Mykkäkoulua päivä tolkulla

elllzaa

Meillä kävi viime vkl niin että olin soittanut päivällä miehelleni ja sanoin että vois kattoo illal yhessä jonkun hyvä leffan kun lapset on nukkuus ja ostinkin sitten leffan. Illalla sitten sanoin että katotaakos leffa niin eipä ukkoo kiinnostanut ja netissä vaan istui ja sanoi ottavansa pari kuppia, siihen sitten vähän ärähdin että meidänhän piti kattoo leffa ja olis kiva olla yhdessä kun kerrankin hänellä oli vapaa vkl. asia jäi hetkeksi ja vielä illemmalla mies oli sitten lähdössä nukkumaan a sanoin hänelle että jaahas ei sitten katottu leffaa. kyselin siinä sitten mitä seuraavana päivänä tehdään ja mentäiskö vaik sunnuntaina kirpiksille ja mies sanoi joo mennää jos sinä ajat ja olin kummissani että miten niin ja sanoi sitten la ailtana ryyppäävänsä kun ei ole paljon vapaita vkl. mä sitten vähän ihmettelin ja sanoin että ois kyl ollut ihan kiva jos oltais tehty porukal otain kivaa kun kerrankin oo kotona mut mies siihen et ei se oot teiltä pois jos illal vähän kuuntelen musaa ja otan kuppii oon aamul sit kuiteskin pirteenä ja mä siihen sit sanoin vaan et ihme pämppääjä ja se sitte riitti ja mies suuttu ja lähti nukkumaan. Aamulla pyyntelin anteeksi mutta mies siihen että mitä tuo auttaa ja sano mököttävänsä koko vkl kun hänellä ei ole kivaa ei oo muillakaan.
mökötys atkuu edelleen vaikka olen pyytänyt anteeksi kahdesti ja sanonut että os hän menisi vaikka joku vkl johkuu kavereitten kanssa mut ei ei auta mökötys jatkuu edelleen. mitä mieltä ootte?

3

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d<zddszsd

      Mä en vaan käsitä miksi pitää pyydellä anteeksi joltain mieheltä joka saa lapsen tasoisia mökötyskohtauksia.

      Olen sanonutkin joskus miehelleni kun tälläistä yritti että siinä on ovi,herra on hyvä ja lähtee muualle mököttämään ja viettämään parempa aikaa.

      Tollasta en itse kattelis enkä anteeksi pyytelis. Varsinkin jos asia on sellainen että olet pyytänyt mieheltäsi aikaa sinulle. Et ole pyytänyt olemaan ilman tuoppia vuoden verran.

      Parisuhde on kompromisseja. Jos tänään tehdään mitä sinä haluat,huomenna tehdään mitä minä haluan.

      Meillä mies kiltisti tekee mitä haluan kun tietää että seuraavaksi kyllä saa tehdä niitä omia juttujaan. Näin säilyy sopu ja rauha

    • lifemocker

      Mä en vaan käsitä miksi pitää miksi pitää tehdä jostain leffan katsomisesta joku kynnyskysymys kun toista ei selkeästi kiinnosta leffaa katsoa ja hän haluaa olla omissa oloissaan?!

    • Moiflacker

      Terveisiä taas täältä. Oliskohan tossa ongelman aiheuttajana jokin muu kuin se itse elokuvan katsominen tai kirppiksille meno? No kyllä vaan! Mies ei selvästi ole kiinnostunut mistään muusta kuin juomisesta vaikka vapaapäivänä olisi tarkoituksenmukaista viettää aikaa perheen kanssa eikä yksin pämpäten. Jos joku asiasta huomauttaa, ei se millään kakaramaisella mykkäkoululla siitä paremmaksi tule se tilanne, mutta kakaran aivoilla varustetulle v-päälle sitä on turha kertoa. Turhaa myös pyydellä anteeksi jos itse haluais viettää miehensä kanssa aikaa mutta tän käsitys hauskuudesta ja rennosta ajanvietosta muijan tai kavereiden kanssa koostuu yksinään juomisesta ja mökötyksestä. On varmaan sitten rento ja mukava viikonloppu tällä kakaramiehellä? Töihin varmaan myös mukava lähtee sitten mököttämään. Olis ottanut kuppia niiden kavereiden kanssa edes jos sitä väkisin pitää ottaa ja katsonut kuppi kädessä leffaa muijan kanssa niin olis saattanut sitä piirastakin saada, mutta turhaa kai se on siitä vinkkailla et mitä olis voinu tapahtua kun ei kakaramiehen aivoilla niin legendaarisia ajatuskuvioita pysty muodostamaan muutenkaan. Kun ei niin ei.
      Jätä hyvä aloittaja tollanen mököttäjä ja itsekäs pipipää. "Kun mulla ei oo kivaa ei oo muillakaan" kertoo jo ihan tarpeeks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe