Onko suvussasi Roope Ankkaa?

Akun kopio

Itse olen kuin Aku Ankka, mutta ilman niitä pikku rääpäleitä. Olen se suvun luuseri. Ei naista, paskaduuni ja välillä työttömänä. Niitten Iines Ankkojen perään on edes turha yrittää. Eniten kyrpii juuri sukumme Roope. Sillä on hieno ura, yltiösosiaalinen luonne, hyvännäköinen vaimo ja iso talo. Tuntuu että sen elämä vaan luistaa vihellellen.

26

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

1. Roope Ankalla ei ole naista, Aku Ankalla on
      2. Roope Ankka ei liiku millään luxus autoilla, koska on niin säästäväinen, Aku Ankka liikkuisi, jos sillä olisi varaa
      3. Roope Ankka ei ole mikään yltiösosiaalinen, Aku Ankka on.

Roope Ankka on maailman rikkain ankka. Varallisuus on mittaamaton. Sillä voisi ostaa koko Suomen helposti.

• ...............

Roopella on aina Kultu Kimallus reservissä.

• ...

Aku elää polyamorisessa triangelissa Iineksen ja Hannu Hanhen kanssa. Kun Iines suuttuu Akulle, niin hän menee YT-Hannun luokse.

• Iines on hirveä ämmä
        ... kirjoitti:

Aku elää polyamorisessa triangelissa Iineksen ja Hannu Hanhen kanssa. Kun Iines suuttuu Akulle, niin hän menee YT-Hannun luokse.

En ymmärrä mitä Aku hänessä näkee

• AT McDuck

Itse haluan kyllä uskoa Roopen saaneen nuoruuspäivinään Kultu Kimallukselta pillua.

• jhghfh

Rosa vihjaa yhdessä tarinassa että ainakin kerran Roope sai.

• Disney opettaa

Aku Ankka yrittää kovasti elämässään, mutta Iinekset vaan huokailee Hannu hanhen perään. Hannu on se YTM ja Aku ATM.

• Surullista

Aku = ATM. Luuseri, joka on täysin naisten pompoteltavissa ja nöyrästi alistuu siskonsa hylkäämien äpärien huoltajiksi ja enonsa riistettäväksi. Aina välillä Akulle tosin maistuu "sihijuoma" vähän liikaa ja silloin räjähtää!

Iines = KTN. Täysin keskinkertainen ja perustylsä nainen, jolla kuitenkin on järkyttävä prinsessakompleksi. Hyväksikäyttää Akua kun ei saa YTM-Hannulta huomiota, mutta hylkää tämän heti tilaisuuden tullen.

Hannu = Lipevä nyky-YTM. Keikari, jonka elämä on pelkkää ruusuillatanssimista ja panorinkien pyörittämistä.

Roope = nuorempana todellinen vanhanajan miehekäs YTM, nykyäänkin naisia riittää kiitos mittavan varallisuuden ja EVVK-asenteen.

Touho = ???. Käyttää ihan vitusti pilveä.

• ---

Touho vaikuttaa olemukseltaan vihreältä, boheemin elämäntyylin omaavalta sätkäkonehipiltä. Varmasti pääsee panemaan tuon tuostakin.

• Viisi pistettä

Roope on aina ollut pihi, mikä on iso miinus miehelle ja riittää pudottamaan hänet YTM-kategoriasta.

• Viisi pistettä
        --- kirjoitti:

Touho vaikuttaa olemukseltaan vihreältä, boheemin elämäntyylin omaavalta sätkäkonehipiltä. Varmasti pääsee panemaan tuon tuostakin.

En muista että Touholla olisi koskaan ollut naisseuraa joten olisikohan hän kallellaan enempi ankkakoiraisiin päin?

• Ankka Lampinen
        Viisi pistettä kirjoitti:

Roope on aina ollut pihi, mikä on iso miinus miehelle ja riittää pudottamaan hänet YTM-kategoriasta.

Roopea kuitenkin jahtaa lähes täyspäiväisesti Hullu-Riitta

• -Atm-

Kyllä on itsekkin helppo samaistua Aku Ankkaan. En tosiaankaan tule koskaan olemaan mikään Hannu Hanhi.

• -Atm-

Tuntuu tosin siltä että Aku Ankallakin on sentään jotain toivoa minuun verrattuna.

• Hannu Hanhi
        -Atm- kirjoitti:

Tuntuu tosin siltä että Aku Ankallakin on sentään jotain toivoa minuun verrattuna.

Äää!

• Viisi pistettä

Aku Ankka on seikkailija ja huimapää vailla vertaa. Todellisuudessa Akun ei tarvitsisi muuta sanoa kuin olleensa kerran savulentäjä tai jotain muuta niistä sadoista miehekkäistä ammateista tai harrastuksista niin heti olisi ankkaneitoja jonoksi asti.

Useammankin kerran Akulla on ollut jotain peliä toisenkin naisen kanssa kun Iineksen.

Eli Aku on siis oikeastaan se Jännäpoika, tosin ilman tatuointeja.

• Cheek.
        Hannu Hanhi kirjoitti:

Äää!

Äää!!

• Gladstone Gander

Aku Ankka on seikkailija ja huimapää vailla vertaa. Todellisuudessa Akun ei tarvitsisi muuta sanoa kuin olleensa kerran savulentäjä tai jotain muuta niistä sadoista miehekkäistä ammateista tai harrastuksista niin heti olisi ankkaneitoja jonoksi asti.

Useammankin kerran Akulla on ollut jotain peliä toisenkin naisen kanssa kun Iineksen.

Hannukin on selvä homoseksuaali dandy, joka on kyllä naisten suosima huolitellun ulkonäkönsä ja ylimielisen olemuksensa vuoksi, mutta Hannua ei taida naiset kiinnostaa, vaan tuo Ankkalinnan narsissi ihailee vain omaa peilikuvaansa ja täydellisiä kiharoitaan.

• Surullista

Eihän Aku mikään Jännäpoika ole, nimenomaan siksi ettei (tyypillisen ATM:n tapaan) kaikista seikkailuistaan, ammateistaan ja harrastuksistaan huolimatta osaa viestittää naisille sitä jännyyttään.

Naisten silmissä Aku on lyhyt, huonokuntoinen köyhä ja velkainen luuseri, joka epäonnistuu kaikessa (ja tekee itsestään julkisesti vihatun pellen) ja saa pysyvämmin töitä vain matalapalkka-aloilta. Pukeutuukin päivästä toiseen edelleen niihin samoihin vaatteisiin jotka äiti aikoinaan valitsi, koska mitään tyylitajua ei ole. Koulutustakaan Akulla ei yläastetta pidemmälle taida olla. Toisaalta Aku on myös väkivaltainen juoppo, mikä on varmaan se ainoa syy miksi Iines ja joskus muutkin naiset vähän kiinnostuvat.

• Entäs Pelle Peloton?

Tyypillinen inssi-ATM?

• Selvästi..

Hansu Hanhi = Periaatteen mies

• ennemminkin näin

Hansu Ankka (Mummo Ankan ruokapalkalla elävä apulainen) = Peris

• ennemminkin näin kirjoitti:

Hansu Ankka (Mummo Ankan ruokapalkalla elävä apulainen) = Peris

Eihän mitään Hansu Ankkaa ole edes olemassa. Eikös tuo Hansu Hanhi ole juurikin se Mummo Ankan renki?

Enkä näe mitään yhteistä minussa ja tuossa Hansussa. Siinä missä hän on ylipainoinen renki, minä olen normaalipainoinen ja hyväkuntoinen elinkeinonharjoittaja. Eikä Hansu ole edes sukua Mummo Ankalle, mutta minä sen sijaan jumitan tukevasti äitini talon peräkamarissa.

• Hansu on Mummo Ankan
        periaatteen-mies kirjoitti:

Eihän mitään Hansu Ankkaa ole edes olemassa. Eikös tuo Hansu Hanhi ole juurikin se Mummo Ankan renki?

Enkä näe mitään yhteistä minussa ja tuossa Hansussa. Siinä missä hän on ylipainoinen renki, minä olen normaalipainoinen ja hyväkuntoinen elinkeinonharjoittaja. Eikä Hansu ole edes sukua Mummo Ankalle, mutta minä sen sijaan jumitan tukevasti äitini talon peräkamarissa.

sukulaispoika

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hansu_Hanhi

• mikkihiiri2

Voihan mikkihiiretkin olla naimisissa. Ei se mitään todista....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe