Voiko iho venyä vahauksen seurauksena???

kulmavaha

Vahasin kulmakarvat toissapäivänä, ja nyt oon paskat housussa. Kävi nimittäin niin, että toi iho tossa silmäluomen yläpuolella on venähtänyt ja löystynyt??? Näyttäis siltä että jonkin sortin ihokerros siitä on lähteny myös, mutta se, mikä tässä huolestuttaa on, että jos toi iho voi oikeasti jäädä tollain lörpöttää??!!

Jakakaahan kokemuksia, mielellään heti!!!!! Kaipaan nyt aika hätäseen apua, ihan helvetin kiva meinaan jos parikymppisellä on kuuskymppisen silmäluomat.

1

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonymus

Jos sul on huonolaatunen kollageeni niin voi olla ettei tu palautumaan täysin. Hieman luulis kuitenkin palautuvan sittenkin koska oot kuitenkin niin nuori. Onko sul heikot hiukset/ohut iho tai kestääkö harjoituskivuista ja venähdyksistä palautuminen kauemmin kuin sun kavereilla? Silloin sul luultavasti on heikohkot geenit ja huono kollageeni (kollageeni on se proteiini joka "pitää sut kasassa"). Ihmisillä joil on heikko kollageeni ei kannata venytellä hirveesti treenin yhteydessä eikä kannata missään vaiheessa lihottaa itteään.

Tää nyt kuulosti varmaan aika synkältä mut kannattaa muistaa se että me ollaan yksilöitä ja kropat hyvinkin erilaisia. Ei pidä sokeasti vertailla muihin ja keskimääräisyyksiin jne.
      Sori, meni ehkä hieman off topiciks. Mut pointti on se että voi pahimmassa tapauksessa olla että toi iho sun kulmakarvojen yläpuolella ei tu korjaantumaan koskaan täysin mut se riippuu millanen iho sulla on. Onksul ohut heikko iho? Ootko joskus ollu yli 10 kiloa lihavampi? Ihohan menee ohuemmaks jos sen on läskeillä venyttää paskaks. Toi ihokerros irtos luultavasti sen takia että sun iho veny paljon ku riuhtasit. Ja se iho veny paljon koska se ohut ja heikko. Kannattaa siis jännittää otsalihaksia ja hieman kiristää ihoa vierestä seuraavan kerran ku riuhtaset. Jos vielä uskallat vahata sun kulmakarvoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe