Minut irtisanottiin laittomasti ja asia on menossa oikeuteen. Työnantaja on kuitenkin tarjonnut minulle lepyttelynä huonompaa työtarjousta.
Jos suostuisin työtarjoukseen, työnantaja irtisanoisi minut kuitenkin joko koeajalla tai millä tahansa tekosyyllä, jolloin koko rumba alkaisi uudelleen. Työnantaja todistettavasti kiusaa tekemällä kaikenlaista pientä jäynää. Palkanmaksussa vitkutellaan eikä työvuoroja anneta ajoissa, lisäksi hän vaatii tekemään työtehtäviä, jotka ei minulle kuulu.
Voiko tällaisesta "työtarjouksesta" kieltäytyä?
apua tartteisin
lhugvjk
1
109
Vastaukset
- valejuristi
Jos irtisanominen on menossa oikeuteen, niin silloinhan sinulla on lakimies. Neuvottele hänen kanssaan ennen kuin teet mitään. Ainakin minä luottaisin enemmän oikealta lakimieheltä saatuihin neuvoihin kuin keskustelupalstalaisten mielipiteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006