Luulevatko ne että kaikki ovat tyhmiä, eivätkö näe että mallin piirteet on pehmennetty rypyttömiksi, kiillottomiksi ja muutenkin tasaisiksi.
Miksi automainoksen tyyppi lausuu ego boost kun yrittää sanoa eco boost.
Eikö tosiaankaan pidä katsoa taakse kun päätös on tehty.
Entä jos on päättänyt siirtyä pulutarhaajaksi Novosibirskiin.
Eikö salaattia voi tarjoilla jos hiukan närästää.
Onko jossain ammattimaisia hammasten harjaaajia.
Meikkimainokset jne.
8
212
Vastaukset
Ota lisää suklaata.
- igor pulu
Novosobirsk on kaunis paikka jopa puluille.
mää olen taas enimmäkseen ihmetellyt niitä ripsivärimainoksia,
täytyy olla jo tosissaan tyhymä jos luulee että saa 'täydellisen erotellut' ja tosi tuuheat n. viisi senttiä pitkät ripset pelkästään sivelemällä jotain tököttiä niihin omiin lyhyisiin ja harvoihin ripsiinsä jollain hassun muotoisella harjalla..
närästyslääkemainoksista paras on se kun sillä tyypillä törröttää se nuoli rinnasta,
(muita mainoksia mää en tunnistanut, en kai katso telkkaria tarpeeksi..)
mur- Paskattaako
sua? Mä kävin jo paskalla. Enää ei paskata.
- Ikisinkku M
Niin no kyllähän useimmat naiset varmaan tajuaa ettei se tuote siksi malliksi heitä muuta mutta ainahan sitä saa toivoa ja ehkä sitä samaistuu niihn kauniisiin jollain tavoin.
Automainoksen tyypin sanomaan liittyy jokin alitajuinen salaviesti.
Yksi kaveri aina tekee nopeat ostospäätökset ja kyselee sitten jälkeenpäin että olikohan tämä nyt tyhmä ostos, ehkä sen ei pitäisi katsoa taakse.
En tiedä kun en koskaan tarjoile salaattia kun närästää, ei kai sitten.
Hammasten harjaajia, hauska sana tuli mieleen hammaspyörää puhtaaksi harjaava haalariasuinen asentaja. Salaattia toki voi tarjoilla, jos närästää, muttei ehkä kannata.
Salaatti, kuten muukin "raakaruoka" vaatii masulta vähän enemmän ja todennäköisesti pahentaa närästystä.
Harvapa noita mainoksia täysin uskoo sellaisenaan, mutta johonkinhan ne vetoaa, kun ihmiset tuotteita ostavat, vaikkei välttämättä olisi pakko. Siinähän myydään "unelmaa", jotain minkä saavuttamisessa juuri kyseinen tuote voisi auttaa. Harhaanhan se paljolti perustuu, mutta suloiseen sellaiseen. Totuus kuitenkin on useimmiten vähemmän suloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381