Sattuuko joku tietämään valmistenumeron paikan Renault paketti autoon rekennetussa asuntoautossa, vanha malli kait valmistettu -86. Se on tehdasrakenteinen ei itse tehty.
Valmistenumeron paikka Renault asuntoautossa
Valmistusnumeron pai
3
137
Vastaukset
- merkki ja malli?
ainakin katsuri tietää missä on alustan eli rellun valmistenumero.
Jos se on ns kaksivaiheisesti valmistettu niin asunto osan valmistenumero on sitten sen valmistajan tiedossa, mikä valmistaja lieneekään.
useasti löytyy asunto osan oven läheltä jos sen tekemä kori.- Tiedä enemmän
Omistajan pitää itse tietää missä se numero autossa on vai onko tullut ostettua auto ilman, että valmistenumeroa on katsottu?
- vanhakatsuri
Oikeasta etukulmasta ohjaamon sisäpuolelta pyöräkotelon tienoilta. Siinä on irroitettava lokero ja avattava mattoon tehty luukku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858