nainen93
        kaikkee kanssa kirjoitti:

        Kilojen tiputtamiseen ei tarvita mitään hikitreeniä eiköhän loppupeleissä ratkase Se mitä syöt

        Jos haluaa olla laiha ja kiintee,niin silloin tarvitaan hikitreeniä!


    • Ene-dietti on turvallinen vaihtoehto helppoon mutta monipuoliseen laihdutusruokaan, kunhan noudattaa ohjeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe